תפוח אדמה לוהט: המשימה במאסטר שף שהכניסה אותנו למטבח

משתתפי מאסטר שף הפציצו עם מתכונים של תפוחי האדמה של הדוד משה ואנחנו הצטרפנו! מצעד המנות הכי שוות של תפוחי אדמה של הדוד משה שאתם חייבים להכין!

מצ’יפס אמריקאי דרך מפרום מרוקאי וסלט מיונז הונגרי: עם ישראל חובב מושבע של תפוחי אדמה. לא פלא שבחרו במאסטר שף לפתוח את שלב הדו קרב החדש בעונת העשור במשימת תפודים. וכשלנו נפתח התיאבון אתם מרוויחים, קבלו את מצעד מתכוני תפוח אדמה הכי שווים ממטבחים עולמיים שיגרמו לכם ברגע זה להיכנס למטבח:

במקום החמישי: גראטן צרפתי עשיר

גראטן תפוחי אדמה עם מלח אורגנו מהמטבח הצרפתי אצלכם במטבח - גראטן מפרוסות דקיקות, עטופות במלח אורגנו, שמקבלות קראסט שחום וטעים בטירוף.

גראטן תפוחי אדמה עם מלח אורגנו8
גראטן תפוחי אדמה עם מלח אורגנו: המטבח הצרפתי אצלכם בבית!
גראטן תפוחי אדמה עם מלח אורגנו מהמטבח הצרפתי אצלכם במטבח - גראטן מפרוסות דקיקות, עטופות במלח אורגנו, שמקבלות קראסט שחום וטעים בטירוף
שמרו

 

במקום הרביעי: אורז פרסי ירוק עם תחתית תפוחי אדמה פריכים

אורז פרסי אמיתי של רותם ליברזון, עם המון עשבי תיבול, אפונה והכי חשוב: תחתית (תהדיג) של תפוחי אדמה סופר פריכים שכולם יריבו עליהם.

אורז פרסי ירוק עם תחתית תפוחי אדמה פריכים + טיפ מנצח
אורז פרסי אמיתי של רותם ליברזון, עם המון עשבי תיבול, אפונה והכי חשוב: תחתית (תהדיג) של תפוחי אדמה סופר פריכים שכולם יריבו עליהם
שמרו

 

במקום השלישי: ארוחת בוקר ניו יורקית עם האש-בראוניז קריספים

ארוחת בוקר אמריקאית משביעה שתפתח לכם את הבוקר בכיף: קוביות תפוחי אדמה צלויות, עגבניות צרובות, חזה אווז וביצת עין.

ארוחת בוקר אמריקאית2
ניו יורק סטייל: ארוחת בוקר אמריקאית!
ארוחת בוקר אמריקאית משביעה שתפתח לכם את הבוקר בכיף: קוביות תפוחי אדמה צלויות, עגבניות צרובות, חזה אווז וביצת עין
שמרו

 

במקום השני: ורניקס תפוחי אדמה מושלמים

כיסוני בצק מתפוחי אדמה רכים עם בצל מטוגן שנהדר להגיש כמנה ראשונה - או מנת ביניים קלילה - אל תחששו מקיפול הכיסונים - זה יותר פשוט ממה שזה נראה.

ורניקס תפוחי אדמה1
ורניקס תפוחי אדמה: מעדן שעשה עלייה
ורניקס תפוחי אדמה הם כיסוני בצק מהמטבח הרוסי. הדובדבן שבקצפת שמקפיץ את המנה לגבהים, הוא הבצל המטוגן שמונח מעל ומעניק לה טעם גן עדן
שמרו

 

במקום הראשון: לביבות תפוחי אדמה במילוי מעורב ירושלמי של יונתן רושפלד

בטוח שאתם יודעים להכין לביבות, אבל לא כאלו. קבלו סרטון עם טיפים סודיים להכנת לביבות תפוחי אדמה במילוי מעורב ירושלמי מפי תמרה אהרוני ויונתן רושפלד, שלא תוכלו להפסיק לאכול.

טיפ סודי להכנת לביבות תפוחי אדמה ממולאות במעורב ירושלמי
בטוח שאתם יודעים איך להכין לביבות, אבל לא כאלו. קבלו סרטון עם טיפים סודיים להכנת לביבות תפוחי אדמה במילוי מעורב ירושלמי מפי תמרה אהרוני ויונתן רושפלד, שלא תוכלו להפסיק לאכול
שמרו

לעוד מתכוני תפוחי האדמה של הדוד משה היכנסו למתחם הדוד משה באתר

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar