שיינע – מסעדת דגים באווירה חמה, טרייה ולוהטת!

מסעדת שיינע בנחלת בנימין מציעה לכם מגוון מנות דגים מעולות באווירה תל אביבית מהממת ומעוצבת. תענוג צרוף לבילוי רומנטי, חגיגת יום הולדת או מסיבה משפחתית

חם, טרי, לוהט! הזוג אסף ונטלי גבאי פתחו ממש לאחרונה בר מסעדה חדש ברחוב נחלת בנימין בתל אביב המתמקד במאכלים מן הים. הלוקיישן סופר-מרכזי, בכל זאת, מדובר בנחלת בנימין. העיצוב אלגנטי על גבול הקסום. מדובר בחלל קטן ומלבני עם שולחנות בגדלים שונים, נגיעות של צבע ירוק בקבוק ותמונות מסקרנות על הקיר הנותנות טאץ’ וינטג’י משגע. אפשר גם לשבת בשולחנות בחוץ וליהנות מבריזה של ערב סתיו קריר ואווירה תל אביבית נחשקת. בפנים קיים חלל נוסף ואינטימי יותר עם כיסאות בר ותאורה חשוכה.

כשנכנסתי למסעדה ובחנתי את התפריט קצת נלחצתי. גם כי בדיוק היה משחק של ליברפול נגד טוטנהאם, ואם חלילה ליברפול יפסידו רני יהיה עם פרצוף תחת ויעכיר את האווירה ויש במסעדה אחלה אווירה, אז חבל. גם כי התפריט מאוד עשיר וממש ממש קשה לבחור רק כמה מנות בודדות. לסקרנים מבניכם, ליברפול אכן ניצחו.

התפריט מחולק לארבעה חלקים. מנות של התחלה: החל מפוקצ’ה עם מטבלים שונים ועד לצזיקי מרענן עם שקדים קלויים. קטגוריית נאים: מסביצ’ה מוסר ים ועד לטרטר שייטל עם חלמון שליו. ראשונות: ביניהן תוכלו למצוא פסטיית דגים, פולנטה, ירקות שרופים בגריל ועוד והעיקריות (בהן יש  הכי הרבה מבחר): מנת פיש בורגר, קציצות דגים ברוטב מרוקאי, פילה מוסר ים ועוד ועוד.

אז מה הזמנו? אין כמו מלא מנות ראשונות, תמיד אמרתי שזה החלק הכי הכי טעים בארוחה. פתחנו בטרטר פלמידה לבנה עם אספרגוס וכוסברה. מנה פוטוגנית ויפיפייה (ממש כמו השם של המסעדה דרך אגב) עם דג טרי שאי אפשר שלא לאהוב, בכל זאת, פלמידה.

טרטר פלמידה צילום: נועה ברוך
טרטר פלמידה צילום: נועה ברוך

מיד לאחר מכן הגיע לו טרטר השייטל שכלל שאלוט פריך, חלמון שליו וצלפים, מערבבים את הכל טוב טוב וזוללים בהנאה גדולה.

טרטר שייטל צילום: נועה ברוך
טרטר שייטל צילום: נועה ברוך

ואז הצטרפה לשולחן המנה הראשונה הכי מוצלחת. אני קוראת לה טרטר הטונה האדומה שכבש אותי. נתחים טריים במיוחד עם קרם פרש, שמן עירית וטוביקו שחור. מנה מקסימה עם איזון טעמים מדויק. טוב, די, כמה אפשר לאכול נא? (אין סוף…)

טרטר טונה אדומה צילום: נועה ברוך
טרטר טונה אדומה צילום: נועה ברוך

המנה הבאה שהזמנו הייתה אסקבש דג לבן עם קרפצ’יו אבוקדו, דאיקון וצ’ילי אדום. אני באופן אישי ויתרתי על הצ’ילי האדום כי אני והחריף רבנו ואנחנו לא החברים הכי טובים. הדג היה מבושל במידה נכונה ולא היה יבש כלל, ואבוקדו תמיד בא בטוב, זה ידוע.

דג לבן עם אבוקדו צילום: נועה ברוך
דג לבן עם אבוקדו צילום: נועה ברוך

את המנה העיקרית חלקנו, כי היינו חייבים גם להשאיר מקום לקינוח. הלכנו עם המלצתו של השף אסף גבאי והזמנו פילה מוסר ים עם אורז אסור (שחור), מנה גדולה ונדיבה שמילאה את הבטן בטעמים משגעים.

לא תאמינו, אבל הפעם החלטתי להזמין לקינוח עוגת גבינה, ממש תוך כדי שאני נרשמת לשיעור קיקבוקס. עוגה מתוקה עם פירורים פריכים בחלק העליון ורוטב פירות יער. אפילו קיבלנו קינוח נוסף על חשבון הבית (נרשמתי גם לשיעור עיצוב דינמי, הכל בסדר) מוס שוקולד עם פירורי עוגיות וקרם פרש שאיזן קלות את כל המתיקות.

עוגת גבינה פירורים צילום: נועה ברוך
עוגת גבינה פירורים צילום: נועה ברוך

השירות היה מאוד אישי, כזה שגורם לך להרגיש כאילו אתה נמצא לבד במסעדה (ואתה לא). המלצרית כיוונה אותנו, עזרה לנו הרבה בבחירת המנות וקלעה לטעמנו כמובן. בקיצור, היה טעים והייתה אווירה מהממת וכיפית, אני בטוח אחזור. אתם כבר שריינתם שולחן לדייט רומנטי בוויקנד? גם ארוחת יום הולדת עם כל המשפחה תופס, אני לא קטנונית.

שיינע, נחלת בנימין 59, תל אביב.

המסעדה כרגע בהרצה ופתוחה בכל יום החל מהשעה 18:00 ועד אחרון הלקוחות.

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar