חג שבועות רקע

חגיגה לתנור: 5 מאפים מלוחים שיסגרו לכם את חג השבועות

תחממו תנורים, חג החלב הגיע ואיתו חגיגת האפייה המלוחה. מחכים לכם כאן 5 מתכונים של מאפים מלוחים לשבועות שיהפכו כל שולחן חג לחגיגה

כשחושבים על חג שבועות, דבר ראשון מחממים תנור. למה? כי גבינות ואפייה הולכים כל כך טוב ביחד, שהיינו חייבים לאגד בשבילכם מתכונים מובילים מהאתר לחמישה מאפים מלוחים לחג השבועות. פיצה, לזניה, לחמניות ועוד דברים טובים מחכים לכם כאן, ואנחנו שמחים להציג את הבחירה שלכם לטופ 5 מאפים מלוחים לחג החלב.

במקום הראשון, איך לא? פיצה. בצק לפיצה כמו באיטליה, שאפשר להכין בבית בלי להזמין מפיצריה. ולא רק שזה בצק מושלם לפיצה ביתית, הוא מושלם למגוון מנות נוספות. אפשר להכין ממנו קלצונה, מקלות שום, ואפילו פיצה מתוקה לסיום הארוחה, הילדים ימותו על זה, מבטיחים.

מקום ראשון: מתכון של בצק פיצה מושלם בדיוק כמו באיטליה

פיצה
מתכון של בצק פיצה מושלם בדיוק כמו באיטליה
בצק פיצה אוורירי וקליל, כזה שאי אפשר לעמוד בפני הריח שהוא מפיץ בבית. מתכון פשוט שיתאים עם כל תוספת שאתם אוהבים. בתאבון
שמרו

 

במקום השני יש לנו לחמניות שום עסיסיות של מלי מאירוב ששברו את הרשת. רכות, חמות ומלאות בטעם של שום ועשבי תיבול, הלחמניות האלו יככבו על שולחן החג שלכם.

מקום שני: שברו את הרשת! לחמניות שום עסיסיות של מלי מאירוב

לחמניות שום של מלי מאירוב. צילום: מלי מאירוב
שברו את הרשת! לחמניות שום עסיסיות
לחמניות שום כאלו עוד לא טעמתם! לחמניות נימוחות, מריחות וטעימות בתיבול של שום, עשבים ושמן זית. תוספת מושלמת לכל ארוחה ולכל שעה ביום
שמרו

 

לא יכולנו להכין רשימה כזו בלי מנה טובה של לזניה, ואכן במקום השלישי יושבת לה בנחת לזניה חלבית קלאסית מושלמת של תמרה אהרוני ועומר מילר. המנה האיטלקית הזאת משתלבת מצוין בשולחן החג, עם גבינות מותכות שנראות מעולה ומריחות אפילו יותר טוב. כל אחד בשולחן ירצה לחטוף חתיכה לפני כולם.

מקום שלישי: לזניה חלבית קלאסית מושלמת וקלה להכנה של תמרה אהרוני ועומר מילר 

לזניה חלבית
לזניה חלבית קלאסית מושלמת וקלה להכנה!
לזניה חלבית נפלאה ועשירה לכל ארוחה חלבית או חגיגית. מתכון קל וטעים של קלאסיקה שכולם אוהבים. לזניה פשוטה להכנה
  • תמרה אהרוני ועומר מילר
שמרו

 

במקום הרביעי יש לנו בשבילכם קנלוני גבינות מטורף של ענת אלישע. צינורות פסטה גדולים ממולאים במיטב הגבינות, ברוטב משגע שיעשה לכם שמח על השולחן ובבטן. תכינו - לא תתחרטו.

מקום רביעי: קנלוני גבינות מטריף של ענת אלישע

קנלוני גבינות מטריף
קנלוני גבינות מטריף
קנלוני מעולה לפניכם! ממלאים את הקנלוני הקנוי במלית גבינות, מכסים ברוטב עגבניות ובגבינות מגוררות, חצי שעה אפייה ויש לכם מנה מהממת וטעימה לחג שבועות
שמרו

 

במאסף יש לנו מנה בלתי נשכחת של פטריות ממולאות גבינה ושמנת שהאורחים שלכם פשוט יאהבו. אמנם כשאומרים לנו ממולאים אנחנו חושבים על ירקות, בשר ואורז, אבל הידעתם שאפשר למלא פטריות בגבינות? וזה יוצא כל כך טעים שתוך דקות לא תשאר פטרייה אחת לרפואה.

מקום חמישי: פטריות ממולאות גבינה ושמנת שהאורחים שלכם לא ישכחו

פטריות ממולאות גבינה1
פטריות ממולאות גבינה ושמנת שהאורחים שלכם לא ישכחו!
מנה חגיגית של פינגר פוד קלה להכנה ומרשימה. פטריות ממולאות גבינה מתובלת וצנוברים, שאופים בתנור 10 דקות לפני שהאורחים מגיעים ואומרים וואו!
שמרו

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar