הטיפ של תמרה למרינדות מושלמות לעוף

מרינדה היא תערובת תיבול המוסיפה לעוף טעמים, ומרככת אותו. התוצאה היא עוף טעים, מתובל, רך ועסיסי. נותר רק לשדך לה עוף איכותי שיקפיץ את המנה!

מה זה בעצם מרינדה ולמה צריך את זה? טוב ששאלתם! מרינדה היא תערובת תיבול שמוסיפה לעוף טעמים, ומרככת אותו. התוצאה היא: עוף טעים, מתובל, רך ועסיסי.

אבל כמו סיר ומכסה - מרינדה טובה צריכה שידוך לעוף איכותי. חשוב להשתמש בעוף ללא אנטיביוטיקה, מעבר לכך שמדובר ביתרון בריאותי מובהק, מדובר בעוף בעל טעם עמוק ועשיר שיקפיץ כל מנה!

וחזרה למרינדה: בכל מרינדה החוק הוא אותו דבר - מערבבים יחד את כל המצרכים בקערה ומשרים את חלקי העוף בתוך קערת המרינדה, מכוסה בניילון נצמד במקרר למשך שעתיים.

הנה שתי מרינדות קלות ופשוטות, האהובות עלינו ביותר:

1. שלוש שיני שום קצוצות, 1 כף ג’ינג’ר קצוץ, 2 כפות דבש, 2 כפות סויה, כפית שמן שומשום ומעט מים.

2. שני שיני שום כתושות, 1 קליפה מגורדת מלימון, 1 קליפה מגורדת מתפוז, 2 כפות דבש, 1 כוס מיץ תפוזים, 1/4 כוס מיץ לימון, 1 כף עלי טימין, 3 כפות שמן זית, מלח ופלפל שחור.

חזה עוף במיסו1
געגועים לטוקיו: חזה עוף במיסו בסגנון יפני
חזה עוף במיסו, משחה יפנית מסורתית שעושה לעוף פלאים! עם תיבול של ג'ינג'ר, שום וסויה ולצד אורז מאודה, זו אחת ממנות העוף הכי טעימות שיש!
שמרו

 

חזה עוף מוקפץ בטמפורה. צילום: שניר גואטה
חזה עוף מוקפץ בטמפורה, חמוץ-מתוק וטעים בטירוף!
יונית צוקרמן מכינה אוכל אסייתי והיום היא מפנקת במתכון מושלם לחזה עוף מוקפץ בטמפורה שנותנת מעטפת קראנצ'ית לעוף העסיסי לצד רוטב מתקתק וטעים
  • יונית צוקרמן ואמיר דן
שמרו

קטגוריות

תגובות (0)

Avatar