מערכת פודי מספגנת ומחרפת נפשה עם מצעד הסופגניות השנתי לחנוכה 2019

מתוקות, מלוחות, אפויות, מטוגנות, חגיגיות, ביישניות ומה לא? מצעד הסופגניות השנתי של מערכת פודי לשנת 2019. טעמנו, התווכחנו, נהנינו ועכשיו תורכם

כבכול שנה היינו צריכים “לסבול” עבורכם ולטעום אין סוף סופגניות מטוגנות, אפויות, צבעוניות, נימוחות, אווריריות, מתוקות (גם כמה מלוחות) ובקיצור פצצתיות כדי לדעת על מה להמליץ לכם לפני החג הבא עלינו לטובה.

אז הכינו מפיות לניגוב הריר ובואו נתחיל!

רולדין - סליחה, את דוגמנית או סופגנית?

מזה 30 שנים מכינה רשת רולדין קולקציות מרשימות של סופגניות. השנה לראשונה, הקולקצייה כוללת 15 סוגי טעמים עשירים ומרהיבים ביופים המושפעים מעולם הפטיסרי הצרפתי.

טעמנו: סופגניית פארי ברסט (14 ₪) שהייתה פשוט ממכרת. המילוי היה עשיר, קישוט הסבלה מאגוזי הלוז היה פריך ומתפצח וקפסולת קרמל אגוזי הלוז ששכבה לה למעלה הוסיפה עוד ממד של רוטב נוטף לכל הטוב הזה. במילה אחת: תענוג!

טעמנו גם סופגניות סנט הונורה, שוקט (chouquette) פיסטאש, ונילה קוקי קרים (12 ₪) ושוקו פארטי (10 ₪) יפהפייה מקושטת בסוכריות צבעוניות שילדים יעופו עליה. כולן ממולאות בקרם עשיר ובמידה הנכונה, הטעמים ברורים, הבצק אוורירי והן זכו להצלחה גדולה בקרב הטועמים.

רשת רולדין

קולקציית-סופגניות-רולדין-חנוכה-2019-צילום-רונן-מנגן-4
סופגניות של רולדין (צילום: רונן מנגן)

 

מימי בייקרי - אלוהים יודע איך אוכלים רק סופגניה אחת ביום…

הסופגניות המופלאות של MIMI עשויות מבצק קראפן (בצק שמרים איטלקי) ומציעות מילוי בארבעה טעמים שונים.

טעמנו: סופגנייה קלאסית (7 ₪) פשוט מעולה! ככה סופגנייה צריכה להיות. אוורירית, נימוחה, לא שמנונית מדי ועם ריבה מצוינת במידה ובכמות הנכונה.

טעמנו גם סופגניית סוכר וקינמון פצצתית לאוהבי הקינמון, סופגניית שוקולד במילוי עשיר ביותר של שוקולד משובח ובציפוי גנאש שוקולדי מושלם (10 ₪) וסופגניית קרמל במילוי קרם פטיסייר ובציפוי טופי בטעם קרמל. טעים אש!

במימי בייקרי תמצאו גם סופגניות ללא גלוטן בטעמי ריבה ושוקולד בלבד (בתוספת 1 ₪).

מימי בייקרי

 

סופגניות מימי בייקרי (צילום: דניאל לילה)
סופגניות מימי בייקרי (צילום: דניאל לילה)

 

ג’ייקובס - גוד מורנינג, הסופגנייה שלך חזרה! (יששש!)

מאפיות ג’ייקובס משיקות שתי קולקציות של סופגניות אפויות: דגני בוקר וסופגניות אמריקה.

טעמנו: סופגניית כריות במילוי קרם נוגט מצוין, ציפוי שוקולדי מעולה ודגני כריות המקשטים את הכול מלמעלה - אהבנו!

בקולקציית סופגניות אמריקה עפנו על סופגניית האוראו, סופגנייה הממולאת קרם פטיסייר אוראו, ציפוי שוקולד לבן אוראו וממתקים.

השוס היה בסופגניית ההמבורגר, אבל לא באמת. סופגנייה מהממת ומיוחדת ביופיה. על הטעם, כמו שאמרו רבים וטובים, אפשר להתווכח (והתווכחנו). אז על מה מדובר? מדובר בסופגנייה אפויה שבתוכה שכבות של קרם וניל, תותים, קולי פסיפלורה, בראוניז (שהוא ההמבורגר בעצם) וקצת שומשום על הסופגנייה מבחוץ כדי שתראה כמו לחמניית המבורגר אמיתית.

מחירים: 8 ₪ - 14 ₪ .

מאפיית ג’ייקובס

סופגניות אפויות של ג'ייקובס (צילום: בר אופק)
סופגניות אפויות של ג’ייקובס (צילום: בר אופק)

 

דלאל בייקרי - הכי ספורט אלגנט בעיר (אחרי שתאכלו, תעלו על טרנינג אלגנטי והקיפו את העיר פעמיים…)

השנה דלאל בייקרי יצאה בקולקציה של דונאטס בריוש אפויות בשני טעמים בניצוחה של השף קונדיטורית תימור לביא ואת שניהם טעמנו: ליידי פינק (18 ₪) - עם אייסינג ורוד (מאבקת סופרפוד פטל), שבבי פיסטוק וגנאש פטל, דונאט אלגנטי ויפהפה בטעמים עדינים. טעמנו גם את מיסטר וויט - עם אייסינג לבן, צ’יפס קוקוס (סופרפוד - לא מסוכר), שלג קוקוס וקרם פטיסייר קלאסי. שני הדונאטים היו נהדרים במרקמם הבריושי, לא כבדים מדי ולא מתוקים מדי. מאוד אלגנטיים ומאוד מיוחדים בטעמיהם. תענוג!

תוכלו למצוא בדלאל השנה גם סופגניות ללא מילוי (5 ₪), במילוי ריבת תות (7 ₪), במילוי ריבת חלב/שוקולד/פיסטוק/וניל (8 ₪) ומארזים חגיגיים.

דלאל בייקרי

דלאל-ליידי-פינק-ומיסטר-וויט.-צילום-Iconz-by-Medio
דונאטס אפויים של דלאל (צילום: Iconz-by-Medio)

מונייר - ביסים מושלמים, גם מתוקים וגם מלוחים

מונייר הפתיעה השנה במגשי אירוח של מיני סופגניות מתוקות ומלוחות. הסופגניות עשויות בעבודת יד של השף מוריס מונייה והשף קונדיטור ערן שוורצברד ומהממות ביופיין!

גודלן גודל ביס, מה שמאפשר לטעום הרבה יותר מהן (כבר יתרון) ובמגוון טעמים מקוריים ומיוחדים, והכוונה היא בעיקר למלוחות שביניהן המשלבות בתוכן ירקות ודגים היוצרים שלל טעמים ייחודיים.

טעמנו: מלבי וניל בציפוי פונדט שוקולד ורוד וסוכר גבישי - אלוהי.

לוטוס וקינמון עם קרמל ופירורי עוגיות - גן עדן.

שוקולד אגוזי לוז בציפוי פונדט שוקולד מריר ועוגיות - שמימי ועשיר.

ניתן להזמין מגשי אירוח של 15 יחידות ב-140 ₪ ו-30 יחידות ב-280 ₪.

לסיכום: מגוון סופגניות מיני אלגנטיות, מעניינות ומרשימות.

מונייר

מיני סופגניות של מונייר (צילום: דניאל לילה)
מיני סופגניות של מונייר (צילום: דניאל לילה)

 

דרימרי - סופגניות מהחלומות

לקראת חנוכה מכין השף קונדיטור עידן מימון (שלמד בצרפת והתמחה בין היתר במסעדת טוטו וקלארו)  קולקציה של סופגניות חלומיות. הסופגניות עשויות בצק בריוש אוורירי ומגיעות בשלל מילויים.

טעמנו: סופגניית שוקולד בלגי ופצפוצי שוקולד (12 ₪) אליפות (במיוחד לאוהבי השוקולד), סופגניית עוגיות אוראו מצוינת עם קרם שוקולד ועוגיות וסופגניה קלאסית במילוי ריבת חלב (8 ₪) טעימה פלוס.

דרימרי

דרימרי-סופגניית-פיסטוק-חלווה-צילום-תום-לוינקופף-זכאי-1
סופגניית פיסטוק חלווה של דרימרי (צילום: תום-לוינקופף-זכאי-1)

טאטי בייקרי - סופר קלאסיקו

קולקציית הסופגניות השנה של טאטי בייקרי בניצוחו של השף קונדיטור שני שאול כוללת 6 טעמים חדשים ומיוחדים (מלבד סופגניית ריבת התות ב-7 ₪).

טעמנו: סופגניית טירמיסו (11 ₪) במילוי קרם מסקרפונה וקפה מעולה שהשאירה טעם של עוד. הבצק היה אוורירי והקרם מדויק בטעמים ובכמות.

טעמנו גם סופגניית סקיפי (עם קרם חמאת בוטנים) וסופגניית הטחינה (עם קרם טחינה ושוקולד לבן) היו מושלמות. טעמים מיוחדים ומדויקים ולא מכבידות מדי (11 ₪). אהבנו!

טאטי בייקרי

טאטי-סופגניות-חנוכה-2019-1-צילום-דניאל-לילה
סופגניות של טאטי (צילום: דניאל לילה)

ביסקוטי - סופגניות בטעמי ילדות

קונדיטוריית ביסקוטי מכבדת אותנו השנה בקולקציית טעמי ילדות משגעת ומטריפה בטעמי ממתקים וחטיפים אהובים כמו במבה, ופלות, קרמבו ובייגלה. כל זאת לצד הטעמים הקלאסיים המוכרים והאהובים עם ריבת התות, החלב והשוקולד. כל הסופגניות עשויות עבודת יד שיצרה השף קונדיטורית רוסלה יונה.

טעמנו: סופגניית במבה (11 ₪) אוורירית וטעימה במילוי קרם חמאת בוטנים, ציפוי שוקולד לבן וקראמבל במבה. תכלס, רבנו עליה פה במערכת… פצצת טעם מהפכנית.

טעמנו גם סופגניית בייגלה בטעמי מתוק מלוח מעולים ומדויקים, במילוי קרם קרמל מלוח ובציפוי נוגט ושברי בייגלה. התעלפנו!

ביסקוטי

סופגניית-במבה-בביסקוטי.צילום-בועז-לביא
סופגניית במבה של ביסקוטי (צילום: בועז לביא)

Show Room בייקהאוס - ציירו לי סופגניה

תכלס הופתענו! השואורום בייקרי השיקו קולקציית סופגניות בשיתוף ערוץ ניקולודיאון המבוססת על התוכנית האהובה “בוב ספוג” החוגגת 20 שנים של כל החברים מהמצולות.

טעמנו: סופגניית “בובספוג מכנסמרובע” במילוי מוס שוקולד חלב ומרשמלו מ ע ו ל ה!

סופגניית “מר קראב” במילוי קרם וניל ושוקולד לבן מתוקה מתוקה (קצת יותר מדי).

בקיצור, הסופגניות הכי מגניבות, הכי צבעוניות ומצועצעות (בקטע טוב) ואין ילד שיסרב להן.

Show Room

 

Show-Room-Doughnuts-8b
סופגניות מגניבות של Show Room בייקהאוס (צילום: יח”צ)

ארקפה - סופגניות שהן פשוט קום איל פו

השנה בארקפה מכינים סופגניות בטעמי ריבת תות, ריבת חלב, קוקוס, פירות יער וקרם פטיסייר שוקולד. כל הסופגניות עשויות בעבודת יד. טעמנו את כולן, וזה שלא נשאר פירור כנראה אומר הכול.

אחלה סופגניות עם כמות נכונה של ריבה, קלילות ואווריריות.

ארקפה

סופגנית של ארקפה צילום-יחצ-ארקפה-1
סופגנית של ארקפה (צילום: יח”צ)

מתוקה - עוגת סופגניות כבר אכלתם? אתם חייבים!

קונדיטוריית מתוקה משיקה השנה קולקציית סופגניות בהשראת יצירות אומנות יחד עם קונפיטורות “יד מרדכי”.

טעמנו: סופגניית שוקולד ג’נדויה (12 ₪) לחובבי שוקולד מריר אמיתיים. הסופגנייה במילוי קרם שוקולדי עשיר עשוי משוקולד בעל אחוזי קקאו גבוהים ומצופה בקרם ג’נדויה עם טורט שוקולד. יואו, כמה שזה היה טעים!

סופגניית באבא רום (12 ₪) חצויה, עליה מונחת סברינה ספוגה ברום וקצפת אוורירית ומתוקה מקושטת בדובדבן אמרנה. סופגניה שהיא שלמות לאוהבי האלכוהול.

סופגניית חלבה שומשומית (9 ₪) במילוי קרם חלבה המקושטת בשערות חלבה ושומשומית והיתה טובה ויפה מאוד.

ההפתעה שהפילה אותנו מהכיסא: מתוקה מכינה כבר כמה שנים ברציפות עוגת קולאז’ העשויה מ-11 סופגניות בריוש אפויות בשלושה טעמים: ריבת תות, קרם עוגיות וחלבה שומשומית. העוגה כיפית לחלוקה באירוח. הבצק הבריושי מצוין והרעיון מהמם ביופיו ובטעמיו (117 ₪).

מתוקה

bennygamzo.com צילום: בני גם זו לטובה
עוגת קולאז’ של מתוקה (צילום: בני גם זו לטובה)

בבקה - נדמה לנו שאנחנו מאוהבים…

בבקה בייקרי, החדשה (יחסית) שמוכרת בעיקר בזכות הפרעצלים המצוינים משיקה השנה קולקציית סופגניות מלאה בטעמים מופלאים. הסופגניות בגודל שמאד אהבנו (לא גדולות מדי) מבצק אוורירי וטעים ובשלל טעמים שעפנו עליהם והיה מאד קשה לבחור ממה לטעום קודם…

טעמנו: סופגניית פיסטוק ושוקולד לבן. סופגניית קרם קרמל ושבבי פקאן מסוכר. סופגניית קרם ריקוטה. סופגניות עם קרמל מלוח ושוקולד לבן, נוטלה, ריבה קלאסית, אוראו ועוד ועוד.

הן היו נהדרות, לא מתוקות מדי, עם טעמים ברורים וטובים ורק רצינו עוד… בגזרת המטוגנות הן באמת מצוינות, לא שמנוניות והבצק עצמו עם טעמים עדינים ומושלמים.

בבקה

מצעד הסופגניות 2019 בבקה בייקרי (צילום: יח"צ)
הסופגניות של בבקה בייקרי (צילום: יח”צ)

זומר בייקרי - טיגון OUT אפייה IN

מאפיית הבוטיק ממרכז תל אביב מכינה גם השנה מגוון סופגניות טריות, אווריריות, מתוקות ומופלאות ממולאות בריבת תות חמצמצה שאי אפשר להפסיק לאכול. מי שמעדיף את הגרסה האפויה - אלו הסופגניות עבורו. כמו ענני בריוש אווריריים עם ריבת תות נהדרת. חלום!

זומר בייקרי

ואתם, איזו סופגניה הכי אהבתם? בואו לספר לנו!

קטגוריות

תגיות

תגובות (0)

Avatar