רקע הייסנס Hisense

קופסה קטנה ומטריפה: טיפים מנצחים להרכבת קופסת אוכל לילדים

לא מספיק לשלוח את הילדים לבית הספר עם לחמנייה עם ממרח שוקולד, כדאי להכין להם קופסת אוכל מאוזנת - כל הטיפים וההמלצות כאן!

הרכבת קופסת אוכל מתחילה בבחירת קופסת אוכל או בהצגת הקופסה שקניתם בפני הילדים, הסבר על פתיחה / סגירה של הקופסה ושיח על מה ירצו לאכול בארוחת עשר. כמובן שהכל מתנהל בהתאם לגיל ולרמת ההבנה והשיח של הילדים.

חשוב שהילדים יקבלו בקופסת האוכל מאכלים ומזונות שהם מכירים ואוהבים אשר מוגשים בהתאם למיומנות האכילה שלהם, תוך שמירה על כללי בטיחות מחנק (חיתוך לאורך של ענבים וכו’).

אפשר לתרגל זאת בבית לפני כניסתם למסגרת ולהגיש את הארוחה הביתית בקופסת האוכל.

בנוסף, במידה ואתם יודעים שהילדים יבחרו מנה שאינה מומלצת ולא מזינה במיוחד (למשל לחם עם שוקולד), הציעו להם לבחור מתוך שתי אפשרויות שאתם מציעים.

אז מה כדאי לשים בקופסת האוכל?

  1. מאכל מרכזי כגון כריך, פשטידה, פנקייק, קרפ, מאפינס, טוסט, פרנץ’ טוסט, פסטה וכו’. המאכל הנבחר יכול להיות מתוק או מלוח, אין זה משנה ? העיקר שיהיה מזין וטעים.
  2. מומלץ לשלב ממרח חלבוני (גבינה, טופו וממרחים על בסיס טופו, חומוס, ממרח קטניות ועוד) ו / או ממרח שומני (אבוקדו, טחינה, ממרח שקדים, חמאת בוטנים, חמאת אגוזים, ממרח זיתים, פסטו ועוד). ממרחים אלה מעלים את תחושת השובע לאורך זמן ומעלים את הערך הקלורי של הארוחה.
  3. מגוון ירקות ו / או פירות שלמים או חתוכים - מוגשים בהתאם למיומנות אכילה, תוך שמירה על בטיחות מחנק והעדפה אישית.

 

חשוב לציין, בתחילת השנה הילדים נמצאים בהתאקלמות. גם אם חזרו לאותה המסגרת, הם עדיין צריכים לחזור לשיגרה ולעבור סוג של התאקלמות מחדש. ימים אלה הם ימים של התרגשות לצד חששות ולחצים. בעת לחץ אין תאבון, וילדים פחות פנויים לאכילה. יש סיכוי גדול שהרוב בהתחלה לא יאכלו ויחזירו קופסת אוכל כמעט מלאה. תנו להם את הזמן, זה יעבור.

קופסת אוכל. צילום: נמרוד סונדרס, סטיילינג: נעמה רן
קופסת אוכל מאוזנת ומזינה. צילום: נמרוד סונדרס, סטיילינג: נעמה רן

טיפ מקרר Hisense:

  1. על מנת לשמור על מוצרי חלב בטמפרטורה שהכי מתאימה להם, יש צורך במגירת אפס. מגירה זו, ששומרת על טמפרטורה מעט נמוכה יותר משאר חלל המקרר, תורמת לשמירת מוצרי החלב למשך זמן רב יותר ושומרת על טריות המוצרים.
  2. פירות וירקות חיים טוב יותר בנפרד. אורך החיים שלהם יעלה משמעותית אם יאוחסנו בנפרד אחד מהשני, ובכל מקרה חשוב מאוד להימנע מאחסונם בתוך שקיות הסופר שאיתן הם מגיעים הביתה.

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar