מבשלים ביחד בפסח – חוברת מתכונים מיוחדת לחג בסניפי קרפור

מבשלים ביחד בפסח - חוברת מתכונים לחג הפסח מאת פודי בשיתוף דפוס בארי וייחודית לסניפי קרפור. בואו לחגוג את חג האביב עם מתכונים מכל העדות והטעמים

כשחג החירות פוגש את צרפת - פודי וקרפור, בשיתוף עם דפוס בארי, מציגים את הגדת התקווה וחוברת מתכונים במהדורה מיוחדת לפסח.

ערוץ FOODY הוציאו חוברת מתכונים לפסח במארז מיוחד עם הגדת התקווה, שנמכר ברשת הצרפתית קרפור.

מבשלים ביחד בפסח
מבשלים ביחד בפסח - חוברת מתכונים במהדורה מיוחדת. עיצוב החוברת: סטודיו Bright

חג הפסח הזה, חג החירות, מקבל משמעות חדשה בימינו. כל בית ישראל נאסף לחגוג, ולאכול את ארוחת הסדר. רשת קרפור הצרפתית, שעלתה לארץ בשנת 2023 בקול תרועה רמה ופתחה 88 סניפים ברחבי המדינה, חברה לפודי ולדפוס בארי כדי ליצור עבורכם את החוברת האולטימטיבית למתכונים לפסח.

השנה יותר מתמיד כולנו מבינים כי השלם גדול מסך חלקיו, ורק כשכולנו ביחד, שולחן הסדר מלא והלב שלנו שלם. לכן החוברת מכילה מתכונים לפסח, גם מתכונים קלאסיים שיהיו על כל שולחן בישראל בליל הסדר, וגם מתכונים שישמשו את כולנו לאורך כל ימי החג. ולא רק זה, החוברת מכילה מתכונים שמושפעים מכל תפוצות ישראל. לצד הקניידלך האירופאי תמצאו גם קובה עירקי, חריימה מצפון אפריקה וכתף טלה עם ארטישוק ירושלמי שמגיע אלינו בכלל מצרפת. בנוסף, כל מתכון מלווה במעט היסטוריה יהודית על הקהילה שממנה הגיע המתכון. כי בכל בית ישראלי, מדן ועד אילת, יש בני משפחה וחברים שמביאים איתם מאכלים, מנהגים וסיפורים מעדות שונות.

מבשלים ביחד בפסח
מבשלים ביחד לפסח - עריכה קולינרית אורלי פלאי בורשטיין

החוברת מכילה 15 מתכונים לחג הפסח, וכוללת מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים, ממיטב המוחות הקולינריים הישראלים, כמו קרין גורן ויונתן רושפלד. את כל המוצרים שאתם צריכים כדי להכין את המתכונים לחג תוכלו למצוא בסניפי קרפור. החוברת גם כוללת טיפים לארוחת החג, איך להגיש את המנות ואיך לעבור את ארוחת ליל הסדר בשלום.

מבשלים ביחד בפסח
מבשלים ביחד לפסח - חוברת המתכונים במהדורה מיוחדת ובלעדית בסניפי קרפור

המארז שכולל את הגדת התקווה וחוברת המתכונים ניתן לרכישה בכל סניפי קרפור במחיר שווה לכל נפש של 9.90 ש”ח, וניתנת לרכישה גם באתר של קרפור.

מבשלים ביחד בפסח
מארז הגדת התקווה וחוברת המתכונים במהדורה בלעדית לסניפי קרפור

 

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar