ליבילנד מהרהרת – על איזון בחיים וחברים טובים

ליבילנד לא נכנעת למרוץ המטורף של החיים ומבינה שטוטאליות היא לא דבר טוב. הכי חשוב זה לדעת לאזן בין דברים ולזכות בחברים טובים

אני יודעת, ב-2019 זה לא טרנדי לספר על משהו שלא מסתדר עם המילה ״מושלמת״ אבל כבר תקופה שאני מרגישה שאני חייבת לשתף. זה תמיד מקל. מאז ומתמיד בכל פעם שאני שומעת את המילה ״איזון״ אני זזה באי נוחות.

ובכן, איזון. כמה מדברים על זה, כמה ספרים נכתבו על זה, כמה סדנאות, מפגשים, הרצאות ומה לא? הכל כדי שנצליח להיות מאוזנים. אבל אני, לא משנה כמה שאני משתדלת, אני תמיד ארגיש שאני לא מספיק.

אני לא טיפוס מאוזן. לא מאוזן בהגזמה! אני טוטאלית. או לכאן או לכאן. וזה מלחיץ.

לדוגמא - כשהבית שלי נקי ומסודר, הוא לא סתם נקי ומסודר, הוא מבריק ומצוחצח ברמה שחג הפסח יכול להפתיע פתאום והוא ירגיש טוב עם עצמו. אני שוטפת את הבית פעמיים ביום, המדפים בארונות מסודרים כמו חיילים, הנעליים של הילדים מסודרות ליד הדלת, הירקות במקרר מסודרים לפי צבעים, אני לא עוזבת את השליטה לרגע!

על מרוץ החיים, השאיפה לשלמות והחשיבות שבאיזון צילום: ליבילנד
על מרוץ החיים, השאיפה לשלמות והחשיבות שבאיזון צילום: ליבילנד

ואז בבוקר אחד לחוץ במיוחד הכלים נשארו בכיור, השיש התמלא במצרכים, הרצפה שוב התלכלכה, הירקות במקרר נגמרו ופתאום כאילו קול מדומיין אומר לי בראש: ״שחררי. בואי נחכה שיהיה ממששש בלאגן כדי להתחיל לסדר מחדש״ ואני שואלת את עצמי למה באמת? למה הבית לא יכול להיות קצת מבולגן וקצת נקי? למה הקיצוניות הזו לשני הכיוונים?

העניין הזה פוגש אותי בהמון תחומים בחיים. למשל אימוני כושר שאני מאוד אוהבת ללכת אליהם. או שאני מתאמנת 6 פעמים בשבוע, או שאני מוחקת את הלוקיישן של הסטודיו מהוויז ולא מתקרבת לאזור.

או שאני נכנסת לאטרף של תפריט בריא ומבשלת בבית כל היום ירקות מאודים, קינואה וברוקולי או שאני יושבת עם הילדים ואנחנו אוכלים אבקת מרק בכפית.

אז מה בכל זאת הנוסחה? בעודי כותבת לכם שורות אלה, קיבלתי במפתיע הודעה משרה חברה שלי. היא כתבה לי: ״ליבי, את תותחית״! סתם כך בלי סיבה ובדיוק כשאני מקלידה לכם את התסכול שלי שנובע מהמילה איזון!!! עניתי לה: ״שרה, אני בדיוק כותבת את הטור השבועי שלי כמה אני טיפוס חסר איזון בחיים. אבל תודה:)”

והתשובה היפה שקיבלתי ממנה ענתה לי על כמה סימני שאלה, היא ענתה לי: ״ליבי, חוסר האיזון בסופו של דבר הוא זה שמאזן אותך והופך אותך לכל כך מוצלחת!!!” איזה מותק!

אז כן, החיים הם לא שחור ולבן. יש גם אפור וקצת סגול וורוד וצהוב. יש ימים של כיף וימים של באסה. יש המון צחוקים וגם לפעמים בכי, הילדים שלנו הם האושר הכי גדול ובו בזמן הם יכולים להוציא אותנו מדעתנו.

על מרוץ החיים, השאיפה לשלמות והחשיבות שבאיזון צילום: ליבילנד
על מרוץ החיים, השאיפה לשלמות והחשיבות שבאיזון צילום: ליבילנד

עדיין לא מצאתי את הנוסחה המדויקת שמביאה תוצאות מאוזנות לחיים אבל כן הגעתי למסקנה שחברים טובים יכולים לגרום לנו לחייך חיוך גדול ומאוזן.

בואו לראות אותי מנסה לאזן באינסטגרם https://www.instagram.com/libby_land/

 

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar