הכירו את בית הספר של פודי בליווי השפים והבלוגרים המובילים בארץ ללימודי בישול ואפייה. שיעורים דיגיטליים מוקלטים מראש. אפשר לצפות מתי שרוצים וכמה שרוצים- ללא הגבלה!

הסדנאות הדיגיטליות של פודי

חיפשתם לעצמכם קורס בישול או סדנת בישול? מצאתם! בבית הספר של פודי תוכלו למצוא מגוון סדנאות מהבסיסיות ביותר לבישול ולאפיה ועד לרמה של מקצוענים. לומדים עם השפים והבלוגרים המובילים בארץ יד ביד, מבלי לצאת מהבית.

מגוון רחב של סדנאות בישול וסדנאות אפייה

משלמים על הסדנה והיא שלכם ללא הגבלה!

חוברת מתכונים מפורטת להורדה בכל סדנה

טכניקות מיוחדות, טיפים וטריקים שילוו אתכם לכל החיים

לומדים מתי שרוצים, איפה שרוצים וכמה שרוצים

נבחרת החלומות שלנו

קרין גורן

מלכת המתוקים והאפייה של ישראל! קרין היא שפית קונדיטורית, מחברת ספרי בישול, עיתונאית ומנחת תוכניות בישול בטלוויזיה ועכשיו גם השפית בסדנת אפייה דיגיטלית בפודי!

מחיר מבצע! ₪659 במקום ₪699 למידע נוסף
אפרת ליכטנשטט

בלוגרית, עיתונאית וצלמת אוכל ידועה. אפרת גם מתכונאית המתמקדת באוכל בריא ששמה דגש רב על אסטיות ודיוק.

מחיר מבצע! ₪359 במקום ₪399 למידע נוסף
ישראל אהרוני

ישראל אהרוני הוא שף ומסעדן, מחלוצי המטבח העילי והסיני ואחד מהאחראיים להתפתחות הקולינרית בארץ ישראל. אהרוני הולך ללמד אתכם איך מכינים את הפסטות הטעימות ביותר ואיך עושים את זה בקלות בבית.

מחיר מבצע! ₪369 במקום ₪499 למידע נוסף
שגב משה

בואו ללמוד משגב איך אופים נכון ובקלות בבית.שגב הוא שף ישראלי מוערך, בעלים של מסעדות מצליחות בארץ, מחבר ספרי בישול ומנחה תוכניות בישול בטלוויזיה ועכשיו גם השף בסדנת בישול דיגיטלית בפודי!

מחיר מבצע! ₪359 במקום ₪499 למידע נוסף
עומר מילר

מי לא מכיר את עומר מילר? עם רזומה מכובד, רשת המבורגרים מצליחה וגם תכניות בישול רבות עומר הוא אחד מהשפים המוערכים והבולטים שיש היום בארץ.

מחיר מבצע! ₪199 במקום ₪259 למידע נוסף
אורי שביט

אורי שביט היא בעלת הבלוג המהמם "טבעוניות נהנות יותר" ומחברת רב המכר "המטבח הטבעוני שלי". בנוסף, היא גם עיתונאית אוכל, מדריכת סדנאות בישול, מרצה ויועצת קולינרית. אורי תלמד אתכם טכניקות לבישול טבעוני, קל ופשוט. ואתם הולכים להתאהב.

מחיר מבצע! ₪199 במקום ₪399 למידע נוסף
נטלי לוין

נטלי לוין, קונדיטורית, מפתחת מתכונים, יוצרת תוכן קולינרי וצלמת אוכל המוכרת בשם עוגיו.נט נטלי תלמד אתכם כל מה שתרצו לדעת על הקינוחים של המטבח האהוב בעולם! המטבח האיטלקי.

מחיר מבצע! ₪199 במקום ₪399 למידע נוסף
עידן שחר

עידן שחר, אחד מהמתמודדים הבולטים מתכנית האפייה "בייק אוף" שהוכתר כמלך הזילופים של ישראל! רוצים להיות אשפי הזילופים? נראה לנו שאתם יודעים מה אתם צריכים לעשות.

מחיר מבצע! ₪199 במקום ₪299 למידע נוסף
דרור פילץ

דרור פילץ, איש אוכל וקולינרייה, מתמחה בבשר, עישון ויישון ומעביר סדנאות בשר. מרגישים שאתם לא יודעים מה לבקש מהקצב? איך לחתוך? או מה הנתח הטוב ביותר לבישול ארוך? זה הקורס בשבילכם

מחיר מבצע! ₪230 במקום ₪419 למידע נוסף
אודי ברקן

אודי ברקן, שף, דיאטן קליני ומוביל דעה בתחום התזונה והקולינריה בישראל. אודי, סכרתי בעצמו, ילמד אתכם הכל על אוכל לסכרתיים. מה מותר ומה אסור לאכול ומה הדרך הקלה, המזינה והטעימה ביותר.

מחיר מבצע! ₪199 במקום ₪299 למידע נוסף
מאיר דנון

השף מאיר דנון, מאנשי ההכשרה הקולינרית המובילים בישראל. מייסד ומנהל בית הספר לבישול "דנון - בית הספר למקצועות הבישול". מאיר דנון ילמד אתכם הכל על דגים בסדנה מיוחדת.

מחיר מבצע! ₪259 במקום ₪449 למידע נוסף
הגר שפר

נטורופתית עם ניסיון של למעלה מ-16 שנים, בקליניקה פרטית, בסדנאות תזונה ודיאטה, בקבוצות ילדים ובהרצאות בכל הארץ. חיברה ארבעה ספרי תזונה ומלווה אלפי מטופלים ברחבי הארץ. הגר תלמד אותנו את כל סודות הדיטוקס. מה נכון לעשות וממה כדאי להימנע.

מחיר מבצע! ₪249 במקום ₪399 למידע נוסף
סבינה ולדמן

מרצה בכירה במגמת בישול בבי"ס המקצועי "דנון", יועצת קולינרית ופיינליסטית בעונה השניה של "משחקי השף". סבינה תלמד אותנו את כל הסודות בבישול אסייתי עם מתכונים מיוחדים במיוחד.

מחיר מבצע! ₪199 במקום ₪399 למידע נוסף
רובי מייסלוס

ראובן מייסלוס, בלוגר קולינרי שאוהב בשרים, יליד ארגנטינה, מבשל מדי יום למשפחה וחברים, ובעיקר יוצר תוכן לעמוד האינסטגרם הטעים שלו, meatcurator, שעומד על כחצי מיליון עוקבים.

מחיר מבצע! ₪199 במקום ₪399 למידע נוסף
ברי יוגב

ברי יוגב, אופה, בעל מאפייה מצליחה בניו ג'רזי ילווה אתכם צעד צעד, עד להכנת לחם המחמצת המושלם

מחיר מבצע! ₪259 במקום ₪399 למידע נוסף
גבי גרטשור

גבי גרשטור, מיקסולוג, שותף בחברת שירותי הבר Mixology Team ובעל חברת הכוונה מקצועית Mixology and more הולך ללמד אתכם את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי להכין קוקטיילים בבית

מחיר מבצע! ₪199 במקום ₪299 למידע נוסף