תביא TAVI – השירות החדש שיעשה לכם חיים קלים יותר

TAVI - המיזם שמביא את הקולינריה לפריפריה עם כל המנות הכי טעימות - גלידות של גן עדן וסטודיו ג'לאט, נקניקיות של ערן ביק, מנות ממסעדת גרקו ועוד

מי לא מכיר את ההרגשה הזו של דיבור על גלידה שווה בחיפה או פטיסרי שווה בתל אביב, שכל כך רחוקים מאיתנו ואיך הרבה סיכוי שנגיע לאכול אצלם?

תכירו את TAVI, מיזם ישראלי חדש, מסוג ששומעים עליו ומיד חושבים “איך לא חשבו על זה קודם?”. ל-TAVI יש צי שלם של מעדניות קפואות על גלגלים, כשלכל אחת מהן מוקצה איזור משלה בארץ, שמספקות לכל מי שרוצה את האוכל של היצרנים הכי שווים בארץ.

ליאת ודרור מרגלית, זוג יזמים ותיקים, הצליחו לזהות שככל שגרים יותר מרוחק בפריפריה, יש הרבה פחות גישה לאופציות מגוונות, מיוחדות וטרנדיות, וחשבו על הדרך להצליח לקרב את כל הטוב הזה לכל מי שרוצה, לא משנה איפה הוא או היא גרים.

תביא TAVI1
ליאת ודרור מרגלית - יזמי TAVI. צילום: נמרוד סונדרס

הפתרון? צי המעדניות הניידות של TAVI. בכל מעדניה כזו מותקנת מערכת מסלולים, שנבנתה במיוחד לצד מערכת הקפאה שפותחה באיטליה ומותאמת למזג האוויר הישראלי ומערכת מגירות משוכללת המאפשרת לייעל את תהליך הוצאת המוצרים מהרכב ללא פתיחה של כל הרכב וגרימה של צניחת הטמפרטורה שמובילה לירידה באיכות המוצר שמפשיר שוב ושוב בחום הישראלי. הליקוט נעשה תוך שלושים שניות בעזרת אפליקציה חדשנית שדואגת שהמוצרים יגיעו במצבם האופטימלי עם חוויית שירות מוקפדת.

גלידות מסטודיו ג'לטו וגן עדן
גלידות עד הבית של סטודיו ג’לאטו וגן עדן. צילום: נמרוד סונדרס

כל מה שצריך לעשות זה להוריד את האפליקציה, ולהזמין את כל מה שרוצים, או מראש או באותו רגע שבא לנו. המעדניה הניידת תגיע עד פתח הבית עם כל מה שהזמנתם. ואם נדמה לכם שאיזורי החלוקה בטח מוגבלים רק למרכז הארץ, זה בדיוק להיפך! המיזם מתמקד דווקא בפריפריה.

תביא TAVI3
נקניקיות בעבודת יש של השרקוטרי ערן ביק. צילום: נמרוד סונדרס

ומה אפשר להזמין דרך השירות? מגוון המוצרים בא לענות על כל צורך של הבשלן והמארח הביתי- מגלידות מהיצרניות האיכותיות ביותר ‘אייססלון’ בחיפה, גלידת אוטלו התל אביבית ,’סטודיו ג׳לאטו’ ו-‘גן עדן’, שפע של חומרי גלם ובשרים מקצביית הבוטיק M25, נקניקיות בעבודת יד של אמן השרקוטרי ערן ביק, עוגות של ‘רביבה וסיליה’, טארטים של הפטיסרי של עמית ברקת ללא גלוטן, פסטות טריות בעבודת יד של ‘פסטה טריה’, מגוון מלוחים כמו ספנקופיטה, טירופיתה ואפילו מוסקה של המעצמה היוונית ‘גרקו’, שלל מתוקים של ‘ביסקוטי’, ‘הולי קראק פאי’ ועוד. מספר הספקים ממשיך לה רחב ולהתעדכן כל הזמן, והאופציות רק גדלות.

בקרוב, למשל, יצטרפו למבחר פיצות איכותיות ברמה איטלקית, וגם חטיפי השוקולד הברזילאים Franoi, שהם הטרנד הכי לוהט באינסטגרם ובטיקטוק, יגיעו לשירות ממש בשבוע הבא.

תביא TAVI2
ארוחות מקסיקניות שוות. צילום: נמרוד סונדרס

לכבוד ראש השנה, יש גם תפריט ספיישלים של קינוחים ומתוקים לחג, שיחסכו לכם חלק מהטרחה בארוחה. בין המוצרים: גלידת דבש פולן דבורים 500 גרם של גרקו (58 ₪) עוגת הפאי דבש ופולן דבורים המנצחת של גרקו - דבש ושמנת יוונית עם בצק פריך (128 ₪), גלידת יוגורט דבש 365 גרם של סטודיו ג’לאטו (39 ₪), פאי תפוחים ללא גלוטן קוטר 20 פירותי ומדהים ביופיו של עמית ברקת פטיסרי (175 ש”ח), גלידת טחינה ועוגת דבש של אייססלון - גלידה טריה בבלעדיות ל-tavi במארז בגודל מיוחד של ליטר וחצי לחלוקה משפחתית בחג (165 ש”ח), גלידת יוגורט טריה של אייססלון שלא תמצאו בשום מקום אחר עם ריבת תפוחים ובגודל מיוחד 1.5 ליטר (165 ש”ח).

ראש השנה בתביא
ראש השנה בתביא. צילום: רומי מרגלית

ויש גם מבצע מיוחד לקוראים של פודי! קופון מיוחד של 36 שקלים הנחה לכל הזמנה, לכל תקופת חגי תשרי. רק צריך להזין את הקוד באפליקציה וההנחה שלכם.

קוד קופון: TAVI0361010

להורדת האפליקציה:

אנדרואיד

אייפון

לאתר

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar