המדריך המלא: הדרכים הנכונות לבישול חלקי עוף

כנפיים, פרגיות או חזה עוף - כשמבשלים, כל חלק בעוף מתאים למטרה אחרת! נעשה לכם מעט סדר בנתחים ונלמד אתכם לאיזה סוג בישול מתאים כל חלק בעוף

כנפיים, פרגיות או חזה עוף - כשמבשלים, כל חלק בעוף מתאים למטרה אחרת. תנו לנו לעשות לכם מעט סדר בנתחים שיש לכל אחד מאיתנו במקרר, וללמד אתכם לאיזה סוג בישול מתאים כל חלק בעוף:

חשוב להשתמש בחלקי עוף שגדלו ללא אנטיביוטיקה ובעלי סימון ירוק, לא הרבה יודעים אבל ההמלצה של משרד הבריאות היא לצרוך עוף שגדל בתנאים האלו.

פרגיות - פרגיות הן בעצם ירכי העוף, חלק שומני וטעים. זה הנתח הכי טוב כשרוצים להכין קציצות עוף! בגלל שזהו חלק שומני יחסית, הקציצות יוצאות עסיסיות ורכות, ולא מתייבשות.

כנפיים - הנישנוש האהוב על כולם. גם כאן, מדובר בחלק שומני, שצריבה בחום גבוה תעשה לו טוב, ולכן אופציה מעולה לבישול היא מנגל או תנור. אפשרות נוספת היא טיגון עמוק ואז בישול קצר ברוטב טעים.

חזה עוף - צריך לעשות הפרדה בין שניצל- שהוא חזה עוף משוטח, שאותו כדאי לצפות בפרורי לחם ולטגן בשמן, לבין חזה עוף שלם או חצוי, ופה השמיים הם הגבול: חזה עוף שלם אפשר להשרות במרינדה ואז להכניס לתנור. חצאי חזה עוף אפשר לצרוב במחבת ואפשר לחתוך לנתחים או קוביות, ואז צורת הבישול האידיאלית תהיה הקפצה במחבת.

בכל הקשור לכבדים או חלקי פנים אחרים - הם חייבים צריבה חזקה על האש או על הכיריים, גם לצורכי כשרות. אחרי הצריבה, אפשר להוסיף רוטב טעים ולהקפיץ במחבת עם בצל מטוגן למשל.

שוקיים וכרעיים - חלקים שאנו מגישים “על העצם” ולכן הם הכי מתאימים לצלייה בתנור. העצם שומרת שהבשר עצמו לא יתייבש בזמן הצלייה.

מקווים שעשינו לכם קצת סדר ובעיקר פתחנו לכם את התיאבון!

כנפיים בסרירצ'ה 1
כנפיים אסייתיות טעימות אש!
כנפיים ברוטב אסייאתי עם סרירצ'ה שהופך את הכנפיים לחריפות, דביקות וטעימות אש! כל מה שצריך לידן זה בירה קרה, חבריםואתם מסודרים.
שמרו

 

פיתה כבדים ופרגית 3
פיתה כבדים ופרגית של הלייף!
כבדים ופרגית מוקפצים על מחבת פסים ומוגשים על ברוסקטה פיתה זהובה ופריכה, עם סלט פטרוזיליה רענן מעל וטחינה בצד - חגיגה של טעמים בביס אחד!
שמרו

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar