תבנית מלבנית קטנה 20*20

עוגת בנטו ביתית2

שרית נובק מכינה עוגת בנטו ביתית

שרית נובק מראה לנו איך מכינים עוגת בנטו לבד בבית, עוגת בנטו עשתה רעש ברשת בזכות העיצוב המהודק והאסתטי שלה. עכשיו גם אתם יכולים לנסות אותה אצלכם במטבח
בראוניז שוקולד וקוקוס לפסח1

בראוניז שוקולד קוקוס לפסח

בראוניז שהם גרסה העדכנית של עוגת הפסח של פעם, המראה הדו-שכבתי מעניק לעוגה שדרוג מהמם וזה טעים וללא גלוטן כל השנה, לא רק לפסח!
עוגת ביסקוויטים הנמל2

ארץ זבת חלב: עוגת ביסקוויטים ישראלית עם ריבת חלב

רוצים ביס מהחלומות? זו בדיוק העוגה בשבילכם! עוגת ביסקוויטים עם קרם שמנת וריבת חלב שמעליה גנאש שוקולד רך ונהדר
בראוניז חלווה. צילום: רון יוחננוב

לא סתם בראוניז: רון יוחננוב משלב שוקולד וחלבה בעוגה מושלמת לפסח

בראוניז מגיע בשלל צורות וצבעים ועם כל מיני תוספות, אבל אנחנו ישראלים ולנו יש חלבה! אז למה לא להוסיף גם אותה לחגיגה המתוקה הזו בבראוניז שלנו?
פאדג' 1
0:44

ממתק פאדג’ ללא גלוטן: בשני צבעים וטעמים מושלמים!

ממתק פאדג' בשילוב הטעמים המושלם של שוקולד וחמאת בוטנים. פשוט לא תאמינו כמה קל להגיע בבית לממתק רך, קרמי ועשיר. וזה עוד בלי לדבר על הטעם הממכר!
טראפלס שוקולד וויסקי 4

טראפלס שוקולד וויסקי לאניני טעם

תמצית מזוקקת של אושר עם טראפלס שוקולד וויסקי מהמם כמו בבתי האצולה הפריזאים. שוקולד מריר עם שמנת מתוקה, ויסקי ונגיעות דבש לטירוף חושים
טארט פטיסייר עם ממרח נוטלה

טארט פטיסייר עם ממרח נוטלה ופירות אדומים

פינוק אמיתי של טארט: תחתית נימוחה של ביסקוויטים עם חמאה, מילוי פטיסייר מפנק וקישוט מרהיב של ממרח נוטלה עשיר עם פירות אדומים ועסיסיים!
ביצי פלורנטין אפויות2

ביצי פלורנטין אפויות שמתקתקים בקלי קלות

אוהבים ביצים בנוסח בנדיקט? אז אותה המנה של ביצים עם תרד בשרני שבושל ברוטב שמנת - אבל בגרסה אפויה קלה להכנה! ביצי פלורנטין אפויות נהדרות שמגישים עם חלה לטבילה בצהוב של הביצה!
טראפלס ב-3 מרכיבים 1

רון יוחננוב מגיש: טראפלס טבעוני מ-3 מרכיבים בלבד!

רון יוחננוב מכין קינוח קוביות טראפלס שמכינים ב-5 דקות עבודה! טראפלס טבעוני מ-3 מרכיבים בלבד, עשיר, שוקולדי, פרווה, שלא תוכלו להפסיק לנשנש
ריבועי בראוניז פטל כשר לפסח

בראוניז שוקולד ופטל כשר לפסח

בדרך כלל לא רואים בראוניז בפסח, אבל האמת היא שאין סיבה שלא. אם יש משהו שהוויתור על קמח עושה עבור בראוניז – הרי זה לשדרג אותם. אז קבלו בראוניז שוקולדיים ועשירים, משובצים בנקודות פטל אדומות.
סלמון בטריאקי4

סלמון בטריאקי: לתקתק ארוחה עם מנת חלבון

סלמון בטריאקי הוא אופציה נהדרת לגיוון במנת חלבון. הסלמון עשיר באומגה 3, עדין בטעמו ונחשב לדג בריא ומומלץ. תתפלאו לגלות איך הקטנטנים אוהבים דגים!

מרובע וטוב לו: טראפלס שוקולד טבעוני ששובר את המוסכמות

אם אתם מחפשים קינוח שוקולד טבעוני - קבלו טראפלס שוקולד טבעוני ללא מוצרי חלב, ואפילו לא עגול. שוקולד מריר עם משקה סויה ושמן קוקוס בביס מושלם