הסוד של כריך הכרוב: השף רז רהב על ההצלחה שלו ברשתות החברתיות

השף רז רהב (רזי ברווזי) מספר על הסודות שלו לעמודי אינסטגרם ופייסבוק שמייצרים באזז ברשתות החברתיות ועל הכריך הכי מצולם שלו

כפי שרובנו יודעים, לא פשוט לתחזק חשבון אינסטגרם או פייסבוק מצליח. לפעמים נדמה שלא משנה כמה תמונות אוכל מגרות נעלה וכמה נשקיע בטקסטים שאנחנו כותבים, וכמה שלא נשקיע בהם, אנחנו לא מצליחים לאסוף עוד עוקבים ועוד תגובות.

השף רז רהב התחיל את דרכו באינסטגרם, לשם היה מעלה תמונות של האוכל שלו ועכשיו הוא אחד השפים המובילים בארץ, עם מסעדת OCD הנחשבת וזוכת הפרסים, והסנדוויצ’יה המתוחכמת “ברווזי” שמצליחה לא פחות. רהב אומר שהטיפ הכי טוב שלו הוא להישאר נאמנים לעצמכם. יש משהו שאתם אוהבים ורוצים להעלות? תעלו אותו בלי לחשוב אם הוא מתאים לשאר התמונות או לאותו הרגע. ככה הקהל יכיר אתכם ויתחבר אליכם יותר.

יש לו 18,000 עוקבים באינסטגרם והוא מרגיש שהתמונות שהוא מפרסם ברשתות משפיעות על השיווק של המסעדות ועוזרות לו. לראות תמונות של האוכל שלו בחשבונות האינסטגרם של אחרים מרגש אותו תמיד, ממש כמו שהוא היה מעלה בחשבון שלו אוכל ממסעדות שהיה אוכל בהן בעבר.

למרות שבסנדוויצ’יה שלו מוגשות לא מעט מנות בשריות, המנה הפופולארית ביותר היא כריך הכרוב הסגול הצמחוני. רהב אומר שאולי לא מדובר בכריך הכי יפה שלו, אבל במוצר הכי איכותי שהוא מייצר, והקהל מעריך את זה.

קטגוריות

תגיות

תגובות (0)

Avatar