אסקפיזם רחוב: געגועים לפלאפל בשדרות וגם מתכון לפלאפל ביתי עד יעבור זעם

עוד לפני שהקורונה באה לבקר, רום מילשטיין נסעה לשדרות כדי לפרגן לאיציק מלך הפלאפל ששמעה על הדוכן שלו לא פעם. איציק מאמין שאהבה מביאה אהבה ואנחנו מאמינים שצחוק מביא בריאות. צפו ותיהנו, וגם מתכון!

לא הרבה לפני שכל הטירוף של הקורונה התחיל, הלכתי לצלם בשדרות אצל “איציק מלך הפלאפל”.

מעולם לא הייתי בשדרות אבל על איציק מלך הפלאפל לא הפסקתי לשמוע - הגיע הזמן ללכת לבדוק.

בזמן לא משהו, איך נאמר, הקורונה הגיעה והרסה לנו את הטיימינג. ובכל זאת החלטנו (וגם כי יצא מצחיק, וחשוב לצחוק קצת) שכן לעלות את הסרטון הזה, לגרות אתכם ומיד לאחר מכן לשלוח אתכם להכין את המתכון של אלכס ולינוי לפלאפל ביתי שלא מבייש שום פלאפלייה בארץ.

קצת על איציק (והלוואי שכולם וכולן ילכו אליו אחרי שתגמר תקופת הקורונה, לאכול, לזלול ולפרגן): איציק בעל דוכן פלאפל, כבר עושה פלאפל 40 שנה, בתקופות הפחות טובות של שדרות, הוא דואג לפנק את כל החיילים, להרים ערבי פלוגה של פלאפלים ועל האש על חשבונו ולפרגן - כי זה מה שהוא מאמין. יחס גורר יחס ואהבה מביאה אהבה ואין ספק שאיציק הוא איש של אהבה.

רואים את האהבה שלו בעיניים, באיך שהוא מדבר על הפלאפל שלו, על תפוחי האדמה והאופן בה הוא מחזיק את הפיתה, ממלא את הפיתה בכל טוב ורק רוצה לראות אנשים מתענגים מהתוצרת שלו.

הפלאפל של אציק צהוב - ללא עשבי תיבול (כן זה כל ההבדל בין פלאפל צהוב לירוק, עשבי התיבול), יש בו המון מרכיבים והמתכון הוא סודי! ממש ניסיתי להוציא ממנו משהו קטן, אין לא הלך לי!

אז אני מקווה שתצפו בסרטון, תצחקו קצת, יעלה בכם חשק לפלאפל, נכין פלאפל בבית וכולנו נחשוב על איציק.

ימים של בריאות לכולנו, אמן!

קבלו את המתכון המושלם של לינוי ואכלס לפלאפל ירוק ביתי! כל מה שצריך הוא להכין, להכניס לפיתה ולדמיין את הטחינה נוטפת על המדרכה - עוד נדע ימים טובים מאלה ועוד נאכל הרבה פלאפל ברחוב. 

פלאפל ביתי. צילום: אלכס ולינוי
פלאפל ביתי בעשר דקות הכנה!
אין כמו לאכול אוכל רחוב מנחם בפיתה, מהבית! פלאפל ביתי ממכר וטעים שאפשר להגיש עם פיתה, טחינה וכל תוספת שאוהבים
שמרו

קטגוריות

תגיות

תגובה (1)

Avatar

    Avatar
    תמר שורצברד

    ואוו, רום, הסרטון פשוט אליפות! עושה ממש חשק ללכת לאכול פלאפל (ואפילו להכין בבית). את מצחיקה וסופר דופר פוטוגנית ומקסימה. עוד עוד עוד סרטונים!