זהו יום הבוחר – המשלוח שקיבל את מספר המנדטים הגבוה ביותר

לירון קרניאל החליטה להפסיק לכסוס ציפורניים בהמתנה לתוצאות הבחירות ולהזמין משלוח מהמסעדה שאף פעם לא מאכזבת. משלוח ממסעדת ג'ירף שנשארת אותה ג'ירף

אם אתם קוראים שורות אלה, כבר חמישה ימים שאתם נמצאים בשגרה חדשה או סטטית. מה שבטוח זה שכבר לא חדש לכם מי ראש הממשלה שלנו (או אולי כן…) ויום הבוחר לכנסת ה-22 כבר פאסה. אבל טור זה נכתב ביום הבוחר וכולנו התעוררנו עם ביבי ונכון לעכשיו אין לי מושג עם מי נלך לישון.

היי, נעים מאוד, אני לירון ואני מכורה לאקטואליה, חדשות, פושים, טלוויזיה ואייפון עם סוללה שלא יורדת מ-70%. כל דבר שנותן לי את המנה היומית שלי של מה קורה, מה הספין הבא, איזו פרשה הולכת להתפוצץ ובמיוחד הטירוף שהלך פה במדינה - פעמיים בחירות תוך פחות מחצי שנה - זה הפיק מבחינתי.

מה אזמין היום?

אז ברגעים אלו אני מרותקת למסך, מחכה לתוצאות המדגם ואם כבר יש לי עוד ערב בואכה לילה ארוך לפניי, אני הולכת להזמין לי אוכל שווה במיוחד. הפעם אסייתי - המסעדה הוותיקה ואחת השולטות בשוק, ממש כמו ביבי, ג’ירף.

מה שלא יהיה, אני הולכת לסיים את הטור הזה שבעה ועם הידיעה מי הולך להרכיב את הממשלה הבאה (או שלא ממש ונפגש שוב תוך כמה חודשים טובים).

אז בזמן שאני מול ארץ נהדרת, פתחתי את האתר של ג’ירף והתחלתי במשימה. האתר מאוד נוח להזמנות וגם כמו שאני אוהבת, בכל מנה ניתן להוריד מרכיבים ו/או לשנות לפי טעם אישי.

המסעדה מתחייבת להיות פה בין 60-90 דקות שזה לא מעט זמן, במיוחד אחרי שהתרגלנו לזמני הגעה מהירים של וולט (ג’ירף כרגע לא נמצאים שם). אבל, כפי שכבר ציינתי, ערב ארוך מאוד לפניי, כך שאני לא נותנת לזה לבאס אותי.

ומה לגבי האוכל? גם פה הבחירות היו לא קלות בכלל. יש כמה מנות חדשות ולקח לעוזו ולי 20 דקות להחליט אם ללכת על משהו חדש, כמו גנץ, או להישאר עם הישן והמוכר - כל אחד בשלו: ליכוד, עבודה-מרצ.

כמה זמן חיכינו להזמנה? המשלוח הגיע כעבור שעה בדיוק, ארוז בצורה אופטימלית, בצירוף ה”אקסטרות” שביקשנו: בוטנים, חריף ועוד שלל רטבים.

היה לנו טעים?

נתחיל מהראשונות: סלט עוף ומלפפונים (34 שקל) ברוטב סויה, שום ג’ינג’ר, מנה שאני תמיד מזמינה כשאני יושבת במסעדה. גם במשלוח הסלט היה מעולה, טרי, טעים והכי חשוב הגיע עם אקסטרה רוטב שמקפיץ את כל הטעמים שלו. אם היינו צריכים לדרג את המנה בסקאלה מספרית 1-10, כי אחרי הכול אנחנו בערב בחירות ומנדטים, היינו נותנים לה 10 מושלם.

סלט עוף ומלפפונים. צילום: לירון קרניאל
סלט עוף ומלפפונים. צילום: לירון קרניאל

עוד הזמנו זוג גיוזות מאודות (23 שקל) במילוי עוף קצוץ ובצל ירוק, רוטב סויה וג’ינג’ר, כי לא הסכמתי להתחזר על 4 יחידות. המנה הגיע קרה לחלוטין, אבל אין מה להגיד, טעימה. הגיוזה עצמה הייתה מפוצצת בעוף ועשבי תיבול וגם פה הרוטב של המנה בצד משדרג אותה מאוד. המנה קיבלה ציון 7.5. אם המנה הייתה מגיעה חמה או לפחות בטמפרטורה קצת יותר חמימה, היא הייתה מגיעה ל-9 בקלות.

גיוזות מאודות. צילום: לירון קרניאל
גיוזות מאודות. צילום: לירון קרניאל

לעיקריות הזמנו בקר שאוסינג (69 שקל), מנה חדשה שכוללת נתחי פילה בקר, פלפל ירוק, בצל ירוק, למון גראס ופטריות פורטובלו ברוטב על בסיס סויה, שאוסינג ופטריות פורצ’יני המגיעה לצד אורז מאודה. נתחיל מהשורה התחתונה: המנה טובה. מנת חורף מנחמת. אבל יש בה עושר של תיבול ושמן שנותנת הרגשה של עומס בפה. וגם, היא מזכירה מנות אחרות מהתפריט ולא מביאה איזו בשורה לג’ירף, שהיא בהחלט מסעדה שנמצאת בחיינו תקופה ניכרת ורצוי באמת שמדי פעם תגוון במנות חדשות. ציון 6 בלבד.

בקר שאוסינג. צילום: לירון קרניאל
בקר שאוסינג. צילום: לירון קרניאל

עוד הזמנו מנת אטריות אודון טריות (58 שקל) עם פטריות שמפיניון, פורטובלו ושיטאקי עם שמן כמהין, עוד אחת מהמנות המועדפות עליי. עוזו, למשל, מעולם לא טעם אותה ומאוד אהב. שמן הכמהין עושה את כל המנה. היא לא עמוסה מדי, לא כבדה מדי, היא מגיעה במינון המתאים ופשוט לא מאכזבת. בסולם הציונים הענקנו לה 8.

אטריות אודון. צילום: לירון קרניאל
אטריות אודון. צילום: לירון קרניאל

בעיקרון, אני לא אדם של קינוחים, אבל מאחר שמדובר בערב מיוחד של חגיגת דמוקרטיה, החלטתי גם להזמין עוגת ביסקוויטים (29 שקל) שהגיעה בצורה ביתית, טעימה מאוד ומספקת ושווה ציון 9.

עוגת ביסקוויטים. צילום: לירון קרניאל
עוגת ביסקוויטים. צילום: לירון קרניאל

כמה זה עלה? 223 שקל

לסיכום, השעה אוטוטו חצות ואנחנו הרבה אחרי המדגם הלא רשמי, כחולת חדשות כמובן שאשר עד 1:30 בלילה כדי להתקרב כמה שיותר לתוצאות האמת. ובאופן די מצחיק, כפי שהמנדטים נשארו יחסית דומים ושוב תהיה בעייתיות וקושי בהרכבת ממשלה, גם פה ג’ירף נשארת אותה ג’ירף. המשלוח לא אכזב, הרמה נשארה אותה רמה, האוכל ממשיך לעמוד בסטנדרטים כפי שאנחנו מכירים מהעבר. אני הולכת לישון באי ידיעה ואין לי מושג מה יקרה מחר בבוקר. כנראה שגם לא נדע עוד כמה ימים.

מה שכן ברור זה שראש הממשלה יקרא בנימין ושאם אחליט להזמין ג’ירף במקרה של בחירות בפעם השלישית, אדע מה אני מקבלת.

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar