המסעדות שהילדים שלכם ממש ישמחו לאכול בהן (וגם לשחק)

החופש הגדול בשיאו ומתחשק לכם לאכול בחוץ עם הילדים? בדקנו ומצאנו 3 מסעדות עם אוכל טעים למבוגרים ומנות ילדים משמחות לקטנטנים

לצאת עם הילדים למסעדה זה אף פעם לא עניין קל. למצוא מסעדה שגם מתייחסת אליהם קצת יותר ברצינות ולא מציעה להם רק שניצלונים מופשרים או פסטה ברוטב “אדום”? זה כבר ממש עניין מסובך.

אז אספנו שני ילדים חמודים ובדקנו שלוש מסעדות שבתפריט הילדים שלהם אפשר למצוא מנות קצת אחרות. איך היה? בואו נבדוק.

 

גוצ’ה

גוצ’ה היא מסעדת דגים ופירות ים, אז מן הסתם שבתפריט הילדים שלה אפשר למצוא לכך רמז. אם ממש תרצו עדיין אפשר למצוא פה פסטה ואפילו המבורגר, אבל באנו לבדוק אוכל קצת יותר מאתגר, והלכנו על שתי מנות של פיש אנד צ’יפס (48 שקלים כולל שתיה וגלידה לקינוח).

הילדים שלנו כמובן התלהבו למראה הצלחות עמוסות הצ’יפס, והחשש שלנו לכך שהדג ירתיע אותם התגלה כלא מוצדק. הם זללו את הדג הפריך, לא זיהו שמדובר בדג, והודיעו בשמחה שירצו לאכול אותו שוב. אנחנו גם שמנו לב שמדובר בצ’יפס אמיתי ולא קפוא ופשוט כמו שנפוץ בהרבה מסעדות, וזו לגמרי נקודה לטובת גוצ’ה.

בזמן שמחכים: תפריט הילדים הוא בעצם סוג של פאזל מקרטון שאפשר לחתוך ולהרכיב מחדש בצורת תמנון חמוד, שהעסיק את הילדים לכמה דקות קצרות.

גוצ’ה רמת החייל. הברזל 7, תל אביב

פיש אנד צ'יפס שילדים ממש אוהבים. צילום: יח"צ
פיש אנד צ’יפס שילדים ממש אוהבים. צילום: יח”צ

 

ביתא קפה

בית הקפה הרמת אביבי של השפית איילת לטוביץ מציע בתפריט שתי מנות ילדים לא שגרתיות (גם פה יש מנות רגילות יותר ואפילו טוסט! אבל כאמור, אנחנו פה כדי לנסות דברים אחרים): שיפודי עוף בוויניגרט עגבניות עם פסטה ושעועית ירוקה (38 שקלים) נראו לנו המבוגרים מפתים למדי, אבל הילדים קצת פחות התלהבו, ככל הנראה בגלל הרוטב שכיסה את חתיכות העוף על השיפוד לגמרי. קצת היה קשה לשכנע אותם לאכול מהעוף, אבל הפסטה נזללה לגמרי.

שיפודי סלמון עם אורז ואפונה (44 שקלים) הפתיעו אותנו שוב. הילדים אהבו מאוד את חתיכות הסלמון שצופו במעט רוטב מתקתק ואפילו רבו על האורז והאפונה. הצלחה מפתיעה.

בזמן שמחכים: כל ילד קיבל פלייסמט עם חידות, משחקים ומבוכים שיעסיקו את הילדים שקצת יודעים לצייר או לקרוא. בסמוך למסעדה יש גם גן שעשועים ומדשאה שיכולים להעסיק אותם.

ביתא קפה. ברודצקי 17, תל אביב יפו

מנות ילדים איכותיות וטעימות בבטא קפה. צילום: שרית גופן
מנות ילדים איכותיות וטעימות בביתא קפה. צילום: שרית גופן

 

24 רופי

24 רופי היא מסעדה הודית, אוכל שהיה מאתגר לא מעט ילדים. למרות זאת, המסעדה הייתה מלאה במשפחות צעירות עם ילדים כשביקרנו בשעת ערב מוקדמת.

מנות הילדים כאן הן בעצם גרסאות מוקטנות של מנות הגדולים. בכל יום מכינים כאן כמה סוגי תבשילים וארוחת הילדים כוללת אורז, תבשיל ולחם צ’אפטי במחיר של 28 או 33 שקלים, תלוי בתבשיל.

מנה אחת שהזמנו הייתה אלו גובי, תבשיל של תפוחי אדמה וכרובית בהמון תבלינים. הילדים אהבו את תפוחי האדמה, קצת פחות את שאר התבשיל, אבל טרפו את האורז הלבן המוצלח ובמיוחד את הצ’אפטי שממנו הם התלהבו ממש.

התבשיל השני, קארי הודי עם טופו, נחל עוד פחות הצלחה, ואחרי ביס אחד היה קשה לשכנע אותם לנסות שוב. בכל זאת, הילדים די נהנו במסעדה, ככל הנראה בגלל הסעיף הבא.

בזמן שמחכים: החיבה של ילדים למקום מתחילה כבר כשנכנסים. המסעדה כולה מכוסה שטיחים, ואת הנעליים משאירים בכניסה. איזה ילד לא ייהנה? בפינת המסעדה עומדת עמדת משחקים עם המון ספרים, בובות וצעצועים. כל הילדים במסעדה שיחקו בה ביחד, והפינה הזו הייתה תעסוקה מעולה שהשאירה להורים המון זמן לאכול.

24 רופי. שוקן 16, תל אביב

צלחת הטאלי לילדים ב-24 רופי. צילום: גיל גוטקין
צלחת הטאלי לילדים ב-24 רופי. צילום: גיל גוטקין

 

בהכנת הכתבה השתתפו הילדים עומר רותם, רז רותם והאם עדי רותם
צילום תמונה ראשית: שרית גופן

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar