< רקע נינג'ה

מדריך השייקים הגדול: איך מכינים שייק פירות מושלם בבית?

איך מכינים את השייק המושלם בבית? מה אפשר להוסיף כדי להפוך אותו לבריא אפילו יותר? וכמה מתכונים שיעשו לכם סדר ויתנו לכם רעיונות להכנת השייק הביתי המושלם!

כמה אנחנו אוהבים שייקים! גם אתם?

אולי זו תחושת החופש שהשלוק הקר והפירותי הזה מביא איתו, אבל האמת זה לא משנה למה. לאחרונה עלו השייקים לראש מצעד פזמוני לבנו, ואם יש לכם בלנדר נינג’ה בכלל שיחקתם אותה וכל בוקר תוכלו להגיש לעצמכם את החלום!

תחשבו על זה, חום איימים בחוץ, זה רק אתם, הפירות והבלנדר שלכם ותוך 3 דקות (והגזמנו) יש לכם שייק מעולה וכל זה מבלי לצאת מהבית.

שייק טוב, בקלות יכול להחליף ארוחת בוקר ואפילו להיות הרבה יותר מזין ממנה, כל מיני אבקות של סופר פוד, או תוסף חלבון בשילוב עם פירות טעימים יוצרים לנו ארוחה שלמה בשלוק אחד.

אז בואו רגע נעשה סדר ונראה איך מכינים שייק ביתי מושלם!

אחד הדברים שמשפיעים על השייק הוא המכשיר איתו אתם מבצעים את העבודה, הוא צריך להיות חזק ואחד כזה שבאמת ידע לשמור על הערכים התזונתיים של הפירות, הירקות והמוצרים השונים אותם אתם מכינים לשייק שלכם.

אנחנו בחרנו בנינג’ה.

הבסטי שלכם במטבח. צילום: נינג'ה
הבסטי שלכם במטבח. צילום: נינג’ה

הסדר כן קובע! מה מכניסים קודם למכשיר ומה אחרון? בשביל זה אנחנו כאן!

  1. פירות וירקות טריים.
  2. עלים ירוקים ועשבי תיבול.
  3. נוזלים: יוגורט, חלב, מיץ או מים - הכמות תלויה בסמיכות השייק שתרצו לקבל בסוף.
  4. מרכיבי מזון יבשים או דביקים: אבקות למינהן, חמאות אגוזים, גרעינים וכו’…
  5. קרח או מרכיבים קפואים.חתכו את הפירות או הירקות לגודל שלא עולה על 2-3 ס”מ והקפידו על הכנסת המצרכים בסדר המצוין מעלה. הסדר הזה ימנע מהמכשיר לעבוד קשה ויאריך את ימיו וכך תקבלו שייק הומוגני, אחיד וחלק! מושלם.

    הסדר כן קובע. צילום: נינג'ה
    הסדר כן קובע. צילום: נינג’ה

נתחיל בבחירת הפירות - איזה פירות שמים?

האמת, שכל פרי שתבחרו יהיה מעולה! כל מה שאתם אוהבים! וגם ירקות, סלק/ חסה/ קייל/ מלפפונים! אפשר להוסיף שורש ג’ינג’ר או שורש כורכום כדי להעשיר את השייק בבריאות ולתת לו עוד ערך מוסף. וכן, גם פירות יער קפואים יהיו מצוינים ויעניקו חמיצות נהדרת.

פירות קפואים
אל תפחדו להשתמש בפירות קפואים!

ואל תפחדו לקנות פירות קפואים! לפעמים פירות קפואים עדיפים על כאלו טריים שפג תוקפם או כאלו שנקטפו ממזמן ואיבדו את חיותם. ודרך אגב, אם יש לכם בננה בשלה מידי או סתם פרי עונתי שאתם אוהבים במיוחד ורוצים לשמור לשייקים שלכם, חתכו לקוביות והקפיאו! ככה יהיו לכם פירות טריים ברגע, והקרח של הפירות יסמיך לכם את השייק ויתן לו קרמיות מעולה!

פירות יבשים הם מקור סוכר טבעי מעולה ובריא יותר, אפשר גם להוסיף מייפל או דבש כדי להמתיק בצורה טבעית ומבלי להוסיף סוכר מיותר למשקה שלכם.

הוסיפו משהו שומני לשייק שלכם

אתם מכירים את זה שמוסיפים קצת שמן זית למיץ גזר? לא? לא חשוב. בקיצור, שומן עוזר לגוף לספוג את הערכים התזונתיים של הפירות והירקות שאנחנו מכניסים לגוף שלנו.

שקדים אגוזים פיסטוקים

הוסיפו שקדים, פקאנים (השתדלו לא את אלו המסוכרים), קשיו או קוקוס. מקור השומן גם יכול להיות במשקה שתבחרו, בין אם חלב רגיל או חלב קוקוס, או דווקא שייק על בסיס יוגורט.

הוסיפו תוספי תזונה/סופר פוד/אבקת חלבון

יש היום מגוון אבקות כמו ספירולינה למשל שאפשר להוסיף לשייק שלכם ולהרוויח עוד ערך תזונתי! אפשר גם להוסיף זרעי צ’יה, זרעי פשתן וכל מה שבריא ועולה על דעתכם. דרך אגב, אפשר להוסיף אבקת קקאו ולהפוך את השייק למשקה שוקו קר בריא!

על בסיס מה?

כל אחד והבסיס שהוא אוהב: מים, מיץ תפוזים (ואם סחוט מה טוב), חלב, חלב צמחי, יוגורט או חלב קוקוס. אפשר גם לשלב וליצור ולהתפרע עם כל בסיס אחר שאוהבים!

וקרח! כמובן שקרח והרבה, אחרת השייק יהיה דליל מאוד והוא יהפוך מהר מאוד משייק לסתם עוץ מיץ, אומנם בריא מאד, אבל… הבנתם!

אז אחרי שעשינו סדר בשייקים קבלו כמה מתכוני שייקים מושלמים במיוחד שיעשו לכם את הקיץ לקריר, בריא ומתוק:

שייק תות בננה. צילום: שניר גואטה
ומה בשבילך? שייק תות בננה תמר על בסיס שקדים!
מתכון בסיסי ופשוט לשייקים מוצלחים! השייקים על בסיס חלב שקדים עשיר ובריא ותמרים מתקתקים, בתוספת כל פרי שאוהבים. בתוך דקות ספורות תוכלו ליהנות משייק קר ומרענן
שמרו

 

שייק פירות טרופים עם יוגורט
מה עושים בחום הזה? שייק פירות טרופיים עם יוגורט ומייפל
שייק כייפי ומרענן מפירות טרופיים שמשלב יוגורט כבשים, חלב ונגיעה של סירופ מייפל למתיקות מושלמת. כל מה שחסר זה קצת שמש, חוף ים ואתם מסודרים
שמרו

 

סמות’י בריאותי וטעים שייתן לכם אנרגיות ליום שלם
בשלושה שלבים פשוטים ותוך דקות בודדות תוכלו להתחיל את היום שלכם בסמות'י בריאותי וטעים שייתן לכם אנרגיות לכל היום והכל בבלנדר נינג'ה
שמרו

 

שייק תפוזים ותותים עם קרח
רק חמש דקות הכנה - במקום סתם לשתות מיץ, פנקו את עצמכם ואת האורחים שלכם בשייק מרענן של תפוזים ותותים שמוגש קר קר אחרי שנטחן עם קרח בבלנדר. הכינו עצמכם לקיץ!
שמרו

 

ואפילו אפשר להכין את החלב בעצמכם!

חלב קשיו נינג'ה (צילום: אפיק גבאי)
גם טרי וגם בריא – חלב קשיו אליפות!
עם מכשיר הבלנדר של נינג'ה פודי תוכלו להכין לעצמכם פינוקי משקאות חלב, פירות, אגוזים ומבחר טעמים במהירות וביעילות להרבה טעם והרבה בריאות
שמרו

 

לאתר המוצרים של NINJA  היכנסו ל- > https://sarig.com/ninja

קטגוריות

תגיות

תגובות (0)

Avatar