סושי, מי אמור

לירון קרניאל עוברת דירה וכדי להתמודד עם הבאסה היא מזמינה משלוח של האוכל שלדעתה הוא הכי מנחם בעולם - סושי מ"פו סושי". סיפור אהבה יפני בכמה מערכות

בשבוע הבא אני עוברת דירה. אומנם לרחוב ליד, בערך כ-200 מטר ליד הרחוב הנוכחי שלי ועדיין, מעבר זה מעבר וכמו כל מעבר, מדובר בסיוט. המחשבה של להכניס את כל חיי לקופסאות ואז לפרוק אותן, לחכות למתקינים למיניהם, מנקים, סידור חשבונות מחדש, פשוט מביאה אותי למצב קיפאון והימעכות במקום, ללא תזוזה.

אז רגע לפני שאני לוקחת את עצמי בידיים ומתחילה עם הסיוט הזה, החלטתי להזמין את המאכל האהוב עליי בעולם כולו - זה שהכי ינחם אותי - סושי!

הווו סושי, אהוב ליבי, משוש חיי. האהבה שלי לדגים נאים, בלי ניתנת להסבר ומוגזמת, ממש כמו הסדרה “סברי מרנן” הטרחנית שמשום מה רצה לנו על המסך אינספור שנים, מלא עונות עם רייטינג בשמיים.

תנו לעם מה שהוא רוצה ולי - סשימי סלמון, טונה, יילוטייל, בס, דניס וכל מה שאפשר!

מה אזמין היום?

מאחר שעוזו לא עף על סושי כי הוא גבר, כמובן, והרולים אף פעם לא מזיזים לו כלום, אמרתי לעצמי שאותו אני אפנק במנה קצת יותר גדולה וגברית ובצד עוד איזה ראשונה, שכולם יהיו מרוצים. וכך נסגרה לה ארוחה, טרום אריזה.

החלטתי להזמין משלוח מפו, סושי תל אביבי טעים, לא הכי זול, אבל גם לא נחשב בין היקרים ביותר והכי חשוב קרוב לבית, כך שיגיע אליי מהר.

נכנסתי לאתר המסעדה שהוא סופר נוח ומזמין והתחלתי בהזמנה שלי. מה שכיף בפו זה שהם ממש נותנים להוציא מרכיבים שלא אוהבים מהסושי וגם להחליף אותם במרכיב אחרים. מגיעה להם נקודת זכות.

כמה זמן חיכינו להזמנה? באתר מבטיחים שהמשלוח יגיע כעבור שעה, ועוד הצליחו להפתיע כשהשליח הגיע אליי כעבור חצי שעה בלבד. חשוב לציין, שאני גרה די קרוב למסעדה. ועדיין, הגעה מאוד מהירה, המשלוח הגיע חם עם המון אקסטרה רטבים בצד כפי שביקשתי בהזמנה.

היה לנו טעים?

הנטייה שלי היא תמיד לקחת מנה ראשונה - סלט אצות כלשהו או מרק מיסו, אבל הפעם תפסה את עיני מנה חדשה והחלטתי לזרום עליה: דמפלינג שפונדרה (48 שקל) - כיסוני בצק צרובים בחמאה במילוי פרגית, בצל ירוק, כרישה, ג’ינג’ר ושמן שומשום. מנה מ-ע-ו-ל-ה! הגיעה חמה, טעימה, מתובלת מדהים, רוטב בצד. לא הרגשנו שהמנה אסייתית במהותה, אלא יותר מנה של אלברט הקווקזי מ”מאסטר שף” הידוע כמלך הכיסונים, שאיכשהו בכל משימה זה מה שהוא מגיש, רק בשמות מתחלפים. רק אני שמה לב לזה? גלשתי קצת… שורה תחתונה - היה טעים!

הרולים הנבחרים שלי היו סלמון ואבוקדו רול אינסייד אאוט (50 שקל) - רול די סטנדרטי בכל מקום שתהיו והוא היה טעים. אבל שוב, אפשר איפה לטעות?

הבא בתור היה סאקנה רול (58 שקל) - שרימפס טמפורה, אבוקדו ומלפפון עטופים בסשימי סלמון, מניפת לימון וטטאקי טונה. רול עם פוטנציאל מאוד מאוד גבוה. הייתה לי תחושה שהסשימי סלמון הגיע קצת עייף, האבוקדו לא ממש הורגש והמלפפון מיותר. עוזו הוסיף שהחצי רול שהגיע עם הטונה אדומה היה מעולה, בעיניו.

לעוזו הזמנתי פאד תאי סינטה (64 שקל) - אטריות אורז עם בקר, טמאגו (חביתה יפנית), נבטים, בצל ירוק, כרוב לבן, בוטנים גרוסים וכוסברה ברוטב תמרהינדי אדום. האטריות הגיעו אובר מבושלות, היה חסר המון מלח ובכלל תיבול אסייתי לא הורגש. הלימון בצד היה בגודל של לימון ננסי שעבר הקטנה ועוזו הצליח לסחוט ממנו רבע טיפה. המנה הייתה סבירה אבל פשוטה, תפלה בטעם ומשעממת. במחשבה שנייה, פאד תאי לא ממש היה שם.

כמה זה עלה? 220 שקל + 12 שקל משלוח

לסיכום, פו היא אחלה מסעדה והמשלוח עמד בציפיות. אשקר אם אכתוב שיצאנו שבעים ממש, אבל סושי זה סושי זה סושי ולפעמים עדיף כך. ולמרות שאני קלילה, אשאר על הספה. נתחיל לארוז מחר.

 

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar