שיתוף פעולה ייחודי וחדשני – הכירו את מיזם התוכן הקולינרי פודי גרופ

בואו לגלות מי הגיע להשקה של פודי גרופ - רשת המלצות התוכן הקולינרית הראשונה מסוגה בישראל, פרי שיתוף פעולה בין Foody לבין חברת Taboola

ב-29 באוקטובר הושק מיזם Foody Group (פודי גרופ) - רשת המלצות התוכן הקולינרית הראשונה מסוגה בישראל, פרי שיתוף פעולה בין המיזם הקולינרי Foody לבין חברת Taboola, חברת המלצות התוכן הגדולה בעולם. המיזם החדשני נועד לתת מענה ליצרני תוכן - לייצר עבורם אפיקי הכנסה נוספים ולהגדיל את תפוצתם, ולמפרסמים - אפשרות ליצור קמפיינים עם השפעה רבה בזירה הדיגיטלית עם התמקדות בקהל יעד ממוקד.

לאירוע החגיגי, שהתקיים במשרדי חברת טאבולה בבורסה ברמת גן, הגיעו שפים, בלוגרים ואושיות קולינריות רבים ביניהם שף ישראל אהרוני, שף משה שגב, שף קונדיטורית קרין גורן, והבלוגרים רחלי קרוט, אפרת ליכטנשטט, רותם ליברזון, אינס ינאי, ניקי בי, אולגה טוכשר ועוד רבים אחרים - כולם בלוגרים בנבחרת של פודי, הכוללת את מיטב השפים והבלוגרים בישראל שלהם 4 מיליון עוקבים. עוד כיבדו בנוכחותם מפרסמים ולקוחות מחברות מסחריות ביניהן “ברימאג”, “מזרח ומערב” ועוד.

תמרה וישראל אהרוני. צילום: אביב חופי
תמרה וישראל אהרוני. צילום: אביב חופי

בישראל עשרות כשרונות קולינריים מדהימים שיוצרים תוכן טעים, מעניין ומרגש. לכל אחד מהם קהל נאמן שעוקב אחריהם באדיקות ומצפה למתכונים ותכנים חדשים. כולם מתמודדים עם אתגר משותף - כיצד להגיע לקהל נוסף ולייצר ערוצי הכנסה מהפעילות שלהם, שנעשית באהבה גדולה ובמקצועיות.

Foody Group, בהיותו מיזם תוכן חדשני ומקורי, נותן את המענה לכל אותם כישרונות בזירה הדיגיטלית. הוא מהווה רשת המלצות תוכן קולינרית שתכפיל את כוחו של כל אחד מהחברים בה, תאפשר להם לחשוף את התכנים שלהם לקהל יעד רחב וכמובן תיצור הכנסות מקמפיינים עם חברות מסחריות. גם המפרסמים והלקוחות מרוויחים - Foody Group יאפשר להם להעניק למשתמשים תוכן איכותי ומותאם אישית שיעודד תהליכי רכישה.

באופן טבעי Foody חיפש שותף לדרך - כזה שיוכל לספק פלטפורמה חדשנית, מקצועית, עם פתרונות טכנולוגיים רבים וכלים מתקדמים עבור החברים ברשת. כך נוצר שיתוף הפעולה עם טאבולה, חברה ישראלית שאמונה על פלטפורמת המלצות תוכן בזירה הדיגיטלית ובולטת ביעילות ובחדשנות שלה.

קרין גורן. צילום: אביב חופי
קרין גורן. צילום: אביב חופי

מיקי צימט, מנכ”ל Foody: “אנחנו גאים להמשיך ולהוביל את חזית החדשנות בזירת הקולינריה הישראלית ולהשיק את Foody Group, רשת המלצות תוכן קולינרית דיגיטלית ראשונה מסוגה עם שותף שהוא מוביל עולמי בתחומו ומבוסס על טכנולוגיה “כחול-לבן”. על בסיס ההיכרות העמוקה שלנו עם הצרכים הקולינריים של הקהל הישראלי, בשילוב עם הבנה בצרכי המשתמשים בזירה הדיגיטלית, החלטנו להרחיב עוד יותר את הפלטפורמה של Foody ולהקים רשת, שתציע לכל הגולשים באתרי הקולינריה, את מיטב התכנים המדהימים ומעוררי ההשראה שמייצרים הטאלנטים הקולינריים מכל רחבי האינטרנט.”

אדם סינגולדה, מנכ״ל Taboola: ״אנחנו מתרגשים לקחת חלק במיזם החדשני של Foody. הפלטפורמה של Taboola תאפשר לצרכנים לגלות תוכן קולינרי ברמה הכי גבוהה שיש תוך כדי שימוש בפיד שלנו, שמציע חוויית ״גילוי״ מותאמת אישית. השילוב הזה של טכנולוגיה מתקדמת ותכנים קולינריים ייצור חוויה ייחודית עבור חובבי אוכל, ואנחנו חושבים שזה ייצור ערך עצום למשתמשים, מפרסמים ואתרי תוכן.”

צילום: אביב חופי
צילום: אביב חופי

צילום סטילס: אביב חופי
צילום וידאו: שוקי גוזי’ק

קטגוריות

תגיות

תגובות (0)

Avatar