ילדים! לשולחן! בופה שבועות מגניב מלא חטיפים ואוכל שילדים אוהבים

בשבועות הזה אנחנו יוצאים מן הסגר ומרשים לנו לארח ולהתארח. המבוגרים אוכלים פשטידות, קישים ומאפים ומה יאכלו הילדים? אוסף מתכונים מגניבים לבופה ילדים! יאיייי!

סוף כל סוף אפשר לארח ולהתארח, איזה כייף של חג זה הולך להיות. רוצים שגם הילדודס יהנו בחג השבועות? הכינו להם בופה רק בשבילם, יש לנו תחושה שתהיה “זליגה” של ילדים יותר גדולים לכיוון מזנון הילדים, הכינו יותר… אל תגידו שלא אמרנו!

 

בית לזית, זיתוניות, וילה לזית… לא משנה איך קוראים לחטיף הממכר הזה - אנחנו מבטיחים לכם שהידיים הקטנטנות של המתוקים שלכם ישלחו ישר לכדורים החמודים שבתוכם ישן לו בנחת זית:

בית לזית, זיתוניות, וילה לזית או פשוט החטיפים הכי טעימים ביקום!
רוצים לצאת ההורים הכי קולים ביקום? תנו לילדים להכין חטיפי בית לזית, חטיפים אפויים מבצק גבינות משגע, ממולאים בזיתים. נראה אתכם ואת הילדים מפסיקים לזלול!
שמרו

 

הילדים ביפן משוגעים על הלחם הזה, ועכשיו הגיע הזמן של הילדים שלכם. אנחנו ממליצים להכין את הלחם ששבר את הרשת בצורה של לחמניות, החלב כבר בפנים:

לחם יפני. צילום: ליאור שרף
לחם שילדים אוהבים – לחם יפני רך בטירוף!
לליאור שרף נמאס לאכול רק את ה"קשה" של הלחם כשהילדים רוצים רק את ה"רך" אז הוא מצא פתרון מושלם ואתם מרוויחים! לחם ספוג יפני, רך ומפנק שאי אפשר להפסיק לזלול
שמרו

 

מי לא אוהב תירס? כל הילדים הרוסים על תירס. אז הנה מתכון נפלא לאמפנדס תירס ששרים “בים בם בם תירס חם” בכל ביס:

אמפנדס תירס
בים בם בם – אמפנדס תירס אפוי וחם
כיסוני בצק מלאים בענני בשמל נימוחים ומנוקדים בגרעיני תירס מתקתקים שכל ילד ישמח לטרוף או במילים אחרות: אמפנדס תירס ארגנטינאיות ומהממות
שמרו

 

הקישואים עכשיו בשיא העונה, ואת המאפינס הירקרקים של יעל טל, עם הגבינות הנהדרות, הילדים שלכם יחטפו מהבופה. אגב, הם מצויינים בהקפאה, ואפשר אפילו לשלוח אותם עם הילדים לבית הספר:

מאפינס קישואים וגבינות לארוחת הערב
רעיון מעולה לארוחת צהריים או כתוספת שיוצאת מעולה גם אחרי חימום קצר במיקרו. מאפינס אפויים עם קישואים וגבינות שרק תרצו מהם עוד
שמרו

 

אתם מרגישים שיש לכם להיט ביד? יופי! כדורים קטנים ומקסימים של מק אנד צ’יז, כאלה שאפשר לאכול ביד אחת והיד השניה להעיף בייבלייד. הכי פרקטי והכי הכי טעים:

כדורי מק אנד צ'יז מטוגנים.
אוכל משאריות: כדורי מק אנד צ’יז מטוגנים
מצאנו לכם את הנשנוש המושחת והמושלם מכולם שגם ילדים וגם מבוגרים יאהבו! כדורי מק אנד צ'יז ברוטב בשמל עשיר בגבינות, מטוגנים בציפוי פריך של פירורי לחם
שמרו

 

עומר מילר ותמרה אהרוני הנהדרים מכינים שבלולי בצק בטעם פיצה, בואו נגיד את זה ככה, זה לא רק לילדים, ההורים גם הם לא יפסיקו לזלול:

יאמי! שבלולי פיצה שהילדים הכי אוהבים בעולם
הארוחה הכי כייפית שיכולה להיות לילדים! שבלולי פיצה פריכים וחמים מהתנור ופשוטים להכנה, עם עגבניות, אורגנו, שום וגבינה צהובה ותוספות שאפשר לגוון
  • תמרה אהרוני ועומר מילר
שמרו

 

אין דבר יותר טעים וכייפי מלביבות גבינה, זאת כל ילד קיבוץ יודע. קבלו מתכון מנצח ללביבות גבינה קטנטנות ולא מתוקות מידי שנותנות פייט לכל פנקייק:

לביבות גבינה. צילום: טל סיון-ציפורין
לביבות גבינה 4X4 – מאבות המזון של כל ילד קיבוץ
תשאלו כל ילד קיבוץ והוא יגיד לכם שאין על לביבות גבינה של בית הילדים. הן קלות, מהירות ונחטפות. אנחנו תמיד רבנו על הלביבה האחרונה (החזק והרע מביננו תמיד ניצח). קבלו את המתכון המושלם!
שמרו

 

אצבעות גבינה, קריספיות ומלאות בגבינה צהובה מפנקת שהביס שלה נמתח ונמתח. אפשר גם לטגן וגם לאפות, מה שיותר מתאים לכם ולצו מצפונכם הקלורי:

אצבעות גבינה מטוגנות
פינגר פוד לשבועות – אצבעות גבינה קריספיות
ללקק את האצבעות! מתכון קליל לאצבעות גבינה מטוגנות ומנחמות שישמחו את כל בני הבית בחנוכה או בשבועות. הנשנוש האולטימטיבי לאוהבי גבינות והשחיתות
שמרו

 

לחמניות גבינה משגעות מהמטבח הבולגרי, אין סיבה להשתמש בגבינות יקרות בלבד, במקרה הזה ניתן לקחת את כל שאריות הגבינה שיש במקרר ולהכניס לבצק. הילדים שלכם יזללו:

לחמניות גבינה ממכרות: בואיקוס של סבתא רוזה הבולגריה
לכבוד חג השבועות נעמה פלד במתכון לבואיקוס לחמניות גבינה שמזכירים לה תמיד את סבתא רוזה ודודה פיקה. מאפי ביס גבינה משגעים וממכרים מהמטבח הבולגרי, שמכינים מהגבינות שיש במקרר
שמרו

 

אין שילוב מפנק ועים יותר משוקולד וגבינה. אייל רווח הקונדיטור המופלא, אפה בראוניז עם גבינה שאף אחד לא יכול להיות אדיש אליהם, גם לא ילדים… נסו ותהנו:

בראוניז שוקולד גבינה. צילום: אייל רווח
גם לכם קשה לוותר על שוקולד בשבועות? אז בראוניז שוקולד גבינה!
מתלבטים בין עוגת שוקולד לעוגת גבינה? תפסיקו! אייל רווח מכין בראוניז שוקולד במרקם רך ופאדג'י, בשילוב תערובת גבינה. האיזון מושלם בין מתיקות וחמיצות עדינה
שמרו

 

וממש לפני סיום, רגע לפני שהחגיגה נגמרת, אפשר להוציא מהמקפיא קסטות שהכנתם לגמרי בעצמכם. תאמינו לנו, על חגיגת השבועות הזו ידברו מינימום עד יום העצמאות הבא:

קסטה גלידה 7678
קסטה מטריפה עם שוקולד וגבינה
מתכון כיפי לגלידה הכי נוסטלגית להכין ביחד עם הילדים, קבלו מתכון קל להכנה, נוסטלגי ומתוק לקסטה מטריפה עם שוקולד וגבינה שאפשר להכין בבית. תענוג!
שמרו

 

חג שבועות שמח, אנשים יקרים! הלוואי שתקצרו שדה של מחמאות!

 

קטגוריות

תגיות

תגובות (5)

Avatar

    Avatar
    שושנה בודנהיימר

    רעיונות טובים לשולחן החג לנכדים והנכדות שלי

    Avatar
    ריבקי

    רעיון נהדר אכין לילדים שולחן משלהם!!! האם יש רעיונות ללא גלוטן?

הצג עוד