חו”ל זה כאן: לולו אנד קו, בר הקורנפלקסים הישראלי הראשון

ליהי רוזנברג קפצה לפתיחה של בר הקורנפלקסים הראשון בישראל לולו אנד קו וחזרה מלובלבת, עם הרבה תמונות אינסטגרמיות משגעות ותובנה אחת: חובת ביקור עליכם!

אוהבים קורנפלקס? אוהבים גלידה? לולו אנד קו, שפתח את שעריו שלשום יום ב’ ב-17.00, הוא המקום לכל אותם אלו המכורים. פה דגני הבוקר מגיעים בצבעוניות פוטוגנית ומשגעת.

בארצות הברית, וגם באירופה, קיימות כבר שנים מסעדות שמוקדשות כל כולן לדגני הבוקר. המקומות האלו, שבנוסף לתפריט בלתי הגיוני בעליל, בדרך כלל מתהדרים בהיותם פוטוגניים להפליא (דור האינסטגרם אלא מה!), הפכו לאחת מנקודות המאסט-סי של התייר הישראלי. עכשיו שאין לנו חו”ל - לפחות יש לנו בר קורנפלקס משלנו בשד’ רוטשילד בתל אביב.

צבעוניות אינסטגרמית משגעת. צילום:יהונתן בן חיים
צבעוניות אינסטגרמית משגעת. צילום:יהונתן בן חיים

אם בחו”ל ברי הקורנפלקס מציעים בעיקר מבחר אינסופי של דגני בוקר, עם חלבים מסוגים שונים ותוספות מוגזמות אחרות - פה גולת הכותרת היא דווקא הגלידה שאליה מערבבים את הקורנפלקס, והיא זו שעל שמה נקרא המקום. תכירו - זוהי לולו.

הלולו מורכבת מגלידת בסיס שמגיעה במגוון טעמים: וניל, בצק עוגיות, וניל טבעונית ווניל ללא סוכר (ויש גם מענה למי שנמנע מגלוטן), אחרי שבחרתם את סוג הלולו האהוב עליכם תדרשו לבחור ולהוסיף ממבחר טעמי הקורנפלקס שיש למקום להציע, גם סוגים נדירים שבדרך כלל קשה למצוא בארץ, כמו למשל: פרוט לופס, פופ טארט, טריקס, קפטן קראנץ’, ופל קריספ, אפל ג’ק, ריזס פאפ’ס ופרוטי פאבלס פירות או שוקולד, כאשר מבטיחים פה לחדש מדי חודש עם טעמים חדשים של קורנפלקס שחלילה לא תשתעממו.

את לולו אנד קו פותחת קבוצת שותפים הכוללת גם את כוכב “האח הגדול” עמרי בן נתן. “הבאנו את חו”ל לארץ” אומר בן נתן. “שותפיי ואני (קבוצת שמש) עבדנו על הפרויקט כמעט שנה. עבדנו על פיתוח המרקם היחודי שמצד אחד יקבל את טעמי הקורנפלקס, ומצד שני - שהקורנפלקס לא יהפוך להיות בתוכו עיסתי. על מתכוני הגלידה חתומים ערן שוורצבד וחיים חן הגלסייר”.

עומרי בר נתן יוצא "האח הגדול" אחד מהשותפים המקימים. צילום: ליהי רוזנברג
עמרי בר נתן יוצא “האח הגדול” אחד מהשותפים המקימים. צילום: ליהי רוזנברג

קערת קורנפלקס עם חלב ו-3 תוספות תעלה לכם 16 ₪ . בין התוספות ורטבים תוכלו למצוא ולטעום: רוטב אגוזי לוז, רוטב תות, חמאת בוטנים, דבש ורוטב קרמל מלוח. על זה אפשר עוד להכניס בייגלה מצופה שוקולד, אוריאו סוכריות טופי, פניני שוקולד, דובוני גומי ומרשמלו.

אם גלידת קורנפלקס לא מספיק מושחתת עבורכם - קחו לכם מהמגנומים שמיוצרים במקום - ארטיק בטעם דגני הבוקר האהובים עליכם. טעמנו את מגנום הפרוטי לופס, האמת קצת בחשש, שהופרך בביס הראשון. מדובר בגלידה בטעם תות ופירות, מצופה בשוקולד לבן שנטבל בקורנפלקס הצבעוני (תמונה יפה לאינסטוש כבר יש) ציפוי השוקולד עבה יחסית, ופתיתי הקורנפלקס המוטבעים בו נותנים קיק חמצמץ. ביס טעים ומפתיע. כל מגנום - 16 ₪.

אם אתם פחות בקטע של גלידה, קחו לכם מגנום הום-מייד. צילום: ליהי רוזנברג
אם אתם פחות בקטע של גלידה, קחו לכם מגנום הום-מייד. צילום: ליהי רוזנברג

ומי שלא אוהב להמציא את עצמו כל פעם מחדש יוכל לבחור מהספיישלים של המקום - כמו למשל המנה של אריק שמורכבת מפרוסטיז וריסז פאפס וטופינג של במבה, בייגלה שוקולד ורוטב חמאת בוטנים; קפטן אמריקה - דגני קפטן קראנץ’ ופרוסטיס, מעל אגוזים מקורמלים, חתיכות קפטן קראנץ’ ורוטב אגוזי לוז.

ובכן, כן.

המקום הוא מקדש של קורנפלקס. וכשהכל מגיע ארוז כל כך יפה בניחוח אינסטגרמי, עם מוגזמות מובנות וצבעוניות הורסת - אין ספק שיהפוך לפריים לוקיישן בתיוגי האינסטגרם ההכרחיים.

 

לולו אנד קו. רוטשילד 37, תל אביב. 03-5528282

קטגוריות

תגובות (2)

Avatar

    Avatar
    אייבי

    לא נפלתי, עד כדי כך, שהיה שווה לנסוע 100 ק״מ (ה/ח). גלידה רגילה על בסיס שמנת חלב. עם ערבוב של קורנפלקס או כל מיני טופיקס. כל זה ישנם מתכונים להכנת גלידה ביתית שלא נופלת מהגלידה של בעל הבית.