עובדים מהבית? 5 מוצרים למשרד הביתי המושלם!

אם יש משהו אחד בטוח בקורונה הוא שהרגלי העבודה שלנו השתנו כנראה לתמיד. העבודה מהבית התבררה כאפשרית אבל מנעה מאיתנו העובדים את כל היתרונות והפינוקים שהתרגלנו אליהם במשרד.

עבודה מהבית דלונגי
איך להפוך את הבית למשרד החלומות?

כדי להמתיק את העבודה מהבית בחרנו לכם חמישה מוצרים שישדרגו את המשרד הביתי החדש:

לברוח מהמציאות - הדור החדש של אוזניות ביטול הרעשים WH-1000xm4 של סוני

הסחות דעת יש בשפע, במיוחד בבית, והדור החדש של האוזניות מבטלות הרעשים של סוני יצא לאוויר העולם. אחרי ההצלחה של הדור הקודם, ה-M4 החדשות של סוני עברו שדרוג ומגיעות עם מנגנון ביטול רעשים אקטיבי (ANC) משודרג שמשתמש באלגוריתם חדש ויכולות AI מוטמעות המאפשרות לאוזניות לשפר צלילים באיכות נמוכה באופן מלאכותי, מאחר והן “למדו” כיצד הצלילים אמורים להישמע באמת. תוסיפו את השתקת המוסיקה ללא מגע, חיבור בו זמנית לשני מכשירים ועיצוב שיגרום לקולגות בזום לקנא, ותבינו שלפגישה הבאה שלכם מול המסך רצוי שתגיעו עם כאלה.

להתעורר על החיים - מכונת אספרסו אוטומטית One Touch של Delonghi

שעות רבות בבית יכולות לעייף אותנו, ואין כמו קפה טוב כדי לתת לנו את האנרגיות שאנחנו צריכים. ב-Delonghi  לקחו את זה צעד אחד קדימה והבינו שקפה טוב הוא הרבה מעבר לקפאין שמעורר אותנו - הוא מה שפותח לנו את הבוקר ברגל ימין, הוא ההפסקה המושלמת בין הפגישות והמטלות, והוא חוויה בפני עצמה. רמות טחינה שונות, מספר רמות הקצפה, קפוצ’ינו בלחיצה אחת, ניקוי אוטומטי ונוח, ועוד שלל פיצ’רים מיוחדים, נראה שאין דבר שלא חשבו עליו כאן כדי לאפשר את חווית הקפה המושלמת עבורכם. תוסיפו את העיצוב המושקע והאמינות של החברה הותיקה, ותבינו שאתם פשוט חייבים אחת כזו בבית.

דלונגי קפה
איך אתם אוהבים את הקפה שלכם?

לשבת ולקום - עמדת עמידה/ישיבה מתכווננת תוצרת CASIII

ישיבה ממושכת בבית או במשרד עלולה להוביל לצרות מסוג אחר וההמלצה הבריאותית היא להימתח ולהניע את הגוף לעיתים קרובות. פתרון יצירתי שעשוי לסייע ולשמור עליכם רעננים הוא עמדת העמידה/ישיבה המתכווננת ארגונומית דגם SX32 של CASIII. עמדת העבודה “מתלבשת” על כל שולחן סטנדרטי וכוללת עמדות נפרדות למסך ולמקלדת, מתכווננת ידנית ומאפשרת לשנות את הגובה לעבודה הן בעמידה והן בישיבה. יש שפע של מקום לכל האביזרים, המעבר בין המצבים פשוט, היא מאפשרת פיזור עומסים טוב בעמוד השדרה וגם לא מצריכה התקנה מסורבלת.

יותר זה יותר - מסך נוסף נייד ASUS Zenscreen MB16ACE

הלפטופ שלנו הוא כלי העבודה החשוב ביותר אבל המסך שלו הוא הפשרה הגדולה ביותר. מסך נוסף למחשב יכול לייעל משמעותית את העבודה מהבית ולחסוך זמן יקר בדילוג בין תוכנות ומולטיטאסקינג. ה Zenscreen של ASUS, הוא מסך דק ונייד הכולל צג IPS נייד מונע סנוור בגודל 15.6 אינץ’ וברזולוציית FHD עם זוויות צפייה רחבות. ישנה גרסה ללא מגע או עם מגע בעל מולטי טאץ’ 10 נקודות במקביל וניתן לחברו גם לסמארטפון באמצעות חיבור Type-C. ה”זנסקרין” מגיע עם כיסוי חכם מתקפל המשמש גם כמעמד, והעיצוב הדק מאפשר לשאת אותו לכל מקום בנוחות.

ASUS Zenscreen MB16ACE

לקחת את המשרד בכיס - הטלפון המתקפל של מייקרוסופט

מדי פעם חייבים לצאת לנשום קצת אוויר, אז מייקרוסופט דאגה לכם. ה-Surface Duo הוא סמארטפון מתקפל בעל שני מסכים בגודל 5.6 אינץ’ שנפתח לטאבלט בגודל 8.1 שמריץ אנדרואיד עם ממשק שדומה למערכת ההפעלה העתידית של מייקרוסופט שתהיה מותאמת לשני מסכים. המכשיר החדש מגיע עם מפרט מרשים אך עם סוללה קטנה יחסית שעל פי החברה יעניק מעל יממה שלמה של שיחות טלפון או מעל 15 שעות של צפיה בוידאו.

נכון שכולנו רוצים שהקורונה הזו תחלוף, אבל אחרי שתשדרגו את המשרד הביתי שלכם, לא בטוח שתרצו לצאת מהבית, אלא אם זה לחופשה מפנקת בקריביים…

ימי קורונה שלווים ובריאים לכולנו!

לרכישת מכונת קפה של דלונגי - לחצו כאן!

כתב: גיא שחר

מה זה דיטוקס ולמה כדאי לכם לעשות ניקוי תזונתי דווקא עכשיו?

בטח כבר שמעתם את המושג הזה ניקוי גוף, ואולי נחשפתם לאחת הגרסאות הרבות שלו -  בין אם זה בעזרת שייקים, צום או הימנעות מגלוטן וסוכר. לכל אחד יש רעיון שונה לחלוטין למטרות הניקוי ולדרך הנכונה לעשות זאת, והגיע הזמן לעשות סדר בעניין.

נתחיל מניפוץ מיתוס מוטעה - בניקוי הגוף שאני מאמינה בו לא צמים, לא סובלים, לא מורעבים, אלא אוכלים ואוכלים טוב! התוכנית כוללת תפריטים ומתכונים מדויקים שמושפעים מארוחות ומנות מעולות מרחבי העולם, כמו למשל קארי הודי, עוף צרפתי וכדומה.

איך זה אפשרי? תתפלאו! בניקוי גוף חשוב לא רק לדעת על מה לוותר, אלא גם לדעת מה כן לאכול. הלקוחות שלי אפילו מספרות שלפני התהליך הן חשבו שהן לא יודעות לבשל ובעזרת מתכונים, מדויקים וקלים גילו מחדש את המטבח והמשיכו לבשל אוכל בריא וטעים גם אחרי.

תהליך של DETOX (דה-טוקסיפיקציה) - ניקוי רעלים בעברית, הפך מאוד נפוץ בשנים האחרונות, הרבה בזכות היתרון שלו לירידה במשקל. אבל יש הרבה סיבות מעבר לירידה במשקל לעשות ניקוי גוף ולתת לעצמכם את המתנה החשובה הזאת: להכיר טוב יותר את הגוף שלכם ומה יותר נכון לכם לאכול.

ניקוי כזה הוא למעשה “Restart - אתחול מחדש” של כל התזונה שלנו, אפשרות לעשות הפסקה ולאכול תפריט שונה, להכיר טעמים נוספים ולזכור כמה כייף להזין את הגוף בצורה איכותית עם מרכיבי מזון חיוניים. יותר מהכל, לדאוג לעצמנו קצת יותר טוב, לפחות כמו שאנחנו דואגים לאחרים.

לדאוג לגוף שלנו כמו שאנחנו דואגים לאחרים
לדאוג לגוף שלנו כמו שאנחנו דואגים לאחרים

היומיום שלנו בעולם המערבי עתיר במזון מעובד, תרופות וחשיפה לזיהום סביבתי.  לכן, הדבר הנכון ביותר לעשות הוא לנקות את הגוף פעם בכמה חודשים ולאפשר לו לסלק את הפסולת. יש הטוענים כי הגוף מסוגל לעשות את פעולת הניקוי ביעילות והכבד יכול להתמודד עם כל העומסים החיצוניים, אבל אני נוכחת כל יום בקליניקה בשינוי הטוב שהתהליך הזה עושה לאנשים, ירידה בחשקים לסוכר, הפחתה משמעותית בתדירות כאבי הראש והמיגרנות, והחזרת השליטה על התזונה והרגלי האכילה.

לניקוי הגוף יש 3 מטרות מרכזיות: מניעת דלקות, ניקוי מערכת העיכול ושריפה של שומנים.

המטרה הראשונה היא ירידה משמעותית ברמת הדלקת השקטה בגוף, על ידי שימוש במזונות לא חומציים וצריכה מוגברת של ירקות ירוקים שעוזרים להורדת החומציות. המטרה השנייה היא לנקות את מערכת העיכול מכל פסולת מיותרת, לכן אנחנו מוותרים על כל מה שנחשב כמזון יותר אלרגני: מוצרי חלב, גלוטן ובקר. והמטרה השלישית היא להגביר את תהליך פירוק השומנים על ידי שילוב מזונות מעוררי סירטואין (סירטפוד), שמכניסים את הגוף למצב בטוח של פירוק רקמת שומן. על העקרון הזה פועלת גם תכנית הסירטפוד החדשה שלנו (שידועה גם בשם הדיאטה של אדל) עליה ארחיב בשבועות הקרובים.

ניקוי הגוף יגרום לכם לשיפור ברמת האנרגיה וקצב חילוף החומרים, הסדרת היציאות ליציאות יומיות ואפילו פעמיים ביום, עור קורן ומלא חיוניות, הקלה בכאבי ראש ומיגרנות, איזון רמות הסוכר בגוף והפחתת הצורך במתוקים באופן כללי.

אתם כבר בטח מבינים כמה תועלת יכול תהליך כזה לעשות לגוף שלכם ואפילו למצב הרוח בתקופה מאתגרת שכזאת.

אז איך עושים את זה נכון וטעים?

בתוכנית שלי לניקוי רעלים יש להימנע ממספר מזונות: דגנים (בעיקר קמח לבן), גלוטן, סוכר לבן, אלכוהול, ממתיקים מלאכותיים, משקאות דיאט, גבינות ושמרים. בנוסף, חשוב להרבות בשתיית מים, כ-2 ליטר ביום ולהקפיד לשתות תה צמחים ותה ירוק. למי שממש קשה בלי קפה אפשר לשתות כוס אחת של קפה עם מעט חלב סויה. כממתיקים נשתמש בתחלף סוכר טבעי (סטיביה) בלבד ונוותר לחלוטין על הסוכר ועל הממתיקים המלאכותיים. ניתן לשלב מייפל טבעי, אורגני אמיתי בהתאם לתפריטים ולמתכונים.

שתייה מרובה של מים היא חלק חשוב מאוד
שתייה מרובה של מים היא חלק חשוב מאוד

בשלב הראשון של הניקוי נמנע לחלוטין מדגנים מכל הסוגים, למרות שיש לא מעט דגנים בריאים שכדאי לצרוך באופן קבוע. אנחנו רוצים להאיץ את תהליך הניקוי ולהפחית למינימום את הדלקת השקטה. בשלב זה נמנע לחלוטין גם ממוצרי חלב. ניתן להשתמש במעט חלב סויה ביום. הפחתת מוצרי החלב באופן זמני תעזור לתהליך הניקוי והפחתת המצב הדלקתי בגוף. כשומן נשתמש בעיקר בחלב קוקוס, שמן זית, טחינה ואבוקדו במתינות ובצורה הנכונה ביותר. נאכל מעט שקדים ואגוזים אך נמנע מבוטנים.

רוצים להתחיל גם? מוזמנים להצטרף אלינו לקבוצת הפייסבוק הסגורה ולקבל את כל התפריטים, המתכונים ועוד מלא טיפים ומידע שיעזור לכם בתהליך. ארגנתי לכם אפילו הטבה מיוחדת של 20% הנחה על רכישת תוכנית ליווי און ליין לדיטוקס עם קוד הקופון FOODY20

לפרטים ורכישה לחצו כאן

וכדי שתוכלו לטעם משפע הטעמים שלנו - קבלו 2 מתכונים במתנה… בתאבון!

שייק ירוק ובריא זה תמיד מצוין לגוף ולנפש! לפתוח את היום או במקום הפסקת הקפה של הצהריים!

שייק מנהטן. צילום: הגר שפר
דיטוקס לנשמה: שייק מנהטן של הגר שפר
בוסט של בריאות בכוס בחמש דקות בלבד! מתכון של הגר שפר לשייק ירוק קר, טעים ומרענן, על בסיס מיץ תפוחים טבעי ואננס טרי, עם עלי חסה, נענע וג'ינג'ר
שמרו

ומה לקינוח? פודינג צ’יה בריא שיספק לכם את כל החשקים למתוק ועל הדרך יהיה סופר מושלם ונעים לגוף שלכם

פודינג צ'יה קוקוס. צילום: הגר שפר
מתוק אבל בריא: פודינג צ’יה עם בננה וקוקוס
הגר שפר מכינה מנת סופר פוד טעימה, מתוקה ומזינה! פודינג קר מחלב קוקוס, זרעי צ'יה ומייפל, שמוגש עם פרוסות בננה ושבבי קוקוס מלמעלה. פינוק מושלם לימי הקיץ החמים
שמרו

 

10 עובדות על ברמונדי ישראלי שיגרמו לכם להתאהב

לא רק קנגורו, ניקול קידמן וקרוב רחוק - בגדול אני עולה חדש, אבל לגמרי כאן כדי להשאר. במקור אני אוסטרלי, שם כולם מכירים אותי. המים הטריטורייאלים שלי נמשכים לצפון אוסטרליה, עד דרום מזרח אסיה וחופי הודו וסרילנקה.

ברמונדי-בול-אוסטרליה
דג ברמונדי על בול אוסטרלי

טוב, מה זה השם הזה? מי שנתן לי את השם היו האבוריג’ינים, האוסטרלים הילידים, שחיו אלפי שנים במנותק מבני אדם מיבשות אחרות ולא נחשפו לשמות כמו אברהם, יעקב, מוטי או יהלי (בן) ויהלי (בת). האבוריג’ינים קראו לי בשפתם המוזרה והציורית “דג נהר גדול קשקשים” שזה באמת שם מקסים וגורם לי לתהות איך היו קוראים לי האינדיאנים (גדול הלסת, אולי).

ברמונדי פרט מתוך ציור אבוריג'ני עתיק על סלע
ברמונדי פרט מתוך ציור אבוריג’ני עתיק על סלע

מחובר לצד הגברי והנשי שלי - מגדר זה עניין טיפה מסובך, אבל תהיו איתי. אצלנו הברמונדים כמעט כולנו נולדים זכרים, משחקים במכוניות ומתלהבים ממברגים ומקדחות, אבל חלקנו נהפכים לנקבות כאשר אנחנו בערך בני שלוש או ארבע. שזה נפלא!

ברמונדי-ישראלי-שוחה

איפה שתזרקו אותי אני מלך - אני הכי לא מפונק שתפגשו. אני יכול להחיות במי ים, יכול לחיות במי נהרות ובמים מתוקים ויכול לחיות גם במי שפכים, המקום בו נפגשים מים מתוקים עם מים מלוחים. היום אני חי גם בבריכות, כי כולם עפים עליי, הפולנים, ההודים, הסעודים וגם הישראלים.

שאני לא אפתח עליכם פה! טבעוני אני לא וגם לא צמחוני. יש לי וואחד לסת ואני לא מי יודע מה בררן. רכיכות, שרימפס, סרטנים, דגים קטנים ממני (לא חכמה, אני דג גדול) ואם צריך אני אוכל גם ברמונדים קטנטנים שנולדו לא מזמן, כי למה שכל העולם יהנה ואני לא?!

ברמונדי ישראלי לסת גדולה

האולסי פרי של הנהר - אני לא דג קטן, ואם היו מצלמים אותי לתמונת מחזור סביר להניח שהיו ממקמים אותי בשורה האחרונה, אפילו אחרי המורה, היכן שעומדים כל הגבוהים והארוכים. אני יכול להגיע עד כמעט 2 מטרים ולשקול אפילו 90 ק”ג אם לא משגיחים עליי. בקיצור, אתם זוכרים שכדאי לא להכנס לפה שלי?!

לא שואלים דגיגה בת כמה את! פשוט מסתכלים לה על הקשקשים שמעוטרים בטבעות צמיחה ממש כמו טבעות בגזע העץ. המזל של הברמונדי שהוא חמקן, נראה אתכם גורמים לו לעמוד במקום ולא לבלבל אתכם בספירה.

בן גוריון מחייך בקברו!
בן גוריון מחייך בקברו!

בן גוריון היה אוהב אותי - במקור אני שחיין למרחקים ארוכים, אבל כל הפרוצדורות וביקורת הדרכונים הביאה אותי לארץ הקודש, לארץ הנגב, למקום שבן גוריון כל כך אהב. האנשים שמגדלים אותי, מחברת אקוואטק פישריז (Aquatech Fisheries), חברה מובילה שהעולם נושא אליה עיניים בכל מה שקשור בטכנולוגיות לגידול מבוקר של דגי מאכל, מגשימים את החזון הציוני של “הזקן” וחוץ מזה הם מגשימים גם לי יופי של חיים, כי הם יודעים בדיוק מה אני אוהב. מה אני אוהב? תרשמו לעצמכם: מים נקיים, בטמפרטורה אופטימלית, במליחות מדויקת ובתנאים מבוקרים וידידותיים לסביבה.

תשכחו מדג ששוחה באמבטיה - כן, אני יודע שאתם בעניין של הרגלים, ואני גם יודע שקרפיון ששוחה באמבטיה במערכה הראשונה מבשר את בואו של הגפילטעפיש בואך ראש השנה. אבל תוציאו רגע את הראש מהאמבטיה ובואו נכיר. כמו שאתם רואים אני גם חתיך, גם כסוף וגם כלול בכל המעלות. אפשר לצלות אותי או לאדות, אפשר לטגן ולאפות, אפשר על הגריל ואפשר אפילו ככה, נא. רוצים אתגר? קבלו! אפשר להכין ממני גם חריימה וגם גפילטע פיש! תנסו!

עובדה 10 והחשובה מכולן - טעים. אני פשוט טעים! מה שנקרא “לדוג מחמאות” בקלות.

יאללה, אז מי מארח עולה חדש שכאן להשאר לארוחת שישי? אני מחכה לכם אצל הדגאי הקרוב לביתכם!

רוצים מתכונים? כל המתכונים מברמונדי ישראלי כאן!

מוסיפים את קוביות הברמונדי הישראלי. צילום: שניר גואטה

 


מה מכינים לשישי? קבלו תפריט לארוחת שישי באווירת חתונה!

החיים שלנו עשויים מעליות ומורדות, ממש כמו חיי נישואין. השבת שאחרי תשעה באב היא יריית הפתיחה לכל השמחות והחתונות. רגע לפני ט”ו באב אירגנו לכם ארוחת שישי באווירת חתונה. יש בתפריט הזה הכל, מפלטת מטוגנים, דרך בורקס חתונות ברוטב פטריות, עוף שהחותנת תתעלף עליו ואפילו קינוחים מושקעים. גם אם כבר התחתנתם, זו הזדמנות טובה לחדש נדרים מעל נרות השבת והחלה כשאתם מוקפים בכל מי שאתם אוהבים.

רק אהבה, יקירים. שתהיה שבת נהדרת ומאושרת!

אין חתונה בלי איזו קובה מטוגנת טובה. יהודה עמר זוכה מאסטר שף מכין לכם קובה בורגול מושלמת לחתונות ושמחות וגם לסתם יום של חול

קובה בורגול. צילום: יהודה עמר
קובה בורגול מושלם! וכל מילה נוספת מיותרת
יהודה עמר מכין קובה מטוגן מושלם הכי ביתי שיש! קובה מבצק בורגול, רסק עגבניות, פפריקה ואריסה, במילוי בשר צלעות טחון ושלל תבלינים. מנה נהדרת לארוחת ערב משפחתית
שמרו

 

אי אפשר בלי איזה פלטת מטוגנים-אפויים, נכון? אז פטריות אפויות נחטפות ב-10 דקות עבודה. ברכות על ראשכם!

פטריות אפויות בכמה דקות – החטיף הכי נחטף בשולחן
מתחשק לכם לאכול משהו טעים מול הטלוויזיה? קבלו חטיף זהוב ומתפצח של פטריות מצופות בפירורי לחם והשיחוק הוא שאופים אותן. גם יותר בריאות וגם ללא ריח טיגון!
שמרו

 

בורקס הבשר האגדי של רחלי קרוט הוא מנת פתיחה מהממת לארוחת השבת שלכם. שיהיה במזל!

בורקס בשר של רחלי קרוט
מי לא אוהב את הבורקס שהיו מגישים פעם בחתונות, עם מילוי בשר עסיסי ורוטב פטריות נוסטלגי? רחלי קרוט מכינה גרסה ביתית וטעימה בטירוף, שאפשר להגיש בכל ארוחה
שמרו

 

קול ששון וקול שמחה, סוף כל סוף אפשר לאכול עוף כמו שצריך! ואף מילה על רבע עוף של חתונות… אנחנו לא שם!

עוף שלם ברוטב עשבי תיבול(צילום: דרור עינב)
שלב אחרי שלב – עוף שלם ממולא ברוטב עשבי תיבול
מנה עסיסית וכל כך מרשימה שתקפיץ לכם את הארוחה המשפחתית. עוף בתנור רך בפנים וקריספי מבחוץ, ממולא באורז ועשבי תיבול - בדיוק מה שכולם שצריכים על השולחן
שמרו

 

מתחשק לכם עוד משהו ליד? את הבטטות האלה לא תפסיקו לנשנש! שפע של שפע!

בטטות אנטיפסטי
אנטיפסטי משודרג: בטטות אפויות עם מלא דברים טובים
תוספת מושלמת למאכלי עוף, בשר ואפילו לסלטים טבעוניים. בטטות אפויות עם שום, בצל ותבלינים, שהופכות להיות המנה העיקרית. בטטה היא ללא ספק הממתק של האדמה!
שמרו

 

בחתונה שלכם לא היו כאלה קינוחים טעימים, אבל בארוחה שלכם כן. מה שנקרא, אף פעם לא מאוחר!

כנאפה של קיץ! כנאפה ביתי עם נקטרינות מקורמלות
כנאפה ביתי מדהים, עם נקטרינות מקורמלות בסוכר וקינמון, שיערות קדאיף קראנצ'יות, סירופ מתוק ופיסטוקים! קינוח מרשים ומתוק שכייף להגיש בסוף הארוחה
שמרו
פרווה זו לא מילה גסה: טארט שוקולד וחמאת בוטנים חלומי
קינוח טבעוני שוקולדי ומפנק - טארט מבסיס פריך, מלית שוקולד וחמאת בוטנים עשירה וציפוי שוקולד מריר נפלא. טארט טעים ומרשים שמתאים לסיום מתוק של כל ארוחה
שמרו

יום ראשון נטול באסה – 7 סלטים שלוקחים למשרד (ומוציאים לכולם ת’עיניים)

סלט קינואה מושלם שהרכיבה עבורכם הילה סער. סלט קינואה שמשלב מרקמים והוא גם קראנצ’י וגם מפנק. תנסו!

מתכון לקינואה
מתכון לקינואה ב-15 דקות: אביבי ומושלם!
מתכון לקינואה מהיר וטעים שהוא ארוחה שלמה ואביבית. סלט קינואה עשיר ומזין לארוחה משביעה אך קלילה, עם כרובית אפויה, אפונה ירוקה וגבינת פטה
שמרו

 

אין שום סיבה לקנות סלט בחוץ, בהפסקת הצהריים הזאת תתענגו על סלט עוף מושקע של תמרה אהרוני ועומר מילר. וואו!

חושבים גם על ההורים: שדרוג לסלט עוף של הילדים!
תמרה ועומר מכינים מנה מפנקת להורים - סלט עוף חריף מירקות מרעננים, אטריות אורז מטוגנות פריכות, בוטנים ואגוזי קשיו ברוטב צ'ילי מתוק, שמן בוטנים, ג'ינג'ר ושום
  • תמרה אהרוני ועומר מילר
שמרו

 

חוגגים את עונת המלפפונים הירוקה עם סלט מלפפונים מושלם שמכינים בחמש דקות וכל ביס ממנו הוא חופשה במזרח הרחוק:

סלט מלפפונים אסיאתי של תמרה אהרוני
לא תאמינו שאת המנה הזו מכינים ב-5 דקות - תמרה אהרוני מלמדת איך מכינים סלט מלפפונים אסיאתי חריף שכיף לנשנש סתם ככה או ליד מוקפץ אטריות
שמרו

 

אף פעם לא נמאס לנו מעגבניות, הן חמוצות, מתוקות, ססגוניות ובטעמים של שמש וקיץ. סלט עגבניות בקטע טוב, הכי טוב שיש:

עגבניות של קיץ
מרגישים קיץ באוויר? סלט עגבניות שרי של קיץ של יונית ואמיר
עונת הקיץ היא חגיגה עצומה של עגבניות שרי. לפניכם מתכון של סלט עגבניות שרי ססגוני, מרענן וצבעוני של יונית צוקרמן ואמיר דן
  • יונית צוקרמן ואמיר דן
שמרו

 

יש לנו הרגשה שגם עובד מהסביח מגבעתיים ישמח לסלט כזה. סלט סביח נהדר עם חצילים, חומוס, ביצה ו… בלי פיתה! וואלה, זכיתם!

סלט סביח. צילום: אסי רוז
סביח רק בלי הפיתה: סלט סביח אורגינל!
אסי רוז בגרסה לאחת המנות הכי ישראליות שיש - סלט סביח! סלט קצוץ מהמון ירקות טריים, עם כל המרכיבים הקלאסיים של סביח - חצילים, גרגירי חומוס, ביצה קשה וטחינה
שמרו

 

יודעים איזה סלט אוכל חסן מלך מרוקו ביום ראשון? ת’כלס, אין לנו מושג, אבל אם היינו מלך מרוקו היינו מבקשים כזה סלט. הכי תרבחו ותסעדו שיש!

סלט קוסקוס הכי טעים שיש
סלט קוסקוס עם עגבניות צלויות וגבינת פטה
שי-לי ליפא מכינה סלט קוסקוס משגע עם המון עשבי תיבול וגבינת פטה, ומוסיפה עגבניות צלויות שמשדרגות את הטעם
שמרו

 

אם בא לכם פינוק של הביוקר בכמה דקות, זו המנה שלכם. סלט טונה מושלם שהולך גם עם צנימים, גם בסנדוויץ וגם ככה בכף. תכינו כמות כפולה, כל החברים שלכם במדר יעופו!

ארוחת שחיתות לאנשים עסוקים – סלט טונה של העולמות
סלט טונה מושקע עם אבוקדו, בצל סגול, ביצה וכל מה שאוהבים. נהדר לאכול את סלט הטונה מהקערה או להכין איתו סנדוויץ' מפנק שיעשה לכם שמח בבטן ובלב. בתיאבון!
שמרו

 

הכנתם? אל תשכחו לחזור לספר לנו איך יצא! תמונות יתקבלו בברכה (וגם שאריות…)

מסתכל לברמונדי בעיניים: שמעון הדייג מטבריה

כל הדרכים מובילות אל הברמונדי!

לאחרונה לכל מקום שאני הולכת, אני רואה, שומעת ונתקלת בברמונדי. דג שנדמה כאילו פרץ לתודעה שלנו לפני רגע אבל כאילו היה שם שנים.

החורף הארוך והגשום שפקד את הארץ הקטנטונת שלנו ומילא את הכינרת כמו שלא ראינו אותה שנים, ואותנו מילא בהתרגשות גדולה, גרם לי לתהות מה  חושבים הדגאים של אזור סובב כינרת על הברמונדי הישראלי. והאם הברמונדי תופס את מקומם של הדגים המקומיים?

שנייה לפני נעשה סדר, הברמונדי במקור אוסטרלי, לפני כמה שנים החקלאות הישראלית התפתחה ופריצה טכנולוגית מדהימה אפשרה להקים חוות גידול של ברמונדי בנגב. הטכנולוגיה המיוחדת של גידול הדגים מאפשרת ומבטיחה את טריות הדג ואת גידולו בתנאים האופטימליים ביותר. מה שאומר בעצם, שהדג שאתם רוכשים בחנויות הדגים ואז לצלחת הוא הכי טרי שיכול להיות.

נחזור לסובב כינרת, בטבריה עלית, שוכנת לה חנות דגים משפחתית וקסומה בשם “הדייג” את הדייג מנהלים שמעון ואשתו + 1 קטנה שמאוד אוהבת דגים (חסר לה שלא…)

התקשרתי לשאול את שמעון מה הוא חושב על הברמונדי, כי אין מישהו יותר נאמן לכינרת ולדגים המקומיים מאשר הדייגים שם באזור ואין ספק שאם הוא ימליץ, אז כנראה שיש כאן משהו שנדרש לבדוק ומקרוב.

אשתו של שמעון ענתה לי לטלפון, כבר מהתחלת השיחה והרעשי רקע אפשר להבין שמדובר בעסק משפחתי - לא יודעת איך, מן הרגשה כזו בקול אימהי כמו שלה.

שאלתי את שמעון על הברמונדי, הוא מיד התחיל לספר לי: “הברמונדי הוא דג חדש בשוק, לאחרונה קונים ממנו הרבה ומי שקונה ומנסה פעם אחת, מתאהב וחוזר לקנות אותו שוב ושוב”.

אוקי, ומה הופך אותו לכזה מוצלח? אני באמת שואלת כי אני לא מבינה בזה, אני בדרך כלל מזמינה לברק, דניס - להתנסות עם דגים חדשים זה משהו שפחות בא לי לנסות.

“נתחיל מזה שהוא דג לבן, עסיסי, בשרני ומאוד טעים!” הוא אומר ומוסיף, אני למשל קונה אותו הביתה לחריימה.

רגע, רגע… מה אמרת? לחריימה? מה עם המושט המסורתי שגדל ממש קרוב לבית שלך? ככה מוותרים על מסורת ארוכת שנים?

“הברמונדי רמה אחת מעל!, הוא בשרני בטירוף ולא מתייבש בבישול והאמת שהוא מתאים לכל צורת בישול שרק תבחרי, יש לו מלא בשר, הראש שלו קטן ולכן כמות הבשר שלו גבוהה, הפילה שלו שמנמן ועסיסי ואין לו טעם לוואי”

אז אתה רוצה להגיד לי שגם הבת שלך אוהבת לאכול את החריימה?

“בטח שהיא אוהבת”

עוד דבר ששמעון סיפר לי, הוא שאין בברמונדי הרבה עצמות ולכן הוא גם ממש קל לפילוט והוא לא דורש השקעה ועבודה גדולה בהוצאת העצמות.

אין בברמונדי הרבה עצמות. הוא בשרני ועסיסי
אין בברמונדי הרבה עצמות. הוא בשרני ועסיסי

אותי שמעון שכנע, בפעם הבאה שארצה להכין דגים חריפים בשבת או דג אפוי בתנור אני בהחלט אנסה את החבר החדש שגדל לו בחוות גידול בנגב ובשקט ובצניעות תופס מקום נכבד במקרר הדגים של הרבה אנשים בישראל.

לפני שניתקנו, ביקשתי משמעון שייתן לי טיפ קטן לבחירת דג טרי: “להסתכל לדג בעיניים” הוא אמר, עיניים מבריקות ושקופות זה הסימן הכי טוב לטריות של דג.

אז בפעם הבאה שאתם בטבריה והסביבה קפצו לשמעון הדייג ברחוב הפנס 11, טבריה עלית, תקנו ברמונדי וספרו לנו איך יצא.

 

מצרפת לכם כאן מתכון לקציצות ברמונדי ברוטב עגבניות פיקנטי משגע שאולי יזכיר לכם את שמעון הדייג בארוחת השישי:

מפתיעות בעגבניות: קציצות ברמונדי ישראלי ברוטב פיקנטי

קציצות ברמונדי ישראלי ברוטב פיקנטי. צילום: שניר גואטה
מפתיעות בעגבניות: קציצות דגים ברוטב פיקנטי
קציצות דגים נהדרות, רכות ונימוחות, ברוטב עגבניות פיקנטי עם פלפלים, חציל בלאדי ותבלינים. מנה עיקרית מצוינת לארוחת צהריים או ערב ביתית
שמרו

 

 

 

 

אוסף מתכונים של עוגיות לסיום צום תשעה באב

אחרי הצום הקייצי של תשעה באב מה שהכי בא בסוף הצום זו עוגיה. הכנו לכם אוסף מקסים מלא בעוגיות נהדרות מלאות באהבת חינם! שיהיה צום קל, מועיל ובריא לכולכם!

 

עוגיות תפוזים ושוקולד לבן. צילום: אייל רווח
העולם נגנב מהעוגיות האלה: עוגיות תפוזים ושוקולד לבן!
לקראת יום העצמאות אייל רווח מכין עוגיות מאחד המצרכים המזוהים ביותר עם ישראל - התפוז! עוגיות תפוזים פשוטות להכנה בזיגוג שוקולד לבן מלמעלה שמוסיף מתיקות נהדרת
שמרו

 

כדורי תמרים מ-5 מצרכים שלא תוכלו להפסיק לנשנש
נטלי לוין מכינה כדורי תמרים משגעים ומלאי אנרגיה מ-5 מצרכים בלבד. מכינים בזריזות בעזרת מעבד מזון ואוכלים לפני אימון כושר
שמרו

 

חיתוכיות שיבולת שועל וריבת צ'יה ודובדבנים. צילום: הילה סער
החיתוכיות הבריאות: חיתוכיות שיבולת שועל וריבת דובדבנים-צ’יה!
הילה סער בגרסה מהירה ובריאה יותר לנשנוש האהוב עליה - חיתוכיות ריבה! בסיס פריך של שיבולת שועל, חמאת בוטנים ומייפל, עם שכבת ריבת צ'יה דובדבנים חמצמצה וקיצית
שמרו

 

כדורי חלבה ביתיים ובריאים ב-5 דקות, מ-4 מצרכים שיש לכם בבית!
כדורי חלבה מושלמים, קטנטנים, מתוקים ובריאים זה כל מה שצריך כשרוצים משהו מתוק ליד הקפה. 4 מצרכים שכנראה יש לכם בבית ו-5 דק' עבודה, יאללה!
שמרו

 

עוגיות גרנולה
5 דקות הכנה ויש לכם עוגיות גרנולה עם חמוציות – הכי הכי מתוקיות!
טוב שיש בבית עוגיות גרנולה מקסימות כאלו, עם חמוציות וקמח כוסמין. הן טעימות, בריאות יחסית, ולמרות שמכינים אותן ב-5 דקות הן נראות סופר מושקעות. עופו לאפות!
שמרו

 

עוגיות ע'ייבה ורדים. צילום: ליאור שרף
זיכרונות מסבתא מרוקו: עוגיות ע’ייבה ב-4 מצרכים בלבד
ליאור שרף במחווה מרגשת לעוגיות שהוא זוכר מהמטבח של סבתא - עוגיות ה-ע'ייבה, אחת העוגיות הנימוחות ביותר בעולם בצבע צחור מ-4 מרכיבים והרבה אהבה
שמרו

 

עוגיות רחת לוקום 678787
זיכרונות משייט על הבוספורוס – עוגיות רחת לוקום
ממתקים מושלמים לאירוח או כמתנה למארחים! עוגיות משגעות ממולאות ברחת לוקום, בהכנה ביתית פשוטה, מתוקות ומרשימות שיעשו לכם נעים בעיניים ושלא תוכלו להספיק לזלול
שמרו

 

עוגיות טחינה מושלמות של דניאל עמית
מה יותר ישראלי מעוגיות טחינה? דניאל עמית מביאה לנו את המתכון שלה לעוגיות הטעימות שלה, מתכון מהיר ופשוט לעוגיות שכולם יבקשו עוד
שמרו

 

סנדוויץ` שומשום-חלבה. צילום: שאטרסטוק
יש לכם ממרח חלבה בבית? הסתדרתם עם עוגיות סנדוויץ` שומשום-חלבה
סנדוויץ` שומשום-חלבה זה עוגיות שומשום קטנות, מתוקות ופשוטות להכנה, סופר טעימות ומפנקות, שמחוברות לסנדוויצ'ים עם ממרח חלבה מוכן
שמרו

 

ביסקוטי שוקולד עם אגוזי לוז ושקדים. צילום: שאטרסטוק
ביסקוטי – זה מה שהקפה שלכם צריך!
קבלו מתכון נפלא של ביסקוטי - עוגיות איטלקיות מפורסמות, פריכות, קראנצ'יות וסופר טעימות, שפשוט להכין בבית, וכיף להגיש ליד הקפה או תה
שמרו

עזבו אתכם ממכוניות יקרות! מכונות קפה, זה הדיבור החדש!

ממש כמו שרכב נוצץ, חליפה יוקרתית או שעון מוזהב הפכו להיות סמלים שמעידים על יוקרה, גם מכונות הקפה הפכו להיות פריט נחשק וקיבלו מקום של כבוד בבית ובמשרד!

עכשיו כשהסגר לא סגר, והבילוי בבתי הקפה לעיתים הופך פחות נעים, או סתם מרגיש פחות בטוח. אין דבר יותר כיף מלהפוך את הקפה הביתי או את הקפה במשרד ללגימה אחת נהדרת שמטיסה אותנו ברגע אחד לבית קפה שאנחנו הכי אוהבים או אפילו לאיטליה ולזיכרונות מהחופשה האחרונה שלנו שם.

דלונגי
לוקחים רגע אחד של שקט, קצת כמו בבית קפה ברומא

אז איך הצליחה מכונת מכונת הקפה להתברג בין הגדולים והפכה לסמל סטטוס?

 עם מעל 400 מיליארד כוסות שנמזגות בשנה ועשרות סוגים שונים של פולים, הקפה הפך להיות דרך חיים עבור מיליוני אנשים בעולם. חם או קר, עם חלב, סוכר או אפילו בתוספת וויסקי, כמעט לכל אחד יש חיבור לסוג מסוים של קפה. ותזהרו להביא לנו משהו אחר, כי אנחנו מחזירים. מכירים את אלה? שיהיה רותח, כוויה!

כמו בתחומים אחרים בהם בוער בנו הצורך להתבלט ולהראות לכולם ששלנו “טוב יותר” גם תחום הקפה הביתי והמשרדי הצטרפו לרשימת ה-“הראה לי את חפציך ואומר לך מי אתה” ובשנים האחרונות נחשפנו למכונות קפה שיודעות להכין קפה כמו בריסטה איטלקי מנוסה וכל זה בלחיצת כפתור קלה. תופתעו אולי לשמוע שמכונות הקפה הומצאו כמעט לפני 100 שנים, אבל דווקא בתקופה האחרונה זכינו לפריחה בתחום, עם שלל מכונות שיודעות להכין הכל - משלב הקלייה ועד הקצפת חלב. טווחי המחירים משתנים ממכונה למכונה, וניתן היום לרכוש מכונות בטווחי מחירים שונים כאשר ישנן מכונות באלפי ואף עשרות אלפי שקלים שכבר שגורות במיינסטרים הישראלי וגם כאלו שיעלו לכם פחות ועדיין יכינו קפה מצוין.

 אבל לא רק על המכונה משלמים “הגיקים” של עולם הקפה. ידעתם שישנם זני קפה אקזוטיים שנמכרים במעל 2,000 שקלים לקילוגרם אחד? מטורף! זה לגמרי מסביר את השרשרת היוקרתית שבהכנת קפה ברמה הגבוהה ביותר.

?אז מכונת קפה היא באמת סמל סטטוס

 מכונת קפה איכותית תדאג לכלל שלבי ההכנה ברמה הגבוהה ביותר - סינון המים ולחץ הקיטור, הקצפת חלב מושלמת, טחינה מדויקת של פולים וחיבורם של כל אלו לכוס אחת מושלמת. על כל אלו ניתן להוסיף רמות גימור שונות מחומרים שונים וטכנולוגיה מתקדמת יותר כגון מסכי מגע צבעוניים והגדרות פרופיל מותאמות אישית - בעצם, בדיוק כמו בעולם הרכב.

 כשמסתכלים על כלו אלו מבינים שקפה איכותי לא שונה מיין איכותי במהותו. דמיינו אורחים חשובים שמגיעים לבית או למשרד ומקבלים הסבר מפורט על הרכש החדש שיודע להכין את הקפה הכי טוב בעיר ומהנהנים בראשם מאושר כבר בלגימה הראשונה.

יש כאלו שאולי קוראים את המילים האלו וחושבים לעצמם “כולה קפה” אבל זה ממש לא, כשמתרגלים לאיכות אי אפשר לחזור אחורה, וגם אין סיבה!

לרכישת מכונת קפה של דלונגי - לחצו כאן!

כתב: גיא שחר

 

 

מה מכינים לארוחת שישי? תפריט של מאמא מרוקאית במינימום מאמץ

מכירים את הסיפור המקסים על האפרוח שהלך לחפש לעצמו אימא אחרת? לפעמים כשאנחנו רואים תמונות באינסטגרם של שולחנות שישי עמוסים ומלאים בכל טוב, מתחשק לנו לאיזה שישי-שבת אחד שגם לנו תהיה איזה מאמא מרוקאית, טוניסאית או טריפוליטאית שתכין לנו את שולחן השבת. אז נחשו מה? אתם, שימדורות, כולים להיות מאמא כזו! קבלו את התפריט המנצח שלכם לארוחת שישי שהוא גם עדתי וגם קל להכנה! יאללה, שימו סינר ורדיו בפול ווליום ותתחילו לבשל ולהטריף את השכנים עם הניחוחות שיוצאים מהבית שלכם!

רק אהבה, יקירים. שתהיה שבת נהדרת ומאושרת!

 

קודם כל סלטים! מי שמע על שולחן שבת בלי סלטים צבעוניים שעושים חגיגה בעיניים ובבטן? קבלו את הבחירה שלנו:

צ’ירשי דלעת צלויה – סלט שחייבים בשולחן האירוח
צ'ירשי דלעת - ליווי מושלם למנת הקוסקוס של יום שישי. עז תלם מכין את המנה האהובה עם שדרוג - במקום לבשל את הדלעת צולים אותה
שמרו
סלט זעלוק עם פלפלים וחצילים קלויים. צילום: רחלי קרוט
כמו ב- MKR : סלט זעלוק עם פלפלים וחצילים קלויים של רחלי קרוט
איך מכינים סלט משגע בלי טיפת שמן? רחלי קרוט מגלה את כל הסודות להכנת סלט זעלוק עם המון ירקות קלויים, שום ומיץ לימון
שמרו
זיתים מרוקאים מבושלים
יא מאמא! זיתים מרוקאים מבושלים של הילה סער
אחד המאכלים הכי טעימים שיש בגזרת האוכל המרוקאי! מנה ביתית, טעימה, מנחמת וקלה להכנה. זיתים מבושלים בגרסה הבריאה שגם ילדים אוהבים
שמרו

 

מכירים את זה שאתם עולים הביתה ויש ריח מטורף של דגים של יום שישי במסדרון? לפני שאתם פורצים לבית של השכנים הכינו בעצמכם חריימה סלמון בקלות. מבעבע? רוצו להביא חלה!

חריימה סלמון מהיר
חריימה סלמון מהיר הכנה
מי אמר שחריימה חייבים להכין עם לוקוס? מתכון נהדר של חריימה סלמון, דג ברוטב עגבניות פיקנטי, זריז ופשוט להכנה, מתאים לאירוח בשבת וגם בחגים
שמרו

 

כבר נחשפתם לפינת המדרגות של יונית צוקרמן? אחד הכוכבים של השבת אצל יונית הוא המפרום המטורף שלה. אז הנה, הכינו את המדרגות הפרטיות שלכם כי מיד תקבלו מתכון למפרום מושלם יד ראשונה מיונית צוקרמן:

המפרום של יונית צוקרמן – פרוסות תפוחי אדמה ממולאות בשר
אחת המנות האהובות והפופולריות של יונית צוקרמן, עכשיו במטבח שלכם - מפרום תפוחי אדמה במילוי בשר ברוטב עגבניות. בואו לגלות את כל הסודות
שמרו

 

ומה ליד המפרום, או בעצם מתחתיו? קוסקוס שמלך מרוקו חולם עליו בלילה…

קוסקוס אמיתי של אלופת הקוסקוס יונית צוקרמן
תמיד רציתם לדעת איך מכינים קוסקוס אמיתי ואוורירי כמו ענן? יונית צוקרמן, אלופת הקוסקוס, מלמדת את כל ההכנה, שלב אחרי שלב. מי ידע שקוסקוס אמיתי מכינים בכזו קלות?
שמרו

 

יש לכם עוד מקום? אז פסטייה מהממת, כדי שלא יחסר. אוף, בא לנו לבוא אליכם לשבת!

פסטייה עטופה בכוונות טובות לחודש אלול. צילום: איגור לובנסקי
פסטייה עטופה בכוונות טובות לחודש אלול
אין דרך טובה יותר לחגוג את חודש אלול מאשר עם מתכון שכולו כוונות טובות. דפי קרמר מכינה פסטייה, מאפה מרוקאי של בצק פילו ממולא בבשר ובפירות יבשים
שמרו

 

בלי קינוחים אי אפשר! הכינו תה מתוק, אנחנו כבר נסגור עבורכם את הפינה המתוקה!

עוגיות ע'ייבה ורדים. צילום: ליאור שרף
זיכרונות מסבתא מרוקו: עוגיות ע’ייבה ב-4 מצרכים בלבד
ליאור שרף במחווה מרגשת לעוגיות שהוא זוכר מהמטבח של סבתא - עוגיות ה-ע'ייבה, אחת העוגיות הנימוחות ביותר בעולם בצבע צחור מ-4 מרכיבים והרבה אהבה
שמרו
סיגרים מתוקים מדפי אורז. צילום: הילה סער
אתם מוכנים לזה? סיגרים מתוקים מדפי אורז ממולאים כל טוב
הילה סער מפתיעה עם סיגרים מתוקים ממולאים באגוזים וקינמון מדפי אורז! כן, הדפים שאפשר לעשות אתם הכל מגיעים גם למימונה שלכם. על מימונה ללא רגשות אשם כבר שמעתם?
שמרו
איך מכינים את המעמולים המושלמים של פארח רסלן? ככה!
פרח רסלאן במתכון למעמולים משגעים - עוגיות מבצק פריך, ממולאות שוקולד לבן, קוקוס ושקדים קלויים. עוגיות מתוקות להגשה ליד הקפה או התה או לנשנוש מפנק במהלך היום
שמרו

לכבוד יום הצ’יפס הבינלאומי: מצעד הצ’יפסים האפויים!

והנה עוד יום בינלאומי מוצדק למדי!

יום הצ’יפס הבינלאומי, הוא באמת סיבה למסיבה, כי אין פעם שהמאכל הקריספי, המטוגן והטעים הזה לא בא לנו בטוב. אתם זוכרים מתי הייתה הפעם הראשונה שאכלתם בה צ’יפס? כי אנחנו כן.

ילדות קטנות, בבריכה של המושב, הולכות לקיוסק של קלאודיה שכבר אחרי כמה צעדים יכול להריח את ריח השמן הנישא באוויר, מבחינתנו זה היה הריח הכי טוב בעולם שבישר על השילוש הקדוש! חופש-בריכה-צ’יפס!

הצ’יפס היה מגיע רותח עם קטשופ כזה מתוק וזול בטעם של ספק ריבה, ואם אימא הייתה מרשה גם היינו קונות נקנקייה בלחמנייה או טוסט גבינה צהובה.

נחזור לצ’יפס, עם השנים הבנו שמה לעשות, אי אפשר כבר להתפרע על צ’יפס כל פעם שאנחנו חושקות בכך ולכן, לכבוד אותם אלו שחושקים בצ’יפס, אוהבים אותו בכל ליבם, מדמיינים את טעם השמן בפה וחושבים כבר על הפעם הבאה שזה יקרה, הכנו לכם אסופת מתכונים של לגזור ולשמור של מלא מתכוני צ’יפס - אפויים!

 

אז נתחיל מהבטטה חביבת הקהל, מתוקה, אהובה ו… אפויה! צ’יפס בטטה חלומי שגם הילדים ישמחו לקבל!

צ’יפס בטטה מושלם – קריספי, מתובל ו… אפוי!
צ'יפס בטטה אפוי ומושלם שמוציא את מתיקות הבטטות לצד חריפות הצ'ילי. צ'יפס בטטות אפוי וטבעוני יכול להיות חטיף או תוספת נפלאה לצד עוף, דג, סטייק או סלט
שמרו

 

טוב, זה גאוני! צ’יפס מקליפות, כי אוכל לא זורקים. ואחרי שתטעמו אותו תבינו שזה הדבר האמיתי!

צ'יפס מקליפות של ירקות (shutterstock)
הכי גאוני ביקום! צ’יפס קליפות ממכר!
נשארו לכם קליפות של ירקות ממרק שהכנתם או תבשיל מהביל? הנה מתכון מושלם שמכינים ברבע שעה והכי כיף שבעולם לנשנש מול הטלויזיה
שמרו

 

ואם כבר בריא, אז בריא פעמיים! צ’יפס אפוי מזוקיני של רחלי קרוט

צ’יפס זוקיני אפוי
צ’יפס זוקיני אפוי של רחלי קרוט, כי כמה אפשר לטגן?!
צ׳יפס אפוי כבר כולם מכירים, אבל צ’יפס זוקיני אפוי עדיין לא טעמתם! רחלי קרוט מלמדת איך להכין צ׳יפס רך מבפנים ופריך מבחוץ עם מינימום שמן
שמרו

 

שומרים אמונים לתפוחי האדמה? קבלו מתכון לצ’יפס בתנור, עם הסוד שהופך אותו לקריספי במיוחד!

צ'יפס בתנור הכי קריספי בעולם. צילום: אסי רוז
צ’יפס בתנור הכי קריספי ביקום!
3 מצרכים פשוטים ויש לכם את הצ'יפס הכי קריספי ביקום! הצ'יפס קל להכנה, סופר מפנק והבונוס? תנור עושה עבורכם את כל העבודה
שמרו

 

עוד מתכון אפוי ומושלם לצ’יפס קריספי מתפוחי אדמה מתובל ברוזמרין ושום

צ'יפס מתובל עם רוזמרין ושום
בא לכם לנשנש? גם לנו! אז… צ’יפס מתובל עם רוזמרין ושום
לא עוד צ'יפס ספוג בשמן ומשעמם, תתכוננו לשדרוג שאתם הולכים להתמכר אליו: צ'יפס מתובל עם רוזמרין ושום. אחרי שמכינים פעם אחת, אי אפשר לחזור לאכול צ'יפס רגיל
שמרו

 

לסיום סיומת, מתכון של עז תלם לצ’יפס בטטה דק-דק ב-5 דקות בלבד, בלי טיגונים ובלי לכלוכים!

צ'יפס בטטה דקיקים
יאמי: צ’יפס בטטה דקיק שילדים ממש אוהבים
איך מכינים צ'יפס ב-5 דקות, בלי טיגונים ובלגן? פשוט מתקתקים צ'יפס בטטה דקיק, אפוי בתנור, במינימום שמן ומקסימום טעם
שמרו

כל מנה בינגו – תפריט ארוחת שישי עם מנות שמכינים ב-10 דקות!

איזה שבוע מטורף זה היה, נדמה לפעמים שאנחנו על רכבת הרים ושצריך להחזיק חזק. הכי טוב להכנס למטבח, לשים מוזיקה שאוהבים וגם מזגן בפול ווליום ולבשל. אירגנו לכם ארוחה נהדרת שכולה מורכבת ממתכונים ב-10 דקות, יהיה לכם זמן לשנ”צ מפנק ולזמן איכות עם מי שאתם אוהבים.

שתהיה שבת נהדרת ומאושרת!

סטייק כרובית משגע שכולם יזללו ויהנו ממנו, מנה ראשונה מרשימה שתהפוך אתכם לכוכבי המטבח

סטייק כרובית טבעוני
בא לכם סטייק? 5 דקות עבודה ויש לכם סטייק כרובית משוגע שמתאים לכל יום בשנה
מה מכינים עבור האורחים ביום העצמאות, שלא אוכלים בשר? קבלו פתרון מושלם לסטייק עסיסי שמכינים מכרובית. מלא טעם ובלי להסתבך עם דרגת צלייה
שמרו

 

סלט מקסים שכולו ממתקים של הטבע. 5 דקות עבודה ויש לכם סלט שכולם יבקשו מכם את המתכון שלו. אל תגידו שלא אמרנו!

סלט כרוב וגזר עם אגוזי פקאן ב-5 דקות
סלט כרוב וגזר עם אגוזי פקאן ב-5 דקות
כל אחד צריך מתכון קלאסי ופשוט של סלט כרוב וגזר שכולם מאוד אוהבים. איילת הירשמן מכינה גרסה חמצמצה עם תוספת קראנצ'ית - אגוזי פקאן מסוכרים
שמרו

 

נעמה פלד מכינה מנת עוף סוחטת מחמאות ב-10 דקות עבודה. עוף עם לימון, אורגנו, שום ודברים טובים. מה צריך יותר?

שוקי עוף בתנור עם דבש, לימון ואורגנו
מחפשים מתכון של שוקי עוף בקלי קלות? הנה אחד כזה, כל מה שאתם צריכים זה חמש דקות וחמישה מרכיבים שיש לרובנו בבית ויש לכם שוקי עוף טעימים ומרשימים ברמות. בתיאבון
שמרו

 

עומר מילר ותמרה אהרוני מלמדים אתכם להכין אורז לבן ופשוט שכולם אוהבים. תכלס, הוא הכי מתאים לעוף ולרוטב המשגע שלו

גם אורז פשוט צריך לדעת להכין נכון!
תמרה אהרוני ועומר מילר במתכון בסיסי לאחד המוצרים הנפוצים ביותר בכל מטבח - האורז! התוספת האהובה שמתאימה לכל ארוחה ולכל מנה שכל אחד חייב לדעת להכין
  • תמרה אהרוני ועומר מילר
שמרו

 

אין כמו הקינוחים של נטלי לוין. מסכימים? פאי תפוחים מהיר מבצק פילו יסגור לכם את הארוחה הקייצית והנהדרת הזו. איזה מותק!

נטלי לוין מפנקת – פאי תפוחים אישי מבצק פילו
נטלי לוין מכינה פאי תפוחים אישי מבצק פילו עם מלית תפוחים מבושמת בקינמון. מתכון מהיר וקל הכנה שאפשר להכין רגע לפניי שהאורחים מגיעים
שמרו

לא לצמחונים בלבד! 12 מתכונים של לביבות, שניצלים וקציצות צמחוניים

אין כמו לביבת לוהטת שהוכנה מירקות בלבד, לא צריך להיות צמחוני כדי ליהנות מזה. לכבוד יום הצמחונות הבינלאומי ליקטנו עבורכם 10 מתכונים של לביבות, שניצלים, קציצות שכולם כולם עשויים רק מירקות. אז קדימה, פיתחו את המקרר ותתחילו לחגוג! יש פה יופי של אפשרויות עבורכם!

 

קציצות חומוס 1
קציצות חומוס נדירות ברוטב חומוס חמצמץ
ארוחת צהריים עשירה בטעמים! תבשיל קציצות חומוס מטוגנות ברוטב חמצמץ של חומוס, לימון ויין לבן, שהכי כיף לאכול עם אורז לבן
שמרו

 

קציצות כרובית וגבינות מהירות
קציצות כרובית וגבינות שאי אפשר להפסיק לנשנש! קציצות מעולות שמתאימות לכל מצב: חמות או קרות, לארוחת הצהריים או הערב, בתוך סנדוויץ' או עם יוגורט, הכל הולך
שמרו

 

לביבות ירקות ב-10 דקות
לביבות ירקות ב-10 דקות מכל מה שיש במקרר! גם חסכוני וגם טעים!
היום יוצאים למבצע ניקיון המקרר ומכינים מכל הירקות המסכנים והעייפים שמצאנו בו לביבות משגעות וזולות שמוכנות ב-10 דקות עבודה. זה הזמן להתעורר ולעשות מעשה!
שמרו

 

לביבות בטטה אפויות2
לביבות בטטה אפויות שהילדים יחטפו ישר מהתבנית
גם כששומרים על המשקל אפשר ליהנות מלביבות! פשוט מכינים לביבות בטטה אפויות בתנור - טעימות, פשוטות להכנה ובלי מוצרי חלב, שכיף להגיש בחנוכה וגם בכל יום אחר
שמרו

 

המבורגר צמחוני עם קציצת בטטה בציפוי פריך
המבורגר צמחוני עם קציצת בטטה משגעת! לחמניית המבורגר עם קציצת בטטה בציפוי פאנקו, נימוחה מבפנים ופריכה מבחוץ, מוגשת עם מיונז, טריאקי וירקות המבורגר קלאסיים
שמרו

 

לביבות קינואה וירקות בקלי קלות. צילום: אפיק גבאי
ארוחת ערב מושלמת – לביבות קינואה וירקות בקלי קלות
לא רק לחנוכה - זהר לוסטיגר-בשן מכינה לביבות קינואה וירקות שנחטפות ישר מהמחבת. מטגנים עם תרסיס שמן ונהנים ממנה צמחונית במינימום רגשות אשם
שמרו

 

קציצות קישואים צילום גלית יערי
קציצות קישואים עם גבינה בולגרית והזמנה לריקוד צמוד
יש מאכלים שהולכים מצויין ביחד, ממש כמו זוג נשוי. לדוגמה קציצות הקישואים עם הגבינה הבולגרית שמשתדכות בטבעיות לצזיקי ירקרק מיוגורט צאן. שוס! חתונה מביס ראשון!
שמרו

 

לביבות תירס וקשקבל. צילום: שי בן אפרים
לביבות תירס וקשקבל ממכרות וקלות להכנה
ארוחת הערב לא צריכה תמיד להסתכם בביצים ובירקות. שי-לי ליפא עם מתכון של לביבות תירס וקשקבל. משתפים את הילדים בתהליך ההכנה ונהנים מארוחה קלה, מהירה וטעימה
שמרו

 

לביבות פתיתים. צילום: יעל טל
לביבות פתיתים אפויות עם תירס וגבינות
נשארו פתיתים מארוחת הצהריים של אתמול? אל תזרקו אותם! יעל טל הכינה לכם מתכון ללביבות פתיתים אפויות עם תירס וגבינות שכל ילד ירצה לחטוף וגם המבוגרים
שמרו

 

לביבות ירק ותפו"א. צילום: נועם פריסמן
לביבות ירק ותפו”א עיג’ה של ישראל אהרוני
ישראל אהרוני מכין לכבוד החנוכה לביבות תפוחי אדמה וירק קלאסיות שכל אחד יאהב. אין סיכוי שהן לא יתחסלו בשניות עוד לפני שתסיימו לטגן
שמרו

 

פראסה-צמחוני
לא רק לפסח – קציצות פראסה (כרשה) צמחוניות של אמא
פסח ללא קציצות פראסה הוא פשוט לא פסח! אז הנה מתכון מנצח לקציצות שיקפיצו לכם את שולחן החג, הכי ביתיות, הכי טעימות והכי של אמא
שמרו

 

שניצלוני תירס ביתיים אפויים בתנור של רחלי קרוט
רחלי קרוט מכינה שניצלוני תירס ביתיים, זהובים ופריכים, שילדים (ומבוגרים) כל כך אוהבים. מתכון מעולה שאחריו לא תוכלו לחזור לגרסה הקפואה מהסופר
שמרו

 

5 מצרכים 10 דקות עבודה: שניצלוני ברוקולי בתנור
זה מהיר, זה קליל, זה טעים וזה הולך להכנס לתפריט הקבוע שלכם! כדורי ברוקולי קטנים מתפצחים מבחוץ ונימוחים מבפנים בעשר דקות עבודה
שמרו

 

שניצל בגרסה של בריאות: שניצל ירקות מברוקולי ובטטה
עומר ותמרה מביאים לכם מתכון לגרסה צמחונית ואפויה לשניצל טעים ונימוח של ברוקולי ובטטה בכמה דקות הכנה ותוספת של יוגורט מרענן בצד
  • תמרה אהרוני ועומר מילר
שמרו