השילוב המושלם: פסטה ושמנת – קבלו חמישה מתכונים מנצחים!

מחפשים מתכון לפסטה שמנת ופטריות? קבלו את המדריך המלא, כולל חמישה מתכונים לפסטות שיגרמו לכל המשפחה לרוץ אל השולחן

כל רוטב שמנת מבוסס על עקרון אחד קל ופשוט - חשוב לבשל את השמנת על לצמצום והסמכה לפני שמוסיפים אליה את הפסטה. כך שגם אם אתם מכינים רוטב עם פטריות או רוטב עם עשבי תיבול, מבשלים את הרוטב עד שהוא מסמיך. לאחר מכן מצרפים את הפסטה, מבשלים ומערבבים במשך שתי דקות, יחד עם מעט ממי הבישול של הפסטה וזהו - המנה מוכנה. מומלץ לאחר הבישול להוסיף קוביית חמאה או לזלף מעט שמן זית מעל, כדי להפוך את הרוטב למושלם.

יש אנשים שנמנעים מפסטה שמנת בגלל המחשבה שהיא כבדה, אך האמת היא שרוטב שמנת מיועד להיות קליל ולעטוף את הפסטה ברכות, בלי לשחות בתוכו. ניתן לבחור בכל שמנת לבישול - 15% שומן או 9% שומן ואפילו 38% שומן, בהתאם לצרכים שלכם.

אמנם יש אינספור סוגי פסטה בשוק, אך סוג הפסטה המומלץ ביותר לפי המסורת לפסטה שמנת הוא פסטה ארוכה ושטוחה כגון פטוצ’יני, טליאטלה ופפרדלה. אם אתם משלבים ברוטב פטריות, בטטה או כל רכיב גדול אחר, אפשר להחליף את הפסטה השטוחה בפסטה קצרה וחלולה, שתלכוד את האוכל בצורה הטובה ביותר.

עכשיו רק תעצמו עיניים ודמיינו לעצמכם צלחת פסטה מגרה, עם שמנת וגבינות וכל הטוב שבעולם. אז גם עבור חג השבועות הקרוב וגם לפינוק יומיומי, קבלו חמישה מתכוני פסטה בשמנת, שיגרמו לכם להתמכר ובעיקר לחייך מרוב עונג. בתיאבון!

לחובבי גבינה, אבל לא רק: פסטה ברוטב ארבע גבינות

פסטה ארבע גבינות
פסטה ברוטב ארבע גבינות. מנה מפנקת, כמו במסעדה
אחת ממנות הפסטה הכי מבוקשות במסעדות היא פסטה ברוטב ארבע גבינות. ביס עשיר ומפנק שמשלב גבינות טובות ושמנת שעוטפות את הפסטה ומפנקות אותה. הכי קל ומהיר, לכו להכין!
שמרו

הכי קלאסי - שמנת ופטריות

פסטה שמנת ופטריות
הכי מפנק בעולם – פסטה שמנת ופטריות
מחפשים מנה מנחמת שתחמם את הלב והבטן? פסטה ברוטב שמנת ופטריות היא בדיוק המנה שאתם מחפשים. פסטה מהמטבח האיטלקי, עשירה וקלה להכנה
שמרו

העתיד ורוד: פסטה עם שמנת וסלק

פסטה ברוטב שמנת סלק3
פסטה ברוטב שמנת סלק בצבע מהפנט!
מנה ורודה ומשגעת שנראית מעולם אחר: פסטה ברוטב שמנת סלק, טעימה ויפה ברמות אחרות, עם גוון מתקתק ועיטור שקדים. אי אפשר לעמוד בפניה!
שמרו

טעים ומהיר לכל המשפחה: פטוצ’יני זוקיני מוקרם

פטוציני זוקיני2
פטוצ’יני זוקיני מוקרם לארוחה משפחתית מושלמת
הכוכב של הפרסומת של יטבתה! פטוציני זוקיני יפהפה ברוטב לבן ירקרק, מוקרם בשמנת עם נגיעות גרידת לימון. מנה נפלאה לארוחה משפחתית מהנה ומשביעה!
שמרו

מוקרמת ומהממת: לינגוויני קרם בטטה עם תרד טרי

לינגוויני קרם בטטה ותרד. צילום: עדי מרום
פסטה ברוטב כתום: לינגוויני קרם בטטה עם תרד טרי
מתכון לרוטב פסטה קרמי ומתוק על טהרת שמנת ובטטה. הרוטב מתאים לכל סוג פסטה העולה על דעתכם, אז רוצו להכין לכם מנה!
שמרו

 

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar