טורו, השווארמה בנתיבות: להרחיק ולנסוע במיוחד בשבילה!

רום מילשטיין נסעה לדרום כדי לבדוק: מה כל כך מיוחד בשווארמה טורו? הממצאים: ביס מושלם של שווארמה בבגט טרי שבהחלט מצדיק נסיעה לנתיבות

כשהחלטנו שנוסעים לטייל בדרום השווארמייה “טורו” חזרה על עצמה שוב ושוב. “אתם חייבים ללכת לאכול שם שווארמה”. אני בתור חובבת שווארמה ידועה, הייתי סקפטית. מה כבר יכול להיות כל כך מיוחד בשווארמה, בנתיבות, כזו שתגרום לי לקחת את הרכב ולנסוע לשם רק בשבילה?

אז כן חברים! אכלתי את הכובע (וגם סיימתי את השווארמה עד הביס האחרון), השווארמה הזו בהחלט אחת הנפלאות שאכלתי בחיי.
להפתעתי, גיליתי עולם חדש בדרום. שווארמה בבגט! מכירה היטב את מחנות הלאפה או הפיתה, אבל למען האמת, בבגט עוד לא יצא לי לנסות. אבל בטורו אופים את הבגטים במקום, הבגט רך, טרי ומהביל ואליו נכנסת שווארמה מתובלת ונהדרת, יחד עם סלטים נהדרים שמכינים במקום שפשוט הופכים את הביס הזה לבאמת מושלם.

אני מאלה שלא אוהבים ירקות בשווארמה שלהם, אני אוהבת להרגיש את הטעם של הבשר, להתענג על העמבה (והרבה) ומלפפון ועגבנייה טריים פשוט לא מסתדרים לי נכון בביס הזה ספציפי.
הסלטים של הטורו גם היו מופלאים במיוחד! היה שם מטבל שום שהמליצו לי למרוח בתוך הבגט, בלתי אפשרי להסביר מה הניחוח השומי עושה שם. הוא כאילו קצת נותן פייט לשומניות של השווארמה ומשאיר את החך מוכן לכל תרחיש, או יותר נכון לכל ביס עד שבטעות, הופס, נגמר!

כשצילמנו בחוץ, כל אדם שעבר לידנו דאג לצעוק ולשבח את השווארמה ולהגיד לנו שבחרנו נכון. ואני אחרי שסיימתי את הבגט, הרגשתי על גג העולם (כי ליטרלי הפכתי לכדור פורח) ואמרתי לעצמי שלשווארמה טורו אני חייבת לחזור!

אם נתיבות נראת רחוק מתמיד אבל עשיתי לכם חשק לשווארמה, אני מצרפת לכם כמה מתכונים שווים במיוחד שיעשו את העבודה לבינתיים!

שווארמה ביתית אורגינל של משה שגב
השף שגב משה מכין שווארמה ביתית זריזה, כמו שאוכלים אצלו בבית: מוגשת עם המון בצל מטוגן שחום, פיתות טריות, חומוס עם גרגרים וחמוצים
שמרו
שווארמה דג על פיתה צרובה של רותם ליברזון
רותם ליברזון מפנקת במתכון קיצי במיוחד של שווארמה דג שמכינים ב-10 דקות. טעמי הדג העדינים משתלבים מעולה עם טחינה ועמבה
שמרו
שווארמה טופו טבעונית
מצפונית ומושלמת – שווארמה טופו טבעונית שעושה את ההבדל
שווארמה טופו טבעונית כמו ששווארמה צריכה להיות: עשירה בתבלינים ובבצל מטוגן, נהדרת לצד חומוס, חמוצים ואפילו בתוך לאפה. והכל ללא מוצרים מהחי! ארדואן מתהפך במיטתו!
שמרו
קציצות ארטישוק. צילום: צילום גואטה
אמיר ויונית מקצקצים – קציצות שווארמה הודו וארטישוקים
קציצות בשר הודו ברוטב חמצמץ עם ארטישוקים, כוסברה וזיתים שבא לאכול כל יום כל היום. מכינים את הקציצות מבשלים עוד קצת ברוטב ומתענגים על צלחת של בית
  • יונית צוקרמן ואמיר דן
שמרו
שווארמה פרגיות ביתית ב-10 דקות
רעבים בצהריים ומתלבטים אם לאכול בחוץ? משה שגב פותר את הדילמה - מכינים שווארמה פרגיות ביתית ב-10 דקות, מגישים עם תוספות ונהנים מארוחה מאוזנת וטעימה
שמרו

קטגוריות

תגיות

תגובות (3)

Avatar