איפה מסתתרות מנות אנרגיה מושלמות בצדי הדרכים

בין אם אתם ממהרים לפגישות במשרד או שיש לכם זמן לשבת בנחת - כולנו צריכים קפה איכותי שיהיה "על הדרך". זהר לוסטיגר בשן בדקה אילו עגלות קפה הכי שוות בעמק חפר

אני לא יודעת מה אתכם, אבל אני חייבת לשתות לפחות כוס קפה אחת מצוינת ביום. בין הפילאטיס לריקוד לאיסופים של הבנות מהחוגים והפעילויות ולסדנאות הבישול שאני מעבירה, לפעמים כוס הקפה שלי בבית נשכחת מאחור ואני נשארת בקריז רציני לקפה איכותי.

למזלי אני גרה באזור שבו עגלות קפה צצות בשדות כמו פטריות אחרי הגשם. הרעיון הוא: קפה טוב, קצת אוכל, אווירה כפרית ולא מחייבת ומקום מצוין להיפגש לקפה של בוקר או לפגישת עבודה במצב רוח טוב. גם אם אין לכם זמן לעצור ולשתות את הקפה בניחותא, תמיד תוכלו לקחת קפה ומאפה To Go ולהתחיל את היום כמו שצריך.

בעמק חפר ישנן כמה וכמה עגלות קפה שכדאי להכיר כשאתם מזדמנים לאזור. הראשונה שבהן היא עגלת הקפה של ברברה.

ברברה, אישה נמרצת שכבר ב-5 בבוקר מתייצבת עם עגלת הקפה שלה בשדות כפר ויתקין, היא אחת החלוצות כשמדובר בתחום עגלות הקפה. למקום מגיע הפרלמנט הקבוע, תושבי האזור שרק מחכים לקפה שלהם ואולי גם לאיזה סנדוויץ’ קטן - כי בכל זאת, פרלמנט הוא עניין רציני שדורש ריכוז.

ברברה משקיעה בכל כוס קפה את המקסימום. עגלת הקפה של ברברה
ברברה משקיעה בכל כוס קפה את המקסימום. עגלת הקפה של ברברה

כאן נרקמות עסקאות וזה גם המקום לשמוע את כל הרכילות המקומית, אבל גם עוברי אורח בדרך מהצפון או מהדרום עוצרים לקפה, בוודאי אחרי ששמעו על הקפה של ברברה. זו הזדמנות מצוינת להתאוורר מהנסיעה (או מהפקק). יש קפה, יש עוגיות, וייב מעולה, אויר צח  - מה עוד צריך לבקש?

עגלת קפה פופולרית נוספת היא עגלה של קפה, אותה הקימו בני זוג שעברו למושב חניאל אשר הרגישו שחייבים איזה מקום מגניב בלב המושב. ואיך שהם הצליחו בזה!

העגלה חיננית במיוחד וסביבה כמה שולחנות וכיסאות, מחצלות על הדשא בצל העצים, צחוק של תינוקות וחיוך של אימהות שאולי יצליחו הפעם לשתות את הקפה בעודו חם. יש אפילו Wifi כי גם פגישות עבודה מתקיימות כאן לצד כלבים חמודים מהמושב שרובצים בנחת.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by עגלה של קפה (@agala_shel_cafe) on

בתפריט קפה מתערובת מיוחדת שהורכבה במיוחד עבור עגלת הקפה - קפה שהוא שילוב מושלם בין מתוק למריר וכיף לשתות אותו גם בקפוצ’ינו וגם באספרסו.

אם אתם מגיעים רעבים כמוני, תוכלו להתפנק עם קערת אסאי מושלמת, עם פירות טריים, גרנולה, מיני זרעים וקוקוס. עוד בתפריט: קערת מוזלי בריאה עם גוג’י בריז וזרעי צ’יה, מוזלי פינוקים עם מקופלת וחלבה, כריכים משתנים, עוגיות, ארטיקים טבעיים ועוד. שווה לעצור כאן אם אתם בדרך או לקבוע פגישה באווירה כפרית אותנטית שכבר קשה למצוא היום.

 

View this post on Instagram

 

אסאי קר, טבעוני ומלא בבריאות ⁦❤️⁩

A post shared by עגלה של קפה (@agala_shel_cafe) on

 

קטגוריות

תגובה (1)

Avatar