עובדים מהבית? 5 מוצרים למשרד הביתי המושלם!

תקופת הקורונה אילצה את כולנו לחשב מסלול מחדש ולשנות הרגלים. רבים מאיתנו העבירו את המשרד הביתה, אז איך מארגנים משרד מפנק בבית? כל מה ש-MUST!

אם יש משהו אחד בטוח בקורונה הוא שהרגלי העבודה שלנו השתנו כנראה לתמיד. העבודה מהבית התבררה כאפשרית אבל מנעה מאיתנו העובדים את כל היתרונות והפינוקים שהתרגלנו אליהם במשרד.

עבודה מהבית דלונגי
איך להפוך את הבית למשרד החלומות?

כדי להמתיק את העבודה מהבית בחרנו לכם חמישה מוצרים שישדרגו את המשרד הביתי החדש:

לברוח מהמציאות - הדור החדש של אוזניות ביטול הרעשים WH-1000xm4 של סוני

הסחות דעת יש בשפע, במיוחד בבית, והדור החדש של האוזניות מבטלות הרעשים של סוני יצא לאוויר העולם. אחרי ההצלחה של הדור הקודם, ה-M4 החדשות של סוני עברו שדרוג ומגיעות עם מנגנון ביטול רעשים אקטיבי (ANC) משודרג שמשתמש באלגוריתם חדש ויכולות AI מוטמעות המאפשרות לאוזניות לשפר צלילים באיכות נמוכה באופן מלאכותי, מאחר והן “למדו” כיצד הצלילים אמורים להישמע באמת. תוסיפו את השתקת המוסיקה ללא מגע, חיבור בו זמנית לשני מכשירים ועיצוב שיגרום לקולגות בזום לקנא, ותבינו שלפגישה הבאה שלכם מול המסך רצוי שתגיעו עם כאלה.

להתעורר על החיים - מכונת אספרסו אוטומטית One Touch של Delonghi

שעות רבות בבית יכולות לעייף אותנו, ואין כמו קפה טוב כדי לתת לנו את האנרגיות שאנחנו צריכים. ב-Delonghi  לקחו את זה צעד אחד קדימה והבינו שקפה טוב הוא הרבה מעבר לקפאין שמעורר אותנו - הוא מה שפותח לנו את הבוקר ברגל ימין, הוא ההפסקה המושלמת בין הפגישות והמטלות, והוא חוויה בפני עצמה. רמות טחינה שונות, מספר רמות הקצפה, קפוצ’ינו בלחיצה אחת, ניקוי אוטומטי ונוח, ועוד שלל פיצ’רים מיוחדים, נראה שאין דבר שלא חשבו עליו כאן כדי לאפשר את חווית הקפה המושלמת עבורכם. תוסיפו את העיצוב המושקע והאמינות של החברה הותיקה, ותבינו שאתם פשוט חייבים אחת כזו בבית.

דלונגי קפה
איך אתם אוהבים את הקפה שלכם?

לשבת ולקום - עמדת עמידה/ישיבה מתכווננת תוצרת CASIII

ישיבה ממושכת בבית או במשרד עלולה להוביל לצרות מסוג אחר וההמלצה הבריאותית היא להימתח ולהניע את הגוף לעיתים קרובות. פתרון יצירתי שעשוי לסייע ולשמור עליכם רעננים הוא עמדת העמידה/ישיבה המתכווננת ארגונומית דגם SX32 של CASIII. עמדת העבודה “מתלבשת” על כל שולחן סטנדרטי וכוללת עמדות נפרדות למסך ולמקלדת, מתכווננת ידנית ומאפשרת לשנות את הגובה לעבודה הן בעמידה והן בישיבה. יש שפע של מקום לכל האביזרים, המעבר בין המצבים פשוט, היא מאפשרת פיזור עומסים טוב בעמוד השדרה וגם לא מצריכה התקנה מסורבלת.

יותר זה יותר - מסך נוסף נייד ASUS Zenscreen MB16ACE

הלפטופ שלנו הוא כלי העבודה החשוב ביותר אבל המסך שלו הוא הפשרה הגדולה ביותר. מסך נוסף למחשב יכול לייעל משמעותית את העבודה מהבית ולחסוך זמן יקר בדילוג בין תוכנות ומולטיטאסקינג. ה Zenscreen של ASUS, הוא מסך דק ונייד הכולל צג IPS נייד מונע סנוור בגודל 15.6 אינץ’ וברזולוציית FHD עם זוויות צפייה רחבות. ישנה גרסה ללא מגע או עם מגע בעל מולטי טאץ’ 10 נקודות במקביל וניתן לחברו גם לסמארטפון באמצעות חיבור Type-C. ה”זנסקרין” מגיע עם כיסוי חכם מתקפל המשמש גם כמעמד, והעיצוב הדק מאפשר לשאת אותו לכל מקום בנוחות.

ASUS Zenscreen MB16ACE

לקחת את המשרד בכיס - הטלפון המתקפל של מייקרוסופט

מדי פעם חייבים לצאת לנשום קצת אוויר, אז מייקרוסופט דאגה לכם. ה-Surface Duo הוא סמארטפון מתקפל בעל שני מסכים בגודל 5.6 אינץ’ שנפתח לטאבלט בגודל 8.1 שמריץ אנדרואיד עם ממשק שדומה למערכת ההפעלה העתידית של מייקרוסופט שתהיה מותאמת לשני מסכים. המכשיר החדש מגיע עם מפרט מרשים אך עם סוללה קטנה יחסית שעל פי החברה יעניק מעל יממה שלמה של שיחות טלפון או מעל 15 שעות של צפיה בוידאו.

נכון שכולנו רוצים שהקורונה הזו תחלוף, אבל אחרי שתשדרגו את המשרד הביתי שלכם, לא בטוח שתרצו לצאת מהבית, אלא אם זה לחופשה מפנקת בקריביים…

ימי קורונה שלווים ובריאים לכולנו!

לרכישת מכונת קפה של דלונגי - לחצו כאן!

כתב: גיא שחר

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar