רקע הייסנס Hisense

פתרון טבעי וקפוא מאימא: ארטיקים מחלב אם

נמצאת עם התינוק שלך בשלב בו הכאבים לא עוברים וכלום לא עוזר? מעיין רייכמן עם טיפ מצוין מהטבע, ארטיק חלב אם שיעלים את כל הכאב

כאבי שיניים אצל תינוקות הם אולי הדבר הכי מתסכל שיש. יש מגבלה לכמות משככי הכאבים שאפשר לתת, המשחות לפה לא תמיד מרגישות כמו האופציה הכי נכונה והמצב רגיש וכואב, גם לנו כהורים.

חלב אם הוא התרופה הכי טובה שיש לכל דבר, יש בו נוגדנים והגנה והוא עוזר בשיכוך כאבים, לכן להשתמש בחלב אם כארטיק קפוא עוזר בהורדת כאבים ונפיחות ויעזור למצב כמו קסם. שימו לב: הטריק הזה יכול לעבוד רק עם חלב אם, עם תמ״ל לצערנו אין את אותו אפקט והוא לא שורד הקפאה כארטיק.

מכיוון שחלב אם הוא מוצר חי שצריך לשמור בצורה נכונה על מנת שיישאר טרי, לא נוכל לשים אותו בתבנית ארטיקים, אלא אם כן השימוש הוא מיידי. אז לאחר שעשרות תינוקות של העוקבות שלי ניסו את הטריק, דייקנו יחד את הכמויות ודרך שימור הארטיק והנה כל הדרך הטובה ביותר:

אופן ההכנה:

  1. מוזגים בין 50-100 מ״ל חלב אם לשקית לשימור חלב אם.
  2. מוציאים את האוויר מהשקית, רושמים את התאריך על השקית.
  3. מקפלים את השקית בדרך בה החלב יישאר בצורת מלבן ולא יימרח בשקית ומאחסנים את השקיות בתוך קופסה במקפיא.
  4. על מנת לשלוף במהירות את הארטיק, מומלץ להרטיב את השקית מבחוץ ולדחוף החוצה את השלגון, ולהחזיק אותו חצי בתוך השקית, עם מגבת, כדי לבודד את הקור מהידיים שלנו.
מעיין רייכמן ובנה, עם ארטיק חלב אם
מעיין רייכמן ובנה, עם ארטיק חלב אם

חשוב לציין:

  • הכותבת מעיין רייכמן הינה משפיענית רשת בתחום האימהות ונותנת טיפים והמלצות בחום הורות לתינוקות, אך אינה מומחית או אשת מקצוע בתחום.

 

גלידות וארטיקים זקוקים לטמפרטורות שונות. ישנה אופציה לכוון את המעלות לכל תא הקפאה בנפרד. מומלץ לכוון את תא ההקפאה הימני על 10- מעלות, soft freeze (הקפאה קלה) שבו הגלידה שומרת על מרקם רך וכיפי ואת התא השני על 20- 22- deep freeze (הקפאה עמוקה) כדי לשמור על ארטיקים קפואים וטעימים.

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar