שר פיטנס, את השמש הניצחית שלנו!

שר פיטנס, גורו הכושר והבריאות וההשראה לכל כך הרבה אנשים היא חברה ואהובה שלנו כבר המון שנים. שר עוברת תקופה לא פשוטה ואנחנו כאן להזכיר לה שאנחנו אוהבים!

יש אנשים שנותנים לך כוח כשהם מחייכים אליך, יש כאלה שנותנים לך כוח כשאנחנו רואים את ההצלחות שלהם ויש אנשים שנותנים לך השראה וכוח כשהם פשוט הם. אנשים שהולכים יד ביד עם האמת והכאב שלהם בלי איפור, בלי תאורה, בלי אימוג’ים מחייכים.

שר פיטנס הולכת איתנו שנים ארוכות. היא תמיד יפה, בריאה, כל שריר במקום והחיוך ההורס שלה, הו החיוך. אנחנו לא היחידים שקרועים עליה, ממש לא! לשר יש מאות אלפי חסידים שנעזרו בה כדי לעשות שינוי אמיתי בחיים וחיוך “שר פיטנסי” זורח להם מהעיניים גם כשסיימו סט מטורף פרי מוחה הקודח של הגיבורה שלהם.

שר פיטנס וקרין גורן, שתי שמשות זוהרות
שר פיטנס וקרין גורן, שתי שמשות זוהרות

בחודשים האחרונים שר היא השראה לא רק לאנשים שרוצים לרזות אלא גם לאנשים שצריכים להתמודד עם מחלות ועם אמהות טריות שדרך המילים המרגשות של שר מבינות שמותר לבטא קשיים, בעצם צריך לתת גם לקושי ולכאב מקום, כי רק ככה מפנים מקום לשלווה, לחום ולהצלחה.

שר הרגישה כותבת באינסטגרם שלה על האישפוז ועל החיידק הטורף ועל הגעגוע לילדים שלה והכמיהה לתינוק הקטן שרק נולד. לקרוא, לדמוע ולהתחזק.

אנחנו לא יודעים מה הוא חושב לעצמו החיידק הזה, אבל אנחנו ממליצים לו לארוז את עצמו קטן וללכת, כי אשת הברזל הזו, שאף אחד לא יכול עליה, עוד שניה טורפת אותו או נותנת לו ביס בישבן, לבחירתו…

שר אהובה, תודה שאת כאן, תודה על המילים שלך ותודה שאת מספיק חזקה לשתף ולחלוק איתנו. 

אנחנו אוהבים אותך ומחכים למתכונים ולמילים שלך!

עוגת ביסקוויטים וגבינה של קרין גורן ושר פיטנס
מי לא אוהב עוגת ביסקוויטים? שר פיטנס וקרין גורן מכינות את העוגה הכי ישראלית שיש: עוגת ביסקוויטים וגבינה ללא אפייה בגרסה קלילה
שמרו

מלבי על בסיס חלב (או מים)
רוצים שינוי? מלבי דל שומן של שר פיטנס
בקיץ החם כולנו מחפשים קינוח קר, קליל ומרענן. שר פיטנס מכינה מלבי דל שומן במרקם קטיפתי שאוכלים בכיף עם אפס רגשות אשם
שמרו
שר פיטנס מצ’קצ’קת לכם לחמניות טחינה ללא מוצרי חלב ב-5 דקות
שר פיטנס עוזרת לכם לשמור על המשקל ומכינה לחמניות טחינה פרווה קטנות ללא גלוטן שמכינים בקלי קלות ובזריזות מ-4 מרכיבים בלבד
שמרו
פינת האושר והכושר – קציצות כרובית אפויות של שר פיטנס
שר פיטנס מכינה קציצות כרובית בריאות וחסכוניות בקלוריות עם מינימום שמן. רק לערבב, ליצור קציצות וקדימה לתנור!
שמרו

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar