אפרת ליכטנשטט נותנת לכם 5 טיפים לחשבון אינסטגרם מוצלח. הכי מאסט להתעדכן!

אפרת ליכטנשטט נותנת לגולשי פודי 5 טיפים מנצחים לחשבון אינסטגרם בלתי נשכח. אחרי מי לעקוב, מה לצלם, איפה להתאפק וכמה פוסטים להעלות. בהצלחה!

רוצים לנהל חשבון אינסטגרם פודי מוצלח? הנה חמישה טיפים שיעזרו לכם!

  1. תמונות טובות! 

אל תעלו כל דבר שבא לכם… אם אתם רוצים להגדיל את כמות העוקבים עליכם ליצור תחושה של מקום מקצועי. הילדים שלכם ממש חמודים בבריכה? שלחו את התמונה בוואטסאפ המשפחתי. הקפידו על גלריה יפה ומושכת, צלמו תמונות ברורות ומוארות בזוויות מגרות.

  1. התמדה! 

לוקח זמן רב לאסוף עוקבים איכותיים ולבנות קהילה. שמרו על זמני עלייה קבועים: כל יום, כל יומיים ואפילו בשעות קבועות. הרגילו את הקהל שלכם לצרוך את התמונות שלכם. הכינו לעצמכם תוכנית עבודה שבועית או חודשית של מנות וצילומים ונסו לעמוד בה.

  1. תנו ערך מוסף. 

הזמן של הגולשים שלנו יקר! חדשו בתוכן ובתמונות, מצאו זווית מקורית שהיא רק שלכם, מנה מיוחדת, צבעוניות חדשנית, ספרו סיפור מעניין או תנו מתכון. תנו לגולשים סיבה לעקוב אחריכם ולחכות לתמונה הבאה.

  1. צרו שפה לגלריה שלכם. 

חפשו את הדי.אן.איי היחודי שלכם, חשבו על הנושא שאתם הכי אוהבים או כזה שאתם באמת מתחמים בו: עוגות קצפת או תבשילים. נסו לפחות בתחילת הדרך ליצור שפה אחידה: בזוויות הצילום, ברקעים, בתאורה וכמובן בנושא. הגלריה שלכם צריכה גם לעבוד כפסיפס של כל התמונות יחד, אז קחו זאת בחשבון.

  1. למדו מאחרים!

תחקרו את הרשת, תמצאו חשבונות אינסטגרם טובים שאתם אוהבים, בעלי עוקבים רבים, ונסו ללמוד מהם ולהבין למה זה ״עובד״ להם. קבלו השראה מאחרים אך כמובן אל תעתיקו… נסו לחשוב על כיוון מקורי משלכם בהתבסס על מה מרגיש לכם שנכון לאחרים.

  1. טיפ בונוס: תאהבו ותגיבו.

אל תצפו לקבל אהבה בלי לתת. עקבו אחרי אינסטגרמים מובילים, תעשו לייקים לתמונות שלהם וכמובן גם לתמונות של חברים שלכם. הגיבו והראו מעורבות, אהבה מחזירה אהבה.

 

רוצים ללמוד עוד ולקבל טיפים מקצועיים מאפרת? קורס צילום האוכל של אפרת ליכטנשטט מחכה לכם!

 

קטגוריות

תגיות

תגובות (4)

Avatar

    Avatar
    דינה זלצמן

    נרשמתי לקורס מתי אני לא קיבלתי למייל סיסמא

      Avatar
      מערכת Foody

      תודה. נעביר את פנייתך לגורם המטפל. שבת שלום.

      Avatar
      מערכת Foody

      שבת שלום.