בהוד השרון יש מרק תימני ששווה להזיע בשבילו אפילו בקיץ

בהוד השרון יש מרק תימני ששווה להזיע בשבילו אפילו בקיץ, זהר לוסטיג יצאה לבדוק ולהזיע בשבילנו וגילתה פנינה קסומה בשרון, צאו לאכול!

רונן ומלכי עדן עברו מתחום החינוך לתחום האוכל. רונן חיפש משהו חדש ומלכי הכריזה שהיא באה לעזור לשלושה חודשים בלבד. מאז הרבה חומוס מצוין נוגב בצלחות של המסעדה הקטנה והמצוחצחת שלהם, הרבה מילדי הוד השרון גדלו אל מול עיניהם (ייתכן שמרק השעועית המעולה תרם לכך). מלכי היא חלק מרכזי במסעדה, ואליה הצטרפו גם הדודה וגם ברכה, אימא של רונן.

המקום הפך לבית של תושבי הוד השרון והסביבה, ומקום המפגש לצעירי העיר ש”יוצאים שבת” ומתחילים אותה עם שקשוקה, חומוס וסלט ישראלי טרי טרי. הקבועים יודעים את מקומם ומחכים לכיסא הקבוע שלהם, וגם יודעים שאם יש עומס, רונן כבר יסמן להם בחיוך שאומר: “גומרים הולכים”.

ברכה עוברת בין השולחנות, ואם לא גמרתם הכול מהצלחת, צפו לשאלות נוקבות. ממש כמו בבית. תחושת המשפחתיות הולכת וגוברת כשבין רונן למלכי מתגלע ויכוח. רונן טוען שהלקוחות תמיד בצד שלה, ואני אומרת שהלקוח תמיד צודק.

העסק המשפחתי הזה שומר על איכות האוכל, היחס החם, ניקיון חסר פשרות, שירות אדיב ומהיר ועל תחושה נעימה במיוחד. מסתבר שמשפחה אפשר לבחור.

כשאני מגיעה לעדן אני תמיד תמיד מזמינה את מרק השעועית (36 שקל). השעועית מתבשלת הרבה שעות ויוצרת מרק סמיך ולידו את כל הגודיז התימנים שמוסיפים כמו חילבה, סחוג ובצל ירוק. או שאולי זאת המצאה שלי ולקחתי מה ששמו בשולחן והוספתי? בכל מקרה התוצאה היא מרק משביע ומנחם שקשה לי לוותר עליו.

אם אני עוד רעבה, וגם אם לא, מנת החומוס פול היא אחת הטעימות בעיניי (30 שקל). חומוס פול חם ורך, קצת חריף, קצת שמן זית, פיתות טריות ליד ומתקבלת מנה בסיסית אבל איכותית וטעימה מאין כמוה, שאמנם תגרום לכם להמשיך ישר לשנת צהריים כי היי, חומוס ופול, וואי וואי, אבל מבטיחה לכם שתחזרו לאכול ממנה שוב ושוב. כי חומוס פול עושים באהבה או לא עושים בכלל.

אם אתם בענייני בשר, אז מרק הרגל התימני הוא פשוט מצוין, מתובל כהלכה, שומני כמו שמרק רגל צריך להיות ובשביל זה נועדו החילבה והסחוג שיאזנו אותו טיפה. כן, זה עובד מצוין גם ביום קיץ לוהט. אני לא יודעת איך, אבל המרק הזה הוא כמו ויטמינצ’יק של גדולים.

מסעדת עדן
דרך רמתיים 52, הוד השרון

09-7456747
א’-ה’ 9:00-20:00, ו’ עד כניסת השבת

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar